Ilahduttaisiko sinua tuntemattoman joulukortti?
Olen joinakin vuosina kirjoittanut niitä siskot ja simo kortteja vuosien mittaan ylijääneistä ostetuista korteista. ( jostain saa kirpputoreilta ja rihkamakaupoista vanhempaa mallistoa 50 centtiä)
Nyt kun olen itse 80, en tässä vielä ilahtuisi. Ehkä jos olisin hoitokodissa se kortti olisi mieluinen jos en ees oisi jyvällä nimistäkään.
Kortteja en itse lähetä kuin yli 80-vuotiaille, minulle tulee ehkä 5 kaukaisilta sukulaisilta.
Kommentit (6)
Ahdistaisi, että pitää alkaa säilyttämään, eikä roskiinkaan kehtaisi heittää. Ja tuollainen oikeiden nimien käyttö on typerää. T: Emilia-talouspaperi ja koulukiusaajien lemmikki-Wilma.
Tädilläni( 94) oli 70-luvulta joulukortit tallessa, vuosittain niputettu. Ensimmäiset niput vielä paksuja, nyt 2020- puolella enää kymmenkunta.
Olen iloinen että tuli aina lähetettyä kun kortit ja kirjeet olivat sinkkutädille ( ihana ihminen) niin tärkeitä. Laatikko päätyi minulle, selaillut niitä, kauniita kortteja, onkohan kartonkikeräys vai kaatopaikka parempi osoite
Vierailija kirjoitti:
Tädilläni( 94) oli 70-luvulta joulukortit tallessa, vuosittain niputettu. Ensimmäiset niput vielä paksuja, nyt 2020- puolella enää kymmenkunta.
Olen iloinen että tuli aina lähetettyä kun kortit ja kirjeet olivat sinkkutädille ( ihana ihminen) niin tärkeitä. Laatikko päätyi minulle, selaillut niitä, kauniita kortteja, onkohan kartonkikeräys vai kaatopaikka parempi osoite
Noista voisi joku korttikeräilijä tai postimerkkikeräilijä olla kiinnostunut?
Muuten kartonkikeräys on oikea paikka.
En ilahtuisi. Olenkin ihmetellyt tuota kampanjaa, saada nyt tuntemattomalta joulukortti? Lähinnä siinä hämmentyisi. Vai onko niin, että esim. muistisairas voi ilahtua ylipäätään siitä, että saa kortin?
En ole aikaisemmin kampanjaan osallistunut, mutta harkitsen tänä vuonna osallistuvani, kun minulla olisi ylimääräisiä itse tehtyjä kortteja.
Muuten lähetän vuosittain 3 korttia, lähisuvun vanhuksille.