Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tavallisten miesten mahdollisuus saada kaunis nainen on olemattoman pieni.

Vierailija
01.11.2025 |

Olen seurannut jo vuosia, miten parisuhdemarkkinat toimivat, ja tulos on aina sama: tavallinen mies jää aina alakynteen. Kaikki tämä johtuu kahdesta asiasta eli tasoteoriasta ja naisten hypergamiasta.

Tasoteorian mukaan ihmiset pariutuvat oman tasoistensa kanssa, mutta tämä pätee vain miehiin koska miehet pariutuvat naisten kanssa jotka ovat maksimissaan samaa tasoa kuin mies. Naiset sen sijaan eivät koskaan tyydy omaan tasoonsa vaan naiset etsivät aina jotain parempaa. Tämä on sitä kuuluisaa hypergamiaa, joka tarkoittaa, että nainen valitsee aina miehen, joka on häntä korkeammalla sosiaalisessa hierarkiassa. Jos mies ei täytä tiettyjä kriteereitä kuten hyvä ulkonäkö, korkea status, paljon rahaa, 190cm pitkä niin mies ei ole edes vaihtoehto.

Ja miten tämä näkyy käytännössä? No, avaa mikä tahansa deittisovellus. Naisten mielestä 80 % miehistä on "keskivertoa huonompia", ja vain harvat miehet saavat kaiken huomion. Samaan aikaan tavalliset miehet eli ne, jotka tekisivät kaikkensa naisen eteen joutuvat tyytymään jämänaisiin eli pyöreihin ja rumiin naisiin, niihin naisiin jotka eivät saa niitä lentäjälääkärimiesmalleja. Heitä ei edes huomata ennen kuin naiset ovat käyttäneet nuoruutensa ja vetovoimansa tavoitellessaan niitä samoja 20 % huippumiehiä.

Ja sitten, kun vuodet vierivät ja ne kunnolliset miehet yhtäkkiä alkavat kiinnostaa, meiltä oletetaan löytyvän ymmärrystä ja valmiutta astua kuvioihin. Mutta arvaas mitä? Me ollaan nähty tämä peli läpi.

Nyky-yhteiskunta tukee tätä ilmiötä täysin. Some, tinder ja feminismi ovat tehneet sen, että naisilla on loputtomasti valinnanvaraa tai niin naiset ainakin kuvittelevat. Samaan aikaan tavallisen miehen pitää nähdä järjetön määrä vaivaa saadakseen edes pienen palan huomiosta. Ennen riitti, että olit kunnollinen ja huolehtiva, mutta nykyään se ei riitä mihinkään.

Tässä maailmassa tavallinen mies on vain pelinappula, ei voittaja. Ja kun tämä tajuaa, vaihtoehtoja on kaksi: joko lopettaa koko pelin pelaaminen tai kehittää itsensä sellaiseksi, että edes saa mahdollisuuden. Mutta kumpikin vaihtoehto vaatii sen, että ensin ymmärtää totuuden: naiset eivät pariudu alaspäin. He etsivät aina parempaa. Ja tavallinen mies on vain varasuunnitelma jos sitäkään.

Kommentit (330)

Vierailija
201/330 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi tavalliselle miehelle ei kelpaa tavallinen nainen? Vaan pitää olla kaunis.

En kyllä sääli nyt yhtään.

Jos tavallinen mies eli mies joka on työläinen, tienaa 3400e/kk, on 175cm ja hiukan ylipainoinen lähestyy tavallista naista eli naista joka on työläinen, tienaa saman verran ja on keskinkertaisen näköinen niin mitä luulet kelpaako sille naiselle tasoisensa mies? Vastaus EI KELPAA.

Ansioni samaa luokkaa, enkä ulkonäölläni missikisoissa pärjäisi. 

Minua kiinnostaisi, minkälainen toinen on ihmisenä. Mikä häntä kiinnostaa, miten tykkää viettää vapaa-aikaa jne. Ja olisiko suhde kanssani hänelle "kelpuuttamista". En meinaan enää lähde kuvioon, jossa toinen harmittelee kun ei löytynyt minua kauniimpaa.

Vierailija
202/330 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryhdy jännämieheksi, niin kysyntä on taattu. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/330 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies pettää vaikka rinnalla olis Jennifer Aniston. Miehet on kauheita pettureita jopa kauniille naisille. 

Miehet on ihan hirveitä sikoja. Vaikka sais maailman kauneimman naisen niin pettävät silti. Minä v i h a a n miehiä.

