Voitteko kuvitella, olen alle 180cm ja työtön, mutta kävin eilen naisen kanssa treffeillä
Ja tapaamme uudelleen ensi viikolla.
Käsittämätöntä, tiedän.
Kommentit (16)
Vierailija kirjoitti:
Maksoitko näistä ns. treffeistä yli vai alle 300€?
2€ maksoin kahvista
No mikäs siinä. Työttömiä on nykyisin niin paljon, ettei sen pitäisi olla mikään stigma kenellekkään. Eikä kaikki tykkää pitkistä miehistä. Pussaaminen on silloin hankalaa.
Jos totta, niin toden totta olen iloinen sun puolesta 🤗 Ja totta siksi, että täällä pyörii niin paljon trolleja, muutenhan tuo ei ole mahdoton tilanne laisinkaan.
taidat olla aika jännä mies. oletko lomalla vankilasta?
olen 156/87 työtön ja naimisissa.
Mitvit
Mun kaveripiirissä eniten menekkiä on 170 cm pituisella miehellä. Saa kovasti huomiota eri naisilta. Ei kaikki naiset halua parimetristä körmyä.
Voin kuvitella, hieno juttu. Tosi elämässä kaiken pituiset miehet käy treffeillä ja löytävät parisuhteen.
Uskon. Palstalaisilla menee palstan todellisuus ja oikea todellisuus sekaisin.
Jos nämä pahimmat ulisijat kävisivät joskus ihmisten seurassa, he huomaisivat mitä erilaisimpien ihmisten löytävän seuraa ja elävän normaalia elämää.
Kyllähän se tuntuu käsittämättömältä kun päivät täyttyvät jatkuvasta valituksesta ja agressioista toisia kohtaan. Naiset sekä miehet ovat kaikki vihollisia kunnes toisin todistetaan. Sääliksi käy.
Vierailija kirjoitti:
Voin kuvitella, hieno juttu. Tosi elämässä kaiken pituiset miehet käy treffeillä ja löytävät parisuhteen.
Ei palstalla.
Vierailija kirjoitti:
olen 156/87 työtön ja naimisissa.
Mitvit
Olet varmaan rakastettava, toisin kuin incelit.
Vierailija kirjoitti:
No mikäs siinä. Työttömiä on nykyisin niin paljon, ettei sen pitäisi olla mikään stigma kenellekkään. Eikä kaikki tykkää pitkistä miehistä. Pussaaminen on silloin hankalaa.
Miehillä on huonot hampaat ---> en pussaa.
Maksoitko näistä ns. treffeistä yli vai alle 300€?