Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tavallisten miesten mahdollisuus saada kaunis nainen on olemattoman pieni.

Vierailija
01.11.2025 |

Olen seurannut jo vuosia, miten parisuhdemarkkinat toimivat, ja tulos on aina sama: tavallinen mies jää aina alakynteen. Kaikki tämä johtuu kahdesta asiasta eli tasoteoriasta ja naisten hypergamiasta.

Tasoteorian mukaan ihmiset pariutuvat oman tasoistensa kanssa, mutta tämä pätee vain miehiin koska miehet pariutuvat naisten kanssa jotka ovat maksimissaan samaa tasoa kuin mies. Naiset sen sijaan eivät koskaan tyydy omaan tasoonsa vaan naiset etsivät aina jotain parempaa. Tämä on sitä kuuluisaa hypergamiaa, joka tarkoittaa, että nainen valitsee aina miehen, joka on häntä korkeammalla sosiaalisessa hierarkiassa. Jos mies ei täytä tiettyjä kriteereitä kuten hyvä ulkonäkö, korkea status, paljon rahaa, 190cm pitkä niin mies ei ole edes vaihtoehto.

Ja miten tämä näkyy käytännössä? No, avaa mikä tahansa deittisovellus. Naisten mielestä 80 % miehistä on "keskivertoa huonompia", ja vain harvat miehet saavat kaiken huomion. Samaan aikaan tavalliset miehet eli ne, jotka tekisivät kaikkensa naisen eteen joutuvat tyytymään jämänaisiin eli pyöreihin ja rumiin naisiin, niihin naisiin jotka eivät saa niitä lentäjälääkärimiesmalleja. Heitä ei edes huomata ennen kuin naiset ovat käyttäneet nuoruutensa ja vetovoimansa tavoitellessaan niitä samoja 20 % huippumiehiä.

Ja sitten, kun vuodet vierivät ja ne kunnolliset miehet yhtäkkiä alkavat kiinnostaa, meiltä oletetaan löytyvän ymmärrystä ja valmiutta astua kuvioihin. Mutta arvaas mitä? Me ollaan nähty tämä peli läpi.

Nyky-yhteiskunta tukee tätä ilmiötä täysin. Some, tinder ja feminismi ovat tehneet sen, että naisilla on loputtomasti valinnanvaraa tai niin naiset ainakin kuvittelevat. Samaan aikaan tavallisen miehen pitää nähdä järjetön määrä vaivaa saadakseen edes pienen palan huomiosta. Ennen riitti, että olit kunnollinen ja huolehtiva, mutta nykyään se ei riitä mihinkään.

Tässä maailmassa tavallinen mies on vain pelinappula, ei voittaja. Ja kun tämä tajuaa, vaihtoehtoja on kaksi: joko lopettaa koko pelin pelaaminen tai kehittää itsensä sellaiseksi, että edes saa mahdollisuuden. Mutta kumpikin vaihtoehto vaatii sen, että ensin ymmärtää totuuden: naiset eivät pariudu alaspäin. He etsivät aina parempaa. Ja tavallinen mies on vain varasuunnitelma jos sitäkään.

Kommentit (348)

Vierailija
281/348 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten naisten laatu yleisesti ottaen on vain parempaa, kuin miesten. Hyvin yleistä eläinkunnassa noin muutenkin.

Vierailija
282/348 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kauniiden naisten kuulukaan olla tavismiesten kanssa.

Menepä Prismaan ruuhka-aikaan, niin tulet huomaamaan että pariskunnat siellä ovat hyvin samaa tasoa keskenään. Kauniit naiset ovat komeiden miesten kainalossa, tavikset ovat keskenään, ja rumat joko rumien kanssa tai sitten yksin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/348 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikko korjattu:Tavallisten miesten mahdollisuus saada nainen on olemattoman pieni.

Tarkentavana huomiona se, että tavallinen ja keskiverto mies ovat kaksi TÄYSIN eri asiaa miehille ja naisille. Miesten keskiverto on ulkonäköasteikolla 3-6 oman sukupuolensa keskuudes, naisten kannalta keskitason miehen ulkonäköluokitus on 7-8.

Yksinäinen joulu koittaa jälleen monelle tavalliselle miehelle.

Vierailija
284/348 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet vaan välittää kropasta, ei naisesta. Miehet pettää jopa Jennifer Anistonin tasoista naista. Miehet on p e t t u r e i t a !

Googlaa Lee Minjung. Äärettömän kaunis nainen, mutta mies oli silti uskoton. Joillekin ei vaan mikään riitä.

Äärettömän kaunis? No ei kyllä ole vaan ihan peruskaunis aasialainen nainen. Ei mitenkään muista erottuva. 

Vierailija
285/348 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainoostaan naisen kropalla on merkitystä. Muuta turha ees väittää.

En usko. Jos nainen näyttäisi kasvoista mieheltä  tai hänellä ei olisi lainkaan nenää, en usko saisi mahtavalla kropallaan kumppania.

Vierailija
286/348 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet vaan välittää kropasta, ei naisesta. Miehet pettää jopa Jennifer Anistonin tasoista naista. Miehet on p e t t u r e i t a !

Googlaa Lee Minjung. Äärettömän kaunis nainen, mutta mies oli silti uskoton. Joillekin ei vaan mikään riitä.

Niin. Ehkä se pelkkä ulkonäkö ei olekaan tarpeeksi. Kauniskin nainen voi olla tylsä tai ilkeä tai täysi psykopaatti. Toki sillon kantsisi erota eikä pettää.