Mä olen varatun vanhemman miehen toinen nainen. Miehen puoliso on miehen ikäinen, mutta hän on nätti ja hoikka. Mä olen kasvoiltani tavallinen ja olen reilusti ylipainoinen. Olen miestä 18 vuotta nuorempi. Seksi meillä sujuu erittäin hyvin. Parisuhdetta en kaipaa, joten mulle sopii erittäin hyvin tällainen seksisuhde. 

Sitä en vain oikein ymmärrä, että miksi komea ja raamikas mies haluaa seksiä mun kanssa, kun kotona nätti ja hoikka puoliso. Pettämisen tuoma jännitys, nuorempi nainen? 

Ja ei, ei tarvit

Ei en ole helppo. Mä kirjoitin erittäin selkeästi, että en huoli ketä tahansa. Mua ei edes kiinnosta tutustua miehiin. Mulla on ollut viimeisen reilun kahden vuoden aikana seksiä tasan yhden miehen kanssa. 

En ole mikään huo ra koska en ole maksullinen. 

Vierailija
204/330 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka paljon näitä kauniita naisia on? Ehkä viisi prosenttia kaikista naisista vai kenties kymmenen?  Lopuista muutama prosentti rumia ja loput tavallisia. Samassa suhteessa varmaan miestenkin komeus-jakauma. Ja tän kymmenen prosentin osuuden naisista pitäisi riittää suurimmalle osalle miehistä? 

Pitää sit vaan opetella jakamaan. Jokaisella kauniilla naisella kymmenen poikaystävää, niin onnistuu.

Vierailija
205/330 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka paljon näitä kauniita naisia on? Ehkä viisi prosenttia kaikista naisista vai kenties kymmenen?  Lopuista muutama prosentti rumia ja loput tavallisia. Samassa suhteessa varmaan miestenkin komeus-jakauma. Ja tän kymmenen prosentin osuuden naisista pitäisi riittää suurimmalle osalle miehistä? 

Pitää sit vaan opetella jakamaan. Jokaisella kauniilla naisella kymmenen poikaystävää, niin onnistuu.

Olet etova. Yhdenkään naisen ei tarvitse jakaa itseään jos ei halua. 

Vierailija
206/330 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten miesten pitää hyväksyä se, että kaikki eivät voi saada kaunista naista. Jokainen tavallinen mies ei voi yhtä aikaa saada sekä kaunista naista että yksiavioista parisuhdetta, se ei vain matemaattisesti ole mahdollista eikä se johdu mistään naisten nirsoudesta, mistä te aina syyttelette naisia. Vaikka jokainen nainen menisi parisuhteeseen heti ensimmäisen miehen kanssa, joka keksii kysyä, niin siltikään kaikki miehet eivät saisi kaunista naista. Kauniita naisia ei kerta kaikkiaan ole yhtä montaa kuin tavallisia miehiä.

Vierailija
207/330 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten miesten pitää hyväksyä se, että kaikki eivät voi saada kaunista naista. Jokainen tavallinen mies ei voi yhtä aikaa saada sekä kaunista naista että yksiavioista parisuhdetta, se ei vain matemaattisesti ole mahdollista eikä se johdu mistään naist

Missä mä heteronainen syyttelen naisia nirsoudesta? Olen itsekin todella nirso enkä alista itseäni sille, että alkaisin säälistä jakamaan itseäni.

Mä puutuin nyt tuohon sun typerään kommenttiin, että naisten pitäisi jakaa itseään. Kummallista, että mun kommentista päättelit mun olevan mies joka valittaa naisten nirsoudesta. 

Vierailija
208/330 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmiten mies ottaa vaimokseen naisen, jota pitää maailman kauneimpana. Muiden mielipiteellä siinä vaiheessa on hyvin vähän merkitystä, koska se nainen ei tule näyttelyesineeksi tai vaihdon välineeksi. 

Vierailija
209/330 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun rakastuu johonkin niin sen ulkonäkö muuttuu paremmaksi omissa silmissä. Jotta voi rakastua, pitää olla sellainen luonne joka on miellyttävä. Tasoteorian jankkaus, huoritt3lu ja naisten alentaminen ei ole miellyttävää.

Vierailija
210/330 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen älykäs henkilö ottaa parhaan mahdollisen kumppanin, jonka voi saada. Jos nainen voi saada fiksun, komean, mukavan ja taloudellisesti vakaan miehen, miksi ihmeessä hän ottaisi sen sijaan tyhmän, ruman, ilkeän ja rahaongelmaisen miehen? Jos sinä haluat paremman naisen, sinun on tultava paremmaksi mieheksi tai tyydyttävä siihen, mitä saat.

