Ex-miesystävälleni kumppanin ulkonäkö oli tärkeä. Kuitenkin hän meni naimisiin vaatimattoman näköisen naisen kanssa.
Hölmistyin, kun näin ex-miesystäväni uuden kumppanin. Tämä on hyvin arkisen näköinen. Hiukset on aina kynitty lyhyeksi ja hampaat ovat huonot.
Kommentit (76)
'Hän on puhunut sinusta
vain pelkkää hyvää.'
Nämä sanat exän uudelta naiselta
koskettivat.
Lisäys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rumempi nainen on varmempi ja pysyy kiitollisena.
Se kaunishan voi pettää milloin vaan, kun muita miehiä on tyrkyllä jatkuvasti.
Mikä ihmeen ajatus tämä on, että ne kauniit automaattisesti pettää ja rumat tyytyy siihen mitä saavat. Parisuhteessa vaikuttaa yleensä paljon enemmän muut asiat kuin ulkonäkö ja ulkonäkö ei kerro ihmisestä yhtään mitään.
Ruma ei petä, kun tietää ettei kukaan yhtä hyvä häntä enää huoli. Ja tilaisuuksiakin tarjoutuu vähemmän.
Ai jaa. Mulla oli sellainen rumahko mutta hyvin älykäs mies, ja hän petti minkä kerkesi.
Mutta ei se toisen ulkonäkö niin paljon paina, sitä voi rakastua toisessa ihan muihin asioihin. Eksä oli älykäs, loistava keskustelija ja hyvä sängyssä. Oli kivaa viettää aikaa yhdessä, vaikka petturi ja pukki olikin, kun osasi lirkutella naisia vähän liian hyvin sinne vällyjen väliin. Ihan kaikkia tyttöystäviään petti ja myönsi sen tarvittaessa myös ääneen, siksi ei halunnut mitään kovin vakavaa kenenkään kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä luonne on herttaisempi kuin sinulla 🤔...
Tämä. Jos kumppani on ihmisenä aivan sietämätön, niin silloin on ulkonäön oltava täydellinen.
Ei vaikuta siltä, että AP olisi luonteeltaan sietämätön. Vaan siltä, että ulkonäköä arvosteleva mies on ollut luonteeltaan sietämätön. On huonoa käytöstä huomautella toisten ulkonäöstä, tuskin mies on itsekään täydellinen. Olisit AP tyytyväinen, ettet sinä ole enää se, kuka joutuu miehen arvostelua kuuntelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä uudella on tiukempi toosa
Pikkupippelille tärkeä jutska.
No ei sellaista pillun röhkimistä jaksa kuunnella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihmeen ajatus tämä on, että ne kauniit automaattisesti pettää ja rumat tyytyy siihen mitä saavat. Parisuhteessa vaikuttaa yleensä paljon enemmän muut asiat kuin ulkonäkö ja ulkonäkö ei kerro ihmisestä yhtään mitään.
Ruma ei petä, kun tietää ettei kukaan yhtä hyvä häntä enää huoli. Ja tilaisuuksiakin tarjoutuu vähemmän.
Alkaa kyllästyttää tämän palstan jatkuva ihmisten lokeroiminen ja muottiin tunkeminen. Milloinhan välähtää, että kaikki olemme erilaisia joistain tietyistä samankaltaisuuksista huolimatta. Kaksi saman tai samoja ominaisuuksia omaavaa ihmistä voivat silti olla erilaisia.
Vierailija kirjoitti:
Ex-miesystäväni halusi naisen, jolla on arvostettu, hyvä palkkainen ammatti. Minä luin yliopistossa humanistisia aineita, joita opiskelemalla ei pääse hyväpalkkaisiin töihin. Hän kritisoi ammatin valintaani. Ex-miesystäväni päätyi naimisiin, joka oli käynyt kauppaoppilaitoksen ja oli jaksoja työttömänä.
Kyllä kauppiksen käynyt on parempi kuin joku humanisti.
Ehkä hän on kaunis vaikka on vaatimaton. Ei se sitä asiaa aja pois. Toiset ovat luonnonkauniita eivätkä tarvitse hirveää pakkelikerrosta naamaansa
Vierailija kirjoitti:
Ex-miesystäväni halusi naisen, jolla on arvostettu, hyvä palkkainen ammatti. Minä luin yliopistossa humanistisia aineita, joita opiskelemalla ei pääse hyväpalkkaisiin töihin. Hän kritisoi ammatin valintaani. Ex-miesystäväni päätyi naimisiin, joka oli käynyt kauppaoppilaitoksen ja oli jaksoja työttömänä.
Eihan miehet tieda mita haluaa.
Ex sanoi menevansa kanssani naimisiin kun luen itselleni ammatin. Menin ja luin, mutta sormusta ei tullut.
Nyxa tiesi mika olen, mutta nyt haluaisi mun olevan joku neropatti miljonaari.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä hän on kaunis vaikka on vaatimaton. Ei se sitä asiaa aja pois. Toiset ovat luonnonkauniita eivätkä tarvitse hirveää pakkelikerrosta naamaansa
Kaunis on kaunis meikillä ja ilman. Mutta vaatimaton ei meikillä eikä ilman.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä uudella on tiukempi toosa
Toosa on lihasputki, eli sitä voi esim jumpata. Ja se vaihtaa kokoaan myös, sovittaen sisälleen, sopivissa olosuhteissa jotakin. Sekä myös palautuu siitä!
Peenistä ei voi jumpata.
Vierailija kirjoitti:
Miehen yksi ystävä on samanlainen. Aina on ollut ulkonäön perään ja kelpuutteli vain tosi hyvännäköisiä leidejä, semmosta klassisen kaunista. Päätyi sitten avioon aika vaatimattoman näköisen naisen kanssa. Ja eipä siinä, ihan mukava rouva mutta kun tämä herra edelleen heittää juttua että tuli kyllä napattua hyvännäköinen nainen. Aina on aika hiljaista pöydässä kun nämä jutut alkavat. Vielä 5 vuotta sitten herra ei olisi edes sylkäissyt rouvansa näköistä noista kohden. Eihän kukaan mitään viitsi sanoa mutta kieltämättä ollaan mietitty että minkä takia ei voi vaikka sanoa että meillä kulkee juttu tosi hyvin tai muuten kehua rouvaansa. Ja joo ihminen näyttää paremmalta ruusunpunaiset lasit silmillä mutta kun ero on kuin yö ja päivä niin pieni itselleen valehtelu haisee.
Kauneus on katsojan silmässä. Exä näkee nyxästä vain negatiiviset piirteet, ja nekin korostetusti.
Vierailija kirjoitti:
Ei välttämättä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kaikki kauniit ole pinnallisia ja harva nainen haluaa p*nna jtn randomia äijää.
Vai niin. Mun exät näyttää saaneen vain parempaa, sen mitä olen saanut stalkattua somesta. Olen ylpeä heistä. Vaimot näyttävät upeilta ja upea nainen on potentiaalisesti ainakin helpompi vedättää kuin juntti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä, ei pettämisellä ole mitään tekemistä ulkonäön kanssa. Miehet kun tunnetusti höyläävät mitä vain käsiinsä saavat, niinkuin joku toisessa ketjussa piti tärkeimpänä ominaisuutena naisessa sitä että kunhan pääsee k*llin kärjen kastelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä kauppiksen käynyt on parempi kuin joku humanisti.
Kauppiksen käyneet ovat usein sellaisia jotka eivät tiedä mitä haluavat ja eivät kaikki myöskään loista älyllään.
vittuako keskityt exääsi? Jätä hänet rauhaan. Ollutta ja mennyttä.
Ehkä ap:n exä onnähnyt molempien äidit ja arvioi heidän kauttaan kumppaniaan, koko elämän mitassa.
Olen ilmeisesti itse keskimääräistä paremman näköinen nainen. Pidän itse itseäni rumana, koska minulle tuli naiselliset muodot hyvin nuorena, minkä takia minua kiusattiin koulussa. Olen aina aikuisena saanut paljon miesten huomiota. Aloin seurustella ensimmäisen kerran 25-vuotiaana nykyisen mieheni kanssa. Olemme nyt 34-vuotiaita. Mies on kalju (suhteen alussa kaljuuntuva) ja näyttää Lilleri Lallerilta. Mies on 160 cm pitkä, eikä vehjekään ole iso. Mutta mikä ihana ihminen mieheni on! Hän on älykäs, ystävällinen, empaattinen ja lempeä. Viikottain kuulen ihmettelyä siitä, miksi olen ruman miehen kanssa naimisissa. Mielestäni mieheni on hyvännäköinen, koska rakastan häntä. En ikinä halua menettää häntä. Ulkonäkö ei todellakaan ratkaise.