Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tavallisten miesten mahdollisuus saada kaunis nainen on olemattoman pieni.

Vierailija
01.11.2025 |

Olen seurannut jo vuosia, miten parisuhdemarkkinat toimivat, ja tulos on aina sama: tavallinen mies jää aina alakynteen. Kaikki tämä johtuu kahdesta asiasta eli tasoteoriasta ja naisten hypergamiasta.

Tasoteorian mukaan ihmiset pariutuvat oman tasoistensa kanssa, mutta tämä pätee vain miehiin koska miehet pariutuvat naisten kanssa jotka ovat maksimissaan samaa tasoa kuin mies. Naiset sen sijaan eivät koskaan tyydy omaan tasoonsa vaan naiset etsivät aina jotain parempaa. Tämä on sitä kuuluisaa hypergamiaa, joka tarkoittaa, että nainen valitsee aina miehen, joka on häntä korkeammalla sosiaalisessa hierarkiassa. Jos mies ei täytä tiettyjä kriteereitä kuten hyvä ulkonäkö, korkea status, paljon rahaa, 190cm pitkä niin mies ei ole edes vaihtoehto.

Ja miten tämä näkyy käytännössä? No, avaa mikä tahansa deittisovellus. Naisten mielestä 80 % miehistä on "keskivertoa huonompia", ja vain harvat miehet saavat kaiken huomion. Samaan aikaan tavalliset miehet eli ne, jotka tekisivät kaikkensa naisen eteen joutuvat tyytymään jämänaisiin eli pyöreihin ja rumiin naisiin, niihin naisiin jotka eivät saa niitä lentäjälääkärimiesmalleja. Heitä ei edes huomata ennen kuin naiset ovat käyttäneet nuoruutensa ja vetovoimansa tavoitellessaan niitä samoja 20 % huippumiehiä.

Ja sitten, kun vuodet vierivät ja ne kunnolliset miehet yhtäkkiä alkavat kiinnostaa, meiltä oletetaan löytyvän ymmärrystä ja valmiutta astua kuvioihin. Mutta arvaas mitä? Me ollaan nähty tämä peli läpi.

Nyky-yhteiskunta tukee tätä ilmiötä täysin. Some, tinder ja feminismi ovat tehneet sen, että naisilla on loputtomasti valinnanvaraa tai niin naiset ainakin kuvittelevat. Samaan aikaan tavallisen miehen pitää nähdä järjetön määrä vaivaa saadakseen edes pienen palan huomiosta. Ennen riitti, että olit kunnollinen ja huolehtiva, mutta nykyään se ei riitä mihinkään.

Tässä maailmassa tavallinen mies on vain pelinappula, ei voittaja. Ja kun tämä tajuaa, vaihtoehtoja on kaksi: joko lopettaa koko pelin pelaaminen tai kehittää itsensä sellaiseksi, että edes saa mahdollisuuden. Mutta kumpikin vaihtoehto vaatii sen, että ensin ymmärtää totuuden: naiset eivät pariudu alaspäin. He etsivät aina parempaa. Ja tavallinen mies on vain varasuunnitelma jos sitäkään.

Kommentit (330)

Vierailija
181/330 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies pettää vaikka rinnalla olis Jennifer Aniston. Miehet on kauheita pettureita jopa kauniille naisille. 

No eivät kaikki miehet ole. 

Vierailija
182/330 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ei ole mitään tarvetta saada naista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/330 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihmistä *saada* tai omisteta. Parisuhteen muodostaminen edellyttää kummaltakinosapuolelta kompromisseja.

Vierailija
184/330 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihan tavallinen mies ja aina olen saanut mun makuun olevia pantavan näköisiä naisia. Ei kaunis tarkoita sitä automaattisesti että olisi pantavan näköinen. Kenenkään ulkonäkö ei ole kaikkien mieleen. 

Vierailija
185/330 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen käyttänyt tinderiä jo vuosia. Kokemuksesta voin sanoa, että ne tavalliset miehet haluaa jonkun ms universumin. Olen kauniiksi kehuttu hoikka tiimalasivartaloinen 38 v. nainen. Ne komeat pitkät miehet kohtelee yleensä paremmin kun esim. eronnut 3 lapsen isi keskivartalolla. Se kolmen lapsen isi kuvittelee olevansa joku nuori Brad Pitt. Ihan kamalaa käytöstä osalla. Ap kuulostaa just sellaselle tavalliselle miehelle, joka etsii sitä ms universumia. Itse en ole kauhean pinnallinen ja mulle riittäisi sellanen tavallinenkin mies, mutta mä en niille kelpaa niin tapaillaan sitten niitä nuorempia 190 cm pitkiä uroksia 🤷

Kun luen täällä Tinderistä, niin saan sen käsityksen, että se ei lainkaan noudata tasoteoriaa. Sinne menevät hypergamiset miehet sankoin joukoin ja siellä myös pysyvät, koska kukaan ei pariudu kovin kauas omasta tasostaan, ellei ole vakavampia ongelmia. Esimerkiksi jos olisit vähemmän tervepäinen, ottaisit omanikäisesi miehen, joka kohtelee sinua huonosti etkä tapailisi komeita nuorukaisia. 

Täytyy sanoa, että mies joka kohtelee vasta tapaamaansa naista huonosti, on mielestäni joko erittäin vakavasti häiriintynyt tai heikkolahjainen. Joku mies kirjoitti äskettäin saman eli tuohan oikeasti on luonnonvastaista. En ole koskaan tavannut tuollaista miestä, mutta kai se on uskottava, että sellaisia on, kun niin moni täällä sellaisesta kertoo.

Vierailija
186/330 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vinkkejä tavismiehelle, joka haluaa kauniin naisen. Se ei ole ollenkaan mahdotonta

1. Kommunikoi. Ei riitä, että tykkäät, vaan sinun täytyy johtaa tilannetta alusta asti. Ole ystävällinen ja tutustu naiseen kuin työhaastattelussa, älä yritä mitään ihmeellisiä kikkoja ja flirttejä. Älä nosta pöydälle munaasi.

2. Osoita, että olet vastuullinen myös suhteessa naiseen. Avioliitto- ja elatushalukas. Sinulla ei ole tarjottavana jänniä elämyksiä ja hupia, vaan nainen on sinulle hänen "leipäduuninsa". Näin voit kuitenkin saada lapsillesi viehättävämmät geenit ja he voivat elää erilaista elämää, kuin sinä.

3. Ole aina ystävällinen. Naisella ei ole pienintäkään syytä sietää huonoa käytöstä yhdeltäkään mieheltä, puhumattakaan miehestä, joka ei lähtökohtaisesti tuo hänen elämäänsä mitään lisäarvoa tai kenen kanssa tällä ei ole sopimuksia. 

4. Neuvottele. Älä pelkää puhua avioehdosta ja elatuksesta jo varhaisessa vaiheessa suhdetta. Huomaa, että avioehto voi koskettaa myös mahdollisen eron jälkeistä elatusta tai se voi sisältää kohtia, missä korvaat naiselle tämän kehon kuluttamista sinun siementesi kasvatteluun. 

5. Ota selvää rituaaleista ja perinteistä, jotka liittyvät avioliittoon. Kuinka paljon päivässä tai viikossa sinun tulisi panostaa naiseen ja siihen, että hän muistaa sinut. Millaisia lahjoja ostaa ja kuinka monta kertaa vuodessa. Mikä on "push present", jne. Onko naisella lahjatoivelistaa ja jos ei ole, ehdota, että hän tekisi sellaisen. 

6. Naisen ottaminen mukaan sinun kustantamallesi lomamatkalle ei ole lahja naiselle, vaa hän on siellä sinun seuralaisenasi. Eli sen lisäksi, että katat naisen kulut, sinun täytyy korvata hänen aikansa. Jos ostat matkan lahjaksi naiselle ja tämän ystävättärille ilman, että olet itse mukana, kyseessä on lahja naiselle.

7. Tutustu raamatun oppeihin avioliitosta, mm. siihen, että mies jättää perheensä ja siihen, että nainen on ruumiinosasi. Mikään osa elämääsi ei ole tietenkään tärkeämpi, kuin ruumiinosasi. Et antaisi työnantajan katkaista kättäsi, joten et voi asettaa työtä vaimosikaan hyvinvoinnin edelle. Jne.

Perhe on lahja ja velvollisuus, ja jos et arvosta sitä sen arvoisella tavalla, se viedään sinulta pois. 

Muista myös, että nainen moninkertaistaa sen, mitä hänelle annat. Jos hän pyytää sinulta jotakin, sinun tulee antaa tämä auliisti, ja tällöin voit olla varma siitä, että saat myös omasi maailmalta. 

Vierailija
187/330 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Incelit ne sitten aina jaksaa ulista🙄.. 

Vierailija
188/330 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki naiset on kauniita. 

No ei todellakaan ole. Tiedän useita naisia jotka ovat suoraan sanottuna rumia. En ole itsekään kaunis vaan olen tavallinen.

Vierailija
189/330 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies pettää vaikka rinnalla olis Jennifer Aniston. Miehet on kauheita pettureita jopa kauniille naisille. 

Miehet on ihan hirveitä sikoja. Vaikka sais maailman kauneimman naisen niin pettävät silti. Minä v i h a a n miehiä.

Mä olen varatun vanhemman miehen toinen nainen. Miehen puoliso on miehen ikäinen, mutta hän on nätti ja hoikka. Mä olen kasvoiltani tavallinen ja olen reilusti ylipainoinen. Olen miestä 18 vuotta nuorempi. Seksi meillä sujuu erittäin hyvin. Parisuhdetta en kaipaa, joten mulle sopii erittäin hyvin tällainen seksisuhde. 

Sitä en vain oikein ymmärrä, että miksi komea ja raamikas mies haluaa seksiä mun kanssa, kun kotona nätti ja hoikka puoliso. Pettämisen tuoma jännitys, nuorempi nainen? 

Ja ei, ei tarvitse tulla vinkumaan, että olen helppo. Mä olen kaikkea muuta kuin helppo. En todellakaan suostu kenen tahansa kanssa sänkyyn. Myös tämä varattu mies on saanut osansa siitä, että jos loukkaa mua, niin seksiä ei tipu. Aika rumasti olen hänelle kirjoittanut viesteissä, kun olen suuttunut. Silti suhde on jatkunut jo yli kaksi vuotta vaikka välillä olen miettinyt, että ei mies enää ota yhteyttä kun olen oikein annatellut hänelle.

Vierailija
190/330 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi ei ole mitään tarvetta saada naista.

Niin, sulle riittää se priglespurkista kyhätty teko pil lu.

Vierailija
191/330 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eivät kaikki miehet ole. 

Mies joka saa kauniin naisen ei yhteen tyydy.

Vierailija
192/330 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmille miehille ei tarvi mitään vinkkejä jaella kuinka saada kaunis nainen. Pelkkä priglespurkki riittää ja sinne pilalle keitetty makarooni.

Vierailija
193/330 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet on ihan hirveitä sikoja. Vaikka sais maailman kauneimman naisen niin pettävät silti. Minä v i h a a n miehiä.

Mä olen varatun vanhemman miehen toinen nainen. Miehen puoliso on miehen ikäinen, mutta hän on nätti ja hoikka. Mä olen kasvoiltani tavallinen ja olen reilusti ylipainoinen. Olen miestä 18 vuotta nuorempi. Seksi meillä sujuu erittäin hyvin. Parisuhdetta en kaipaa, joten mulle sopii erittäin hyvin tällainen seksisuhde. 

Sitä en vain oikein ymmärrä, että miksi komea ja raamikas mies haluaa seksiä mun kanssa, kun kotona nätti ja hoikka puoliso. Pettämisen tuoma jännitys, nuorempi nainen? 

Ja ei, ei tarvitse tulla vinkumaan, että olen helppo. Mä olen kaik

Et varmaankaan ole ylilihava, vaan kurvikas, korkeintaan lievästi lihava tai ylipainoinen.

Monia miehiä miellyttävät pehneys ja kurvit. Ja nuoruus.

Miehesi puoliso voi olla myös menettänyt halunsa ja/tai kykynsä seksiin.  Vaikka muuta toitotetaan, monilla naisilla seksi loppuu viisissäkymmenissä, eivät ne hormonihoidot aina auta.

Vierailija
194/330 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen käyttänyt tinderiä jo vuosia. Kokemuksesta voin sanoa, että ne tavalliset miehet haluaa jonkun ms universumin. Olen kauniiksi kehuttu hoikka tiimalasivartaloinen 38 v. nainen. Ne komeat pitkät miehet kohtelee yleensä paremmin kun esim. eronnut 3 lapsen isi keskivartalolla. Se kolmen lapsen isi kuvittelee olevansa joku nuori Brad Pitt. Ihan kamalaa käytöstä osalla. Ap kuulostaa just sellaselle tavalliselle miehelle, joka etsii sitä ms universumia. Itse en ole kauhean pinnallinen ja mulle riittäisi sellanen tavallinenkin mies, mutta mä en niille kelpaa niin tapaillaan sitten niitä nuorempia 190 cm pitkiä uroksia 🤷

Sama. Jos joku omasta ikäluokasta otti yhteyttä, niin pituus järjestään 168cm / 3 lasta / ei sosiaalisia taitoja.

Sitten yhteyttä otti vähän nuorempi mies. Komea ja fiksu, käy salilla. 

Ensin piti olla vaan kavereita ikäeron takia, mutta jotenkin vaan klikkasi heti. Nyt parisuhteessa.

Samat naamat tuli vastaan, mitä 15v sitten.

Jos 15 vuodessa ei ketään löydy, niin ehkä kriteereissä vikaa.

Erityisesti jäi mieleen ruma, lihava ja tyhmän näköinen mies. Teksti alkoi: "Mulle ei sitten ihan kuka tahansa kelpaa." Tämä sellaiselta, joka ei kelpaa itse kenellekään.

Toki voi tulla haukkumaan tänne naisia pinnallisuudesta, kun ne missit ei kiinnostu.

Vierailija
195/330 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä puhutaan marginaalista, kauneus on katsojan silmässä, " kaunis nainen" kriteerit eivät ole normi, vaan kuka näkee mitenki! Se mitä pääkopasta löytyy sijoittuu korkeammalle kuin pelkkä ulkonäkö!

Vierailija
196/330 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja ei, ei tarvit

Mä todellakin olen reilusti ylipainoinen. Kai mä nyt itse tiedän tämän ihan painoni perusteella. Iän puolesta alkaa mullakin 50v lähestyä, että saa nähdä miten omien halujen kanssa käy. Vielä ainakin on haluja paljonkin. 

Oletan miehellä kyllä olevan seksiä puolisonsa kanssa, mutta ei se asia kuulu mulle. Ei me olla koskaan puhuttu miehen parisuhteesta tai hänen puolisostaan. 

Vierailija
197/330 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja ei, ei tarvitse tulla vinkumaan, että olen helppo. Mä olen kaik

LOL todellakin olet helppo jos sänkyysi pääsemiseen riittävät käytöstavat. Kauniit naiset veloittavat siitä tuhansia, satoja tuhansia, miljoonia. Ja miehen täytyy sitoutua tietysti myös. Sinä olet todellakin helppo :D

Vierailija
198/330 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei miehille kelpaa nainen joka on kasvoiltaan tosi kaunis, mutta tosi lihava?

Ainiin, se olikin se kroppa joka on miehille se tärkein. 

Vierailija
199/330 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä puhutaan marginaalista, kauneus on katsojan silmässä, " kaunis nainen" kriteerit eivät ole normi, vaan kuka näkee mitenki! Se mitä pääkopasta löytyy sijoittuu korkeammalle kuin pelkkä ulkonäkö!

Joo toki joku lehmä on kaunis kun verrataan vaikka kanaan. Toki jos mitään vertailukelposta ei oo saatavilla, niin kyllä älykästäkin voidaan jymäyttää.

Vierailija
200/330 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi tavallisen miehen pitäisi saada kaunis nainen? Miksi tavalliselle miehelle ei kelpaa tavallinen nainen?

Täällä aina huudetaan pää punaisena, että naisten pitäisi ottaa tasoisensa mies, mutta miehiäkö ei sitten koske se, että pitää ottaa tasoisensa nainen?

Miksi köyhä nainen haluaa rikkaan miehen? Miksi sen miehen pitää olla rikas?

Useimmilla köyhillä naisilla on köyhät miehet. Enkä ole ikinä nähnyt täällä valitusta, että "olen tavallinen nainen, miksen kelpaa rikkaille miehille". Mutta sata kertaa on tavalliset miehet valittaneet, ettei kelpaa kauniille naisille.