Ex-miesystävälleni kumppanin ulkonäkö oli tärkeä. Kuitenkin hän meni naimisiin vaatimattoman näköisen naisen kanssa.
Hölmistyin, kun näin ex-miesystäväni uuden kumppanin. Tämä on hyvin arkisen näköinen. Hiukset on aina kynitty lyhyeksi ja hampaat ovat huonot.
Kommentit (76)
Vierailija kirjoitti:
Ex-miesystäväni halusi naisen, jolla on arvostettu, hyvä palkkainen ammatti. Minä luin yliopistossa humanistisia aineita, joita opiskelemalla ei pääse hyväpalkkaisiin töihin. Hän kritisoi ammatin valintaani. Ex-miesystäväni päätyi naimisiin, joka oli käynyt kauppaoppilaitoksen ja oli jaksoja työttömänä.
Sitä kutsutaan rakkaudeksi. Tunnen minäkin miehen, joko pilkkasi amk-tutkinnon suorittaneita, mutta päätyi sitten naimisiin merkonomin kanssa -- ja ovat tosi onnellisia. Arvostan, että ymmärsi, ettei statuksen varaan kannata rakentaa elämää.
Rumempi nainen on varmempi ja pysyy kiitollisena.
Rakkaus on sillai hassu juttu että kun sitä puolisoa rakastaa niin hänet näkee parempana kuin muut. Ja kun yhdessä vanhenee niin ennemmin tai myöhemmin molemmat rupsahtaa muttei sitäkään pidä pahana kun yhä rakastaa.
Vierailija kirjoitti:
Se kaunishan voi pettää milloin vaan, kun muita miehiä on tyrkyllä jatkuvasti.
Eipä kiinosta edes exien heilat. Onnex pääsin siitä eroon. Nykyään asuu jossai 100 km päässä. Ei siis helposti törmäillä.
Mitä sil on väliä.
Vierailija kirjoitti:
Joo se on muuten jännä, että samat miehet jotta väittää netissä Sydney Sweeneytä Midiksi, nai sitten näitä porsaan näköisiä lihavuoria. Ja näyttävät itse vielä pahemmilta.
Sydney Sweeney ON hyvin mid, ainakin kasvoiltaan. Tissit ehkä oma asiansa, ja siksi miehet hänestä pitävätkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihmeen ajatus tämä on, että ne kauniit automaattisesti pettää ja rumat tyytyy siihen mitä saavat. Parisuhteessa vaikuttaa yleensä paljon enemmän muut asiat kuin ulkonäkö ja ulkonäkö ei kerro ihmisestä yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ex-miesystäväni halusi naisen, jolla on arvostettu, hyvä palkkainen ammatti. Minä luin yliopistossa humanistisia aineita, joita opiskelemalla ei pääse hyväpalkkaisiin töihin. Hän kritisoi ammatin valintaani. Ex-miesystäväni päätyi naimisiin, joka oli käynyt kauppaoppilaitoksen ja oli jaksoja työttömänä.
Sitä kutsutaan rakkaudeksi. Tunnen minäkin miehen, joko pilkkasi amk-tutkinnon suorittaneita, mutta päätyi sitten naimisiin merkonomin kanssa -- ja ovat tosi onnellisia. Arvostan, että ymmärsi, ettei statuksen varaan kannata rakentaa elämää.
Tässä on kyse miehistä, jotka haluavat naisen, joka on heitä alempana. Ihailu taattu. Voi hän silti edelleen halveksia amkilaisia ja merkonomeja ja tuntea ylemmyyttä.
Ja silti te itkette edelleen eksistänne 😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihmeen ajatus tämä on, että ne kauniit automaattisesti pettää ja rumat tyytyy siihen mitä saavat. Parisuhteessa vaikuttaa yleensä paljon enemmän muut asiat kuin ulkonäkö ja ulkonäkö ei kerro ihmisestä yhtään mitään.
Ruma ei petä, kun tietää ettei kukaan yhtä hyvä häntä enää huoli. Ja tilaisuuksiakin tarjoutuu vähemmän.
Vierailija kirjoitti:
Sama. Eksäni nälvi minua kun en ole väitellyt ja dosentti, olen vain lisensiaatti. Nyt naimisissa arkisen näköisen sihteerin kanssa jolla amk tutkinto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama. Eksäni nälvi minua kun en ole väitellyt ja dosentti, olen vain lisensiaatti. Nyt naimisissa arkisen näköisen sihteerin kanssa jolla amk tutkinto.
Kaikki sinun kaltaisesi tajusivat, ettei mies ole minkään arvoinen ja lopulta hän otti amk-sihteerin, kun kukaan muu nainen ei huolinut.
Miesten ylivoimainen ykköskriteeri on seksi eikä ulkonäkö. Kuinka sujui teillä vai pihtailitko ja lahnailitko.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä luonne on herttaisempi kuin sinulla 🤔...
Tämä. Jos kumppani on ihmisenä aivan sietämätön, niin silloin on ulkonäön oltava täydellinen.
Vierailija kirjoitti:
Miehen yksi ystävä on samanlainen. Aina on ollut ulkonäön perään ja kelpuutteli vain tosi hyvännäköisiä leidejä, semmosta klassisen kaunista. Päätyi sitten avioon aika vaatimattoman näköisen naisen kanssa. Ja eipä siinä, ihan mukava rouva mutta kun tämä herra edelleen heittää juttua että tuli kyllä napattua hyvännäköinen nainen. Aina on aika hiljaista pöydässä kun nämä jutut alkavat. Vielä 5 vuotta sitten herra ei olisi edes sylkäissyt rouvansa näköistä noista kohden. Eihän kukaan mitään viitsi sanoa mutta kieltämättä ollaan mietitty että minkä takia ei voi vaikka sanoa että meillä kulkee juttu tosi hyvin tai muuten kehua rouvaansa. Ja joo ihminen näyttää paremmalta ruusunpunaiset lasit silmillä mutta kun ero on kuin yö ja päivä niin pieni itselleen valehtelu haisee.
Kauneus on katsojan silmässä.
Olet katkera joku vikahan sinussa oli ku oot entinen.
Minun eräällä edellisellä rakkaallani oli usein
tapana kesken arkiaskareiden pysähtyä
sipaisemaan poskeani ja todeta jotain
tämänlaista: 'Näytät tänään erityisesti
suloiselta/kauniilta.' 'Olet maailman kaunein
nainen.' Samoin minä tapasin kehua häntä.
Hän halusi aina kuulla mielipiteeni
vaatteistaan, hiuksistaan, parrastaan,
tuoksuvalinnoistaan.
Hänen uusi kumppaninsa
on oikein viehättävä. En ole naista
tavannut, mutta jutellut useita
kertoja. Kukkiakin mieheni toi.
Suomalainen mies, uskoisitteko.
Todnäk mies valittaa nyksälleenkin ulkonäöstä. Pitää sillä naista hallinnassa. Nainen ei jätä, vaikka mies peesti kohtelisi häntä, kun naiselle toitotetaan, ettei hän ole minkään näköinen, eikä siten usko löytävänsä uutta kumppania jos eroaa.
On tullut itsekin koettua tämä kuvio. Ex vielä kertoi tämän ääneen eron koittaessa. Kyllä tämä maailma sisältää ihan hiton kieroa sakkia!
Kun tosirakkaus osuu kohdalle, ulkonöllä tai taloudellisella statuksella ei ole merkitystä. Sitä vaan ei kovin moni tälläkään palstalla tunnu tajuavan. Ensin esitetään pitkä lista kriteereitä ja sitten pitäisi löytyä vielä kovasti jonkinlaista kipinää. Kaikkea ei voi saada, mutta tärkeintä on hyvä ihmissuhde. Muusta viis!
Miehet haluavat heitä ihailevan ja miellyttämishaluisen naisen. Tämä uusi "vaatimaton" on peto sängyssä, mukautuvainen luonne ja jaksaa ihailla miehen saavutuksia.