Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rakennekynnet? Mihin kaikkeen käytättä muovisia suojahanskoja? Vauvan vaipan vaihto? Siivous? Vessakäynti? Kaikkea missä kädet voivat likaan

Vierailija
01.11.2025 |

Rakennekynnet? Mihin kaikkeen käytättä muovisia suojahanskoja? Vauvan vaipan vaihto? Siivous? Vessakäynti? Kaikkea missä kädet voivat likaantua?

Kommentit (81)

Vierailija
21/81 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osalla on niin pitkät, että miten noiden kanssa saa peffansa pyyhittyä?

Oksettavaa. Käyttävätkö kynsiharjaa?

Vierailija
22/81 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti-ihminen ei tarvitse rakennekynsiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/81 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi moukka paneut toisten perseittein pyyhkimiseen..  Olet mielestäsi sairas.  😬

Nyt taisi yhteen rakennekynsijään osua ja upota kunnolla! 

Vierailija
24/81 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikähän pahanmielenkylväjä tähän ketjuun pesiytyi...

Niinpä kateuksissaan haukku naisten takennekynsi ym pitkiä kauniita laitettuja kynsiä... Vaikuttaa käyvän kateeksi.  😝😝😝😝🤣🤣🤣🤣🤣

Vierailija
25/81 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks rakennekyntinen sai just koeajalla kenkää kun mitään se ei pystynyt töissä tekemään muuta kuin valittamaan miten kaikki on vaikeeta.

Vierailija
26/81 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oksettavaa. Käyttävätkö kynsiharjaa?

Oksenna rahauhassa.. sinulle ei toisten elämä kuulu !!!   Eikö mene jakeluun 👹👹👹👹👹

Vierailija
27/81 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivätkö rakennekynnet rajoita vaikka mitä tekemisiä ja kädet menee väärään asentoon?

Pidä vaan huoli tylppäkynzistäsi...  🤭  kyllä me merkitään ja ollaan pärjätty aina .  😂😂😂

Vierailija
28/81 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äiti-ihminen ei tarvitse rakennekynsiä.

Sitä ei äiti ihmiset moukilta kysele .. Eikö olekin kivaa. 💃💃💃💃💃👠👠💄🎶🎶🎶

Vierailija
29/81 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

😃 Siivoamiseen ja tiskaamiseen suositellaan suojahanskoja ihan kaikille. Eli niihin hommiin. Toki ei vauvan kakkapyllyjä työn puolesta myöskään pestä ilman hanskoja, joten käytä toki siihenkin jos haluat. 

Toki, toki toki.    Edelleen ei kuulu sulle eikä mulle ihmisten kynne, suojahanskat ym.    Ymmärrätkö   😝😝😝

Jos ne on mun suussa, kuuluu. 

Sairaanhoitaja katsoi kipeää kurkkuani lastalla, ei voinut laittaa hanskoja. Kynnet juuri laitetut, niissä oli myös hilettä. 

Vierailija
30/81 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on lyhyet kynnet ja käytän hanskoja kaikkiin asioihin missä kädet voi mennä likaan. Jopa raakaa kanaa käsiteltäessä käytän hanskoja,ei tartte käsiä niin jynssätä puhtaaksi.

Aha. Kyllä mä pesen kädet vaikka käyttäisin hanskoja.

Suojahanskoja käyttämällä ei tarvitse desinfioida käsiä yhtä perinpohjaisesti kuin silloin, jos käsittelee raakaa lihaa, multaa tms. paljain käsin. Desinfiointiaineen käyttö monta kertaa päivässä ei ole terveellistä, joten siksi suojahanskat, niin riittää normaali pesu.

Vierailija
31/81 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

😃 Siivoamiseen ja tiskaamiseen suositellaan suojahanskoja ihan kaikille. Eli niihin hommiin. Toki ei vauvan kakkapyllyjä työn puolesta myöskään pestä ilman hanskoja, joten käytä toki siihenkin jos haluat. 

Toki, toki toki.    Edelleen ei kuulu sulle eikä mulle ihmisten kynne, suojahanskat ym.    Ymmärrätkö   😝😝😝

Jos ne on mun suussa, kuuluu. 

Sairaanhoitaja katsoi kipeää kurkkuani lastalla, ei voinut laittaa hanskoja. Kynnet juuri laitetut, niissä oli myös hilettä. 

Sairaanhoitajalla ei saisi olla rakennekynsiä. Ei saa olla edes omissa kynsissä lakkaa ja kynnet pitää olla tarpeeksi lyhyet. 

Vierailija
32/81 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on lyhyet kynnet ja käytän hanskoja kaikkiin asioihin missä kädet voi mennä likaan. Jopa raakaa kanaa käsiteltäessä käytän hanskoja,ei tartte käsiä niin jynssätä puhtaaksi.

Suojahanskoja käyttämällä ei tarvitse desinfioida käsiä yhtä perinpohjaisesti kuin silloin, jos käsittelee raakaa lihaa, multaa tms. paljain käsin. Desinfiointiaineen käyttö monta kertaa päivässä ei ole terveellistä, joten siksi suojahanskat, niin riittää normaali pesu.

Mä olen hoitoalalla töissä ja todellakin työvuorossa laitan monta kertaa käsidesiä. Mä pesen paskaisia perseitä enkä todellakaan mene pelkän käsipesun varassa.

Vierailija
33/81 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap... auttaisikko tähänkin ne  palapelit  🤣🤣🤣🤣🤣

Vierailija
34/81 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut kaksi kertaa rakennekynnet kesäloman ajan. Hetken tuntuu oudolta ja vaikealta niiden kynsien kanssa, mutta kyllä niihin tottuu nopeasti. En ymmärrä mitä ongelmia niiden kanssa pitäisi olla. Takapuolen pyyhkimistä ei tehdä kynsillä vaan paperilla eikä ne kynnet ole takapuolta kohti vaikka olisi ihan omatkin kynnet. 

En ole mikään tyrkky vaan ihan tavallinen hoitoalalla töissä oleva nainen jolla on aikuinen lapsi. Töissä en voi tietenkään käyttää edes kynsilakkaa ja kynnet pitää olla tarpeeksi lyhyet.

Vierailija
35/81 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kahvilatyöntekijä hiplaa vielä hiuksiaankin niillä rakennekynsillään, ostan siitä paikasta ainoastaan jonkin tehdaspakkauksessaan olevan tuotteen, enkä sitäkään jos lähistöllä on toinen kahvila.

Ei kuulu pitkäkyntisyys elintarvikealalle.

Vierailija
36/81 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivotessa käytän, koska kädet kestävät paremmin.  Joskus kalan käsittelyssä.

Vierailija
37/81 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen hoitoalalla töissä ja todellakin työvuorossa laitan monta kertaa käsidesiä. Mä pesen paskaisia perseitä enkä todellakaan mene pelkän käsipesun varassa.

No, se kuuluukin sun duuniis. Tuskin on rakennekynsiä vaivoinasi.

Vierailija
38/81 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletettavasti käytät silti suojahanskoja.

Läheiseni luona käyvät kotihoitajat käyttävät aina hanskoja, vaikkeivat alapesuja joka kerta teekään.

Vierailija
39/81 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just mietin että miten niillä voi tehdä jotain? Entä se ettei joku viillä muita jos ojentaa esineen?

Vierailija
40/81 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just mietin että miten niillä voi tehdä jotain? Entä se ettei joku viillä muita jos ojentaa esineen?

Kerran seurasin, miten todella pitkäkyntinen ihminen näpytteli sähköpostiosