Kaikki pitää hauskaa halloween juhlissa
Mä olen yksin katkerana himassa ja mietin miksen kelpaa naisille
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Mistä sä naiset repäisit halloween-aiheeseen?
Koska monet pitää hauskaa ja mä mietin vaan etten miksen kelpaa ja oon 190 cm pitkä ja ihan komea
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska monet pitää hauskaa ja mä mietin vaan etten miksen kelpaa ja oon 190 cm pitkä ja ihan komea
Olen haamu näin 41 v miehenä ja naiset eivät ees katso päälle
Katse peiliin. Sieltä se ongelma löytyy.
Ei voisi jotkut Halloween juhlat vähempää kiinnostaa. Katson kotona kauhua yksin ja viskin kanssa. Ja olen siis nainen. Ihan mahtavaa!
En vaa ymmärrä naisten pinnallisuutta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä istun yksin kotona. Ja syystä. Halloween oli eilen.
No mua masentaa olla yksin haluaisin naisen mun viereeni katsomaan halloween kauhua
Vierailija kirjoitti:
Katse peiliin. Sieltä se ongelma löytyy.
Mitä pitäisi katsoa? Komea ja pitkä mies
Mä olin töissä. Siellä oli ihanan rauhallista,ihme. Päivystys meinaan.
Itse en ollut Halloween -juhlissa, sen sijaan kävin Suomenlinnan Kekrissä, joka oli kivasti toteutettu.
Ap keksi itsellesi omannäköinen tapa elää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä istun yksin kotona. Ja syystä. Halloween oli eilen.
Enkä kyllä eilenkään ollut missään. Mutta en syytä siitä miehiä.
Olen jo vuosia miettinyt että mussa on jotain vikaa...
Ei löydy samanlaista naista mistään.. ongelmatapausta ja lihavaa jolla on kaljamaha
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pituus on aivuseikka. Oletko kouluttautunut? Mikä on alasi? Mitä teet vapaa-ajallasi? Mitä lehteä luet, minkä kirjan luit viimeksi? Kuka on lempipoliitikkoai? Kuka inhokki?
Katkeruus on yksi syy mikset kelpaa.
M45, yksin himassa ja tyytyväisenä.
Kaipaisi että seksikäs pehmonen pylly nainen istuu mun viereen ja pääsen sen kainaloon
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pituus on aivuseikka. Oletko kouluttautunut? Mikä on alasi? Mitä teet vapaa-ajallasi? Mitä lehteä luet, minkä kirjan luit viimeksi? Kuka on lempipoliitikkoai? Kuka inhokki?
En ole, amiksen käynyt huonoilla arvosanoilla. ai mitä teen, lenkkeilen.. tapaan välil kavereita ja töissä käyn. ei kiinnosta lukea kirjoja.