Tavallisten miesten mahdollisuus saada kaunis nainen on olemattoman pieni.
Olen seurannut jo vuosia, miten parisuhdemarkkinat toimivat, ja tulos on aina sama: tavallinen mies jää aina alakynteen. Kaikki tämä johtuu kahdesta asiasta eli tasoteoriasta ja naisten hypergamiasta.
Tasoteorian mukaan ihmiset pariutuvat oman tasoistensa kanssa, mutta tämä pätee vain miehiin koska miehet pariutuvat naisten kanssa jotka ovat maksimissaan samaa tasoa kuin mies. Naiset sen sijaan eivät koskaan tyydy omaan tasoonsa vaan naiset etsivät aina jotain parempaa. Tämä on sitä kuuluisaa hypergamiaa, joka tarkoittaa, että nainen valitsee aina miehen, joka on häntä korkeammalla sosiaalisessa hierarkiassa. Jos mies ei täytä tiettyjä kriteereitä kuten hyvä ulkonäkö, korkea status, paljon rahaa, 190cm pitkä niin mies ei ole edes vaihtoehto.
Ja miten tämä näkyy käytännössä? No, avaa mikä tahansa deittisovellus. Naisten mielestä 80 % miehistä on "keskivertoa huonompia", ja vain harvat miehet saavat kaiken huomion. Samaan aikaan tavalliset miehet eli ne, jotka tekisivät kaikkensa naisen eteen joutuvat tyytymään jämänaisiin eli pyöreihin ja rumiin naisiin, niihin naisiin jotka eivät saa niitä lentäjälääkärimiesmalleja. Heitä ei edes huomata ennen kuin naiset ovat käyttäneet nuoruutensa ja vetovoimansa tavoitellessaan niitä samoja 20 % huippumiehiä.
Ja sitten, kun vuodet vierivät ja ne kunnolliset miehet yhtäkkiä alkavat kiinnostaa, meiltä oletetaan löytyvän ymmärrystä ja valmiutta astua kuvioihin. Mutta arvaas mitä? Me ollaan nähty tämä peli läpi.
Nyky-yhteiskunta tukee tätä ilmiötä täysin. Some, tinder ja feminismi ovat tehneet sen, että naisilla on loputtomasti valinnanvaraa tai niin naiset ainakin kuvittelevat. Samaan aikaan tavallisen miehen pitää nähdä järjetön määrä vaivaa saadakseen edes pienen palan huomiosta. Ennen riitti, että olit kunnollinen ja huolehtiva, mutta nykyään se ei riitä mihinkään.
Tässä maailmassa tavallinen mies on vain pelinappula, ei voittaja. Ja kun tämä tajuaa, vaihtoehtoja on kaksi: joko lopettaa koko pelin pelaaminen tai kehittää itsensä sellaiseksi, että edes saa mahdollisuuden. Mutta kumpikin vaihtoehto vaatii sen, että ensin ymmärtää totuuden: naiset eivät pariudu alaspäin. He etsivät aina parempaa. Ja tavallinen mies on vain varasuunnitelma jos sitäkään.
Kommentit (348)
Ihminen joka käyttää termejä, kuten jämänainen, tippuu automaattisesti incel-luokkaan ja siellä pysyy. Aloitus ei ole normaalin miehen kirjoittama, vaan kopio incel-käsikirjan luvusta 1.
Niin, se on nollan prosentin mahdollisuus ap:n saada yhtään ketään.
Ihmisiä ei saada. Ne eivät ole palkintoja siitä, että tekee jotain oikein tai on riittävän normaali tai riittävän tavallinen tai osaa hetken teeskennellä sellaista omasta mielestään tarpeeksi hyvin.
Ihmissuhde tehdään itse ja puolet työstä on tehtävä ihan itse, omin pikku hengen lahjoin, omilla käytöstavoilla, omalla naamalla ja omalla riskillä.
Ihmissuhde syntyy niin, että kaksi ihmistä alkaa pitää toisistaan ja kiinnostuu sen verran, että haluaa tutustua paremmin.
Kenelläkään tuskin syntyi aloituksesta halu tutustua paremmin tähän valittaja-ruikuttaja-kinuaja-naisvihaaja-ap:hen.Myönnä pois ap, ettei sulla ole miehiäkään kavereina. Enintään jotain joiden kanssa ryyppäät. Yhdellekään et kertoisi yksityisimpiä salaisuuksiasi, koska et luota heihin eikä he sinuun.
Olen Jartti 31v. Tasoni on 2,074 ja haluan naisen, jonka taso on 9,684. Miten menettelen, vinkkejä?
Miehet on täysiä luusereita ja pettureita. En ikinä tuu luottamaan yhteenkään.
Ei naisia saada, heidät ansaitaan. V i t u n amatööri.
Vierailija kirjoitti:
Hyvin sanottu ja ikävä kyllä totta joka sana!
N21
Allu, hae nyt sitä apua oikeasti.
Minä aikoinaan onnistuin ja pääsin myöhemmin eroonkin. Jälkimmäinen oli parempi saavutus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tavalliselle miehelle ei kelpaa tavallinen nainen? Vaan pitää olla kaunis.
En kyllä sääli nyt yhtään.
Jos tavallinen mies eli mies joka on työläinen, tienaa 3400e/kk, on 175cm ja hiukan ylipainoinen lähestyy tavallista naista eli naista joka on työläinen, tienaa saman verran ja on keskinkertaisen näköinen niin mitä luulet kelpaako sille naiselle tasoisensa mies? Vastaus EI KELPAA.
No jos sun lähestymistapa on tätä luokkaa niin saat multa lähestymiskiellon kaupan päälle.
Sinä ap. reppana et edes tiedä mitä sillä naisella tekisit jos sellasen sattuisit "saamaan" jotenkin höynäytettyä itsellesi.
Ei kukaan mies tiedäkkään mitä tehdä naisella. Niin tyhmiä ovat.
Niin no tavalliselle miehelle ei kelpaa kuin kaunis. Niinhän jo otsikossasi julistat. Kuuno.
Ainoostaan naisen kropalla on merkitystä. Muuta turha ees väittää.
Tasoteorian mukaan tavismiehelle kuuluu tavismuija. Jos ei kelpaa niin voi voi.
Minä olen suht tavallinen mies ja olen saanut +40 tykkäystä Tinderissä ja treffeillekin päässyt aina kun olen pyytänyt.
Olen kohdannut karun todellisuuden, tavismiehistä ei vain ole parisuhteeseen.
Todella monelta puuttuu ihan tavalliset arjen perustaidot. Siis ne, jotka jokaisen aikuisen pitäisi osata; siivous, tiskaaminen, ruoanlaitto, pyykkääminen jne. Kaikenlaisia toiminnanohjauksen ongelmia on myös, osataan kyllä tehdä asioita mutta niiden aloittamiseen ja loppuun asti tekemiseen tarvitaan ohjausta.
Joko nämä miehet teeskentelevät etteivät osaa ja tekevät tahallaan huonosti, niin ei tarvitse tehdä ollenkaan (weaponised incompetence). Tai sitten he ovat oikeasti vaan niin vajaita ettei heistä ole elämään tavallista arkea.
Oli kyse kummasta tahansa ongelmasta, naisilla ei ole mitään syytä ryhtyä parisuhteeseen tuollaisten miesten kanssa.
Sitten on niitä tavismiehiä, jotka suoriutuvat kotitöistä kuten aikuisen ihmisen kuuluu. Eli eivät ole naiselle mitään perässä vedettäviä riippakiviä. Mutta ei parisuhteessa riitä vain se, että ei ole toiselle riesaksi! Pitäisi myös tuoda suhteeseen jotain sellaista, minkä vuoksi kumppani haluaa mieluummin jatkaa suhteessa kuin elää yksin. Harvalla tavismiehellä on tarjota mitään sellaista.
Vierailija kirjoitti:
Miehet vaan välittää kropasta, ei naisesta. Miehet pettää jopa Jennifer Anistonin tasoista naista. Miehet on p e t t u r e i t a !
Googlaa Lee Minjung. Äärettömän kaunis nainen, mutta mies oli silti uskoton. Joillekin ei vaan mikään riitä.
Narsismi on ja voi hyvin parisuhdemarkkinoilla.
Olis kiva kuulla toisin.
Haet itse kaunista naista, eikä se ole mielestäsi ongelma, mutta kun nainen hakee komeaa miestä, niin se onkin yhtäkkiä jokin ongelma. Hienoista epäsymmetriaa havaitsen tässä asenteessasi. Miksi naiselle pitäisi kelvata "tavallinen", jos myönnät itse, ettei sinullekaan kelpaa?
Älä yleistä ap:n perusteella. Eihän se ole edes mies vaan luuserimies.
On syynsä sille miksi nämä luuserit täällä ulisee. Ne yrittävät kerjätä huomiota eivätkä ikinä uskaltaisi tutustua keneenkään. Niiden elämän täyttymys on sinun tunnekuohusi.