Vierailija
287/348 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 5-10% miehistä tapailee noin 90% naisista, joten aloittaja on täysin oikeassa. Jos olet ns. normaalin näköinen mies ja haluat kauniin tai itsesi tasoisen naisen, kannattaa seuraa hakea suomen ulkopuolelta, esimerkiksi asiasta tai africasta, siellä arvostavat tavallista Suomalaista miestä, itse olen ollut naimisissa Thaimaalaisen naisen kanssa.

Vierailija
288/348 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja on oikeassa, koska noin 5-10% miehistä tapailee noin 90% miehistä. Jos haluat kauniin tai oman tasoisen kumppanin, kannattaa suunnata asiaan tai afrikkaan, sielä vielä arvostetaan tavallista Suomalaista miestä, itse olen ollut pitkässä liitossa Thaimaalaisen naisen kanssa.

Vierailija
289/348 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Aloittaja on oikeassa, koska noin 5-10% miehistä tapailee noin 90% naisista."

Vierailija
290/348 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noin 5-10% miehistä tapailee noin 90% naisista, joten aloittaja on täysin oikeassa. Jos olet ns. normaalin näköinen mies ja haluat kauniin tai itsesi tasoisen naisen, kannattaa seuraa hakea suomen ulkopuolelta, esimerkiksi asiasta tai africasta, siellä arvostavat tavallista Suomalaista miestä, itse olen ollut naimisissa Thaimaalaisen naisen kanssa.

Aasia, afrikka, suomalainen, thaimaalainen. 

Olisi kannattanut kuunneella peruskoulun äidinkielen tunneilla. Siihen päälle vielä nuo typerät harhat, niin ei ole ihme, että kukaan järkevä nainen ei sua huoli. Totta kai joku kouluttamaton köyhä kehitysmaan nainen huolii ties mitä rumiluksia koska haluaa paremman elämän pariin. 

Vierailija
291/348 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi internetissä saa keksiä tilastoja, joita oikea elämä ei vahvista.

Aika hieno saavutus muuten ahtaa noin lyhyeen viestiin noin paljon kielioppivirheitä. Ihan "africa"kin .😂👍

Vierailija
292/348 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haet itse kaunista naista, eikä se ole mielestäsi ongelma, mutta kun nainen hakee komeaa miestä, niin se onkin yhtäkkiä jokin ongelma. Hienoista epäsymmetriaa havaitsen tässä asenteessasi. Miksi naiselle pitäisi kelvata "tavallinen", jos myönnät itse, ettei sinullekaan kelpaa?

Peräkammarin logiikkaa. Ei näiden jutuissa ole mitään jiitä.

Vierailija
293/348 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo hatusta vedetty 80 % selittyy sillä, että ns. hyvät miehet on jo varattu, eivätkä pyöri deittisovelluksissa. Ts. deittisovellusten miesmateriaali on paljon keskimääräistä heikompaa.

Vierailija
294/348 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näköjään suomalaisen miehen arvostus ei kohdistunut miehen persoonaan, vaan hänen pankkitiliinsä.. Lopputuloksena ero.

Vierailija
295/348 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo hatusta vedetty 80 % selittyy sillä, että ns. hyvät miehet on jo varattu, eivätkä pyöri deittisovelluksissa. Ts. deittisovellusten miesmateriaali on paljon keskimääräistä heikompaa.

Niin on. Kun hyvä mies menee Tinderiin, hän löytää aika nopsaan itselleen kumppanin. Kun nainen menee Tinderiin, hän joko löytää sen harvinaisen hyvän miehen tai pelästyy tarjonnasta, ja poistuu appista. Stten sinne jää pyörimään ne pahnan pohjimmaiset, jotka eivät viitsi panostaa profiileihin eivätkä uskalla livenä puhua naisille.

Vierailija
296/348 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi kenenkään ei ole pakko seurustella sellaisen ihmisen kanssa, jota ei halua, vaan on oikeus elää yksin, jos ei saa haluamaansa. 

Vierailija
297/348 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos hankit lapsia ulkomaalaisen naisen kanssa, lapsesi eivät näytä suomalaisilta ja sinua hävettää tunnustaa isyytesi persulikavereillesi.

Vierailija
298/348 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tavallinen mies joutuu väkisin valitsemaan, hän yleensä valitsee mieluummin herttaisen kuin kauniin. 

Vierailija
299/348 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otsikko korjattu:Tavallisten miesten mahdollisuus saada nainen on olemattoman pieni.

Tarkentavana huomiona se, että tavallinen ja keskiverto mies ovat kaksi TÄYSIN eri asiaa miehille ja naisille. Miesten keskiverto on ulkonäköasteikolla 3-6 oman sukupuolensa keskuudes, naisten kannalta keskitason miehen ulkonäköluokitus on 7-8.

Yksinäinen joulu koittaa jälleen monelle tavalliselle miehelle.

Siis yksinäinen joulu koittaa tavallisille miehille paitsi että 70% suomalaisista on parisuhteessa. Numeroilla voi kuitenkin leikkiä vapaasti, eikö?

Vierailija
300/348 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun tavallinen mies joutuu väkisin valitsemaan, hän yleensä valitsee mieluummin herttaisen kuin kauniin. 

Eli tavismies on ensin olematon markkina-arvoltaan, ja seuraavaksi hänellä on muka samaan aikaan useampi nainen, joista valita? Jotain tässä laskelmassa on pahasti pielessä. .

Ja mitä vikaa on herttaisessa? Herttainen tyttö/nainen kuulostaa ihanalta, lämpimältä ja söpöltä, suorastaan unelmakumppanilta, jonka luulisi kelpaavan kelle tahansa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kahdeksan