Joulu tulee. Mitä kotimaisia pieniä valmistajia ja verkkokauppoja suosit?
Kerro hyviä vinkkejä mitä pieniä kotimaisia valmistajien verkkokauppoja meiltä Suomesta löytyy?
Kannatetaan tänä vuonna heitä ja ostetaan itselle tai joulupakettiin suomalaista.
Minä voisin ostaa Pandan suklaata ja lapsille lahjaksi Kenkämaakarin tuotteita.
Kommentit (167)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://minimaailma.fi/collections/kotimaista-kasityota?page=2&srsltid=…
Kaikkea pientä ihanaa vaikka ensin joulukalenteriin ja sitten nukkekotiin.
Tuleepa kallis joulukalenteri, jos tuolta kaikki luukut täyttää.
Kolme nukkekotiani kalustan ja sisustan ihan omin käsin, matotkin (tuolla melkein 17€ kappale) kudon itse kangaspuilla kaikkiin kolmeen yli puolet halvemmalla...
No eihän niitä tarvitse joka luukkuun ostaa, osta edes yhteen tai kahteen.
Naapurintäti tuo nisuäijän. Perinne vuodesta 1971 <3
Kattokaa mitä ihanuuksia täältä löytyy
Vierailija kirjoitti:
Täälläkin paljon hyviä lahjaideoita.
Mä taas en löytänyt tuolta mitään mikä olisi tarpeellista niille joille lahjoja hankin.
En uskalla tilata pienistä nettikaupoista. Liian monta kertaa käynyt niin, ettei tavaraa lähetetä. Esim. 2 vetoketjua, kynsitarrat oli tulostettu kopiopaperille, luomiväri olikin pienikokinen näyte, naamiaisasu oli likainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täälläkin paljon hyviä lahjaideoita.
Mä taas en löytänyt tuolta mitään mikä olisi tarpeellista niille joille lahjoja hankin.
No klikkaa sitten muita linkkejä. Täällä on jo kymmeniä laitettu. Varmasti jostain löydät jotain mieluista.
Vierailija kirjoitti:
En uskalla tilata pienistä nettikaupoista. Liian monta kertaa käynyt niin, ettei tavaraa lähetetä. Esim. 2 vetoketjua, kynsitarrat oli tulostettu kopiopaperille, luomiväri olikin pienikokinen näyte, naamiaisasu oli likainen.
Palautetta sitten vaan perään ja rahat takaisin. Ei tuollainen peli vetele jos haluaa yrittäjänä toimia. Itsekin ostin joulukortteja eräästä pikku verkkokaupasta ja kaikki ihan sekundaa. Suurimman osan pystyn käyttämään jotenkin mutta koskaan enää en sinne sorru ostoksille.
Kouvolanlakritsi parasta.Sievin talvikengät ostin.
Vierailija kirjoitti:
Kouvolanlakritsi parasta.Sievin talvikengät ostin.
Sievin jalkineet on kyllä ihan mahtavia, hintansa arvoisia.
https://nostalgiashop.fi/category/636/nostalginen-joulu
Upeita vanhanajan joulukoristeita ym.
Olisin ostanut pian omaan kotiin muuttavalle fiskarsin veitset. Ovat made in china... Ostin sitten sveitsiläiset.
Kalevalan korut on nättejä,kestävät.
No en mitään, hyvä jos on ylipäätään varaa joku joululahja ostaa, tosin vanhemmille en nykyään monesti mitään, kun ovat sanoneet heillä kaikkea. Mutta siis inhoan koko joulua muutenkin niin vielä joku lahjojen osto, saadaan onneksi ilmaista ruokaa minun vanhemmilla. Jos rahaa olis, oisin jossain matkoilla varmaan.
Kotimaisia sukkia ostan,sukkamestarit
Tuleepa kallis joulukalenteri, jos tuolta kaikki luukut täyttää.
Kolme nukkekotiani kalustan ja sisustan ihan omin käsin, matotkin (tuolla melkein 17€ kappale) kudon itse kangaspuilla kaikkiin kolmeen yli puolet halvemmalla...