Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaikki pitää hauskaa halloween juhlissa

Vierailija
01.11.2025 |

Mä olen yksin katkerana himassa ja mietin miksen kelpaa naisille

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katkeruus on yksi syy mikset kelpaa.

M45, yksin himassa ja tyytyväisenä.

No olen katkera kun en kelpaa, vaikka olen komea ja pitkä-.

Vierailija
22/32 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä sä naiset repäisit halloween-aiheeseen?

Koska monet pitää hauskaa ja mä mietin vaan etten miksen kelpaa ja oon 190 cm pitkä ja ihan komea

Hyvä sulle. Näillä pärjää pitkälle mutta pitää löytyä muutakin. Avuksesi katso vaikka hoe_mathin zones niin saat vähän käsitystä millaisia asioita vastakkainen sukupuoli arvostaa näin yleisesti ja sitten vaan siitä pohtimaan onko mitään tehtävissä.

Voimia sinne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekis mieli seksiäkin nätiltä naiselta

Vierailija
24/32 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä sä naiset repäisit halloween-aiheeseen?

Koska monet pitää hauskaa ja mä mietin vaan etten miksen kelpaa ja oon 190 cm pitkä ja ihan komea

Hyvä sulle. Näillä pärjää pitkälle mutta pitää löytyä muutakin. Avuksesi katso vaikka hoe_mathin zones niin saat vähän käsitystä millaisia asioita vastakkainen sukupuoli arvostaa näin yleisesti ja sitten vaan siitä pohtimaan onko mitään tehtävissä.

Voimia sinne.

Ei ole oikein mitään tehtävissä, ei ole edes kavereita.

Vierailija
25/32 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on monesti naiset sanonu sä et kelpaa kellekkään ja sussa on tosi pahasti jotain vialla

Vierailija
26/32 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on monesti naiset sanonu sä et kelpaa kellekkään ja sussa on tosi pahasti jotain vialla

On mussa hitto hyvääkin, käyn töissä komea ja pitkä ja lenkkeilen ja liikun ja käyn kahviloissa ihmisten ilmoilla, en vaan tajua.

Vierailija
27/32 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vaa ymmärrä naisten pinnallisuutta, luulisi että mulla on vientiä

Vierailija
28/32 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kovin terve merkki sekään että keskustelet itseksesi tässä ketjussa.

Vierailija
29/32 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei voisi jotkut Halloween juhlat vähempää kiinnostaa. Katson kotona kauhua yksin ja viskin kanssa. Ja olen siis nainen. Ihan mahtavaa!

Halloween on saatanan oma juhla, saattaa sarvipää pistäytyä kotonasi ja herättää keskellä yötä.

Niin on käynyt monelle, jotka nauraa ja pelleilee saatanan jutuille, eivät usko, että se on olemassa.

Sitten se näyttäytyy, eikä enää yhtään naurata.. 

Vierailija
30/32 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko ne bileet pitää poikien kesken? Kai sulla on nyt edes kavereita on vai eikö ole? Etkö kelpaa edes toiselle miehelle kaveriksi? Miksi et?

Vierailija
31/32 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai kaikki? Höpö höpö höpö. 

Vierailija
32/32 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas Allu ihmettelemässä elämää. Hokenut tässäkin ketjussa moneen kertaan kuinka pitkä ja komea on. Ja sitten ihmettelee kun ei silti saa naista. Ja sitten on jo monta kertaa ketjussa valitellut naisia pinnallisiksi 😂.

Siis eikö ne naiset olisi silloin pinnallisia jos valitsisivat miehen pituuden ja komean ulkonäön perusteella. Allu mainostaa niitä hyviksi puolekseen ja naisia pinnallisiksi kun ei saa pituudella ja komeudella naisia

Alluhan nimenomaan todistaa sen että naiset eivät ole pinnallisia. Huolimatta pituudesta ja komeudesta ei naiset innostu jos mies on katkera ja heikkolahjainen. Eli naiset katsovat pintaa syvemmälle. Hyvä naiset! 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kolme