Vierailija
211/330 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä nää miehet ei tajua. Kauniin naisen ei tarvi sääliä yhtään.

Vierailija
212/330 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tätä samaa paskaa yhä kirjoitetaan?

Johan on jo todistettu, että mitään "tasoteoriaa" ei ole parisuhdemarkkinoilla edes olemassa, koska henkilön "tasoa" ei voi yhtenäisesti määritellä, koska jokaisella on omat mieltymykset ja tärkeydet parikumppanin etsimisessä, mikä täysin tuhoaa koko tasoteorian ja tekee siitä vaan incelpropagandaa kuin mitään muuta.

Tätä propagandaa levittävät ihmiset eivät saa parisuhdetta, koska he syyttävät kaikesta kaikkia muita, paitsi itseänsä. Kukaan ei sellaisen henkilön kanssa halua seurustella.

Vierailija
213/330 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä nää miehet ei tajua. Kauniin naisen ei tarvi sääliä yhtään.

Yhdenkään naisen riippumatta ulkonäöstä ei tarvitse sääliä miehiä. 

Vierailija
214/330 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan jokainen mies voi muuttaa ulkonäköään paremmaksi harrastamalla liikuntaa, syömällä terveellisesti, huolehtimalla ihostaan ja hampaistaan, hankkimalla kivannäköiset ja hyvin istuvat vaatteet, leikkauttamalla kivan hiustyylin, siistimällä parran jne. Samoin, ellei ole henkisesti jälkeenjäänyt, jokainen voi kouluttautua parempaan työhön ja tienata enemmän. Sosiaalisia taitoja ja käytöstapoja voi parantaa, ja itseään voi kehittää monella muullakin tavalla. On täysin oma valinta, viettääkö elämänsä valittaen, että elämä on paskaa eikä saa naista, vai tekeekö jotain muuttaakseen oman elämänsä. Uhrautuminen on äärettömän epäseksikästä, eikä kukaan välitä, jos elämä on sun mielestä epäoikeudenmukaista, jos et tee mitään muuttaaksesi sitä.

Vierailija
215/330 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies pettää vaikka rinnalla olis Jennifer Aniston. Miehet on kauheita pettureita jopa kauniille naisille. 

No eivät kaikki miehet ole. 

Mies joka saa kauniin naisen ei yhteen tyydy.

Onko ruma mies, joka jättää pettämättä ainoastaan sen takia että kukaan nainen ei halua häntä yhtään sen parempi? 

Vierailija
216/330 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uhrautuminen on äärettömän epäseksikästä, eikä kukaan välitä, jos elämä on sun mielestä epäoikeudenmukaista, jos et tee mitään muuttaaksesi sitä.

Miksi täällä näkee usein tätä, että kirjoitetaan uhrautuminen? Se on väärä sana tuohon kohtaan. Oikea sana on uhriutuminen. Puhelin joko muuttaa osalla tuon sanan tai sitten ei ymmärretä sanojen eroa.

Vierailija
217/330 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"9-10 huippumallit ja näyttelijät

7-8 menestyneet, hoikat, komeat ja kauniit tavikset

5-6 keskitaso - näitä on gaussin käyrällä eniten

3-4 keskitason alapuoliset mutta vielä yhteiskunnassa funktionaaliset

1-2 päihdeongelmat ym.

Jostain syystä se perus masu insinöörijuha luulee olevansa 8, vaikka on oikeasti 5-6."

Päin seiniä! Älä kirjoittele vääriä oppeja tasoteoriasta. Asteikko on ensinnäkin 4-10.

Onko huumeongelmainen huippumalli tasoltaan 9-10 vai 1-2?

Vierailija
218/330 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tavallinen mies ei saa naista Osa 7893

Vierailija
219/330 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeampi otsikko tälle ketjulle olisi "Palstaulisijan mahdollisuus saada huippumalli on olemattoman pieni."

Vierailija
220/330 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"9-10 huippumallit ja näyttelijät

7-8 menestyneet, hoikat, komeat ja kauniit tavikset

5-6 keskitaso - näitä on gaussin käyrällä eniten

3-4 keskitason alapuoliset mutta vielä yhteiskunnassa funktionaaliset

1-2 päihdeongelmat ym.

Jostain syystä se perus masu insinöörijuha luulee olevansa 8, vaikka on oikeasti 5-6."

Päin seiniä! Älä kirjoittele vääriä oppeja tasoteoriasta. Asteikko on ensinnäkin 4-10.

Onko huumeongelmainen huippumalli tasoltaan 9-10 vai 1-2?

9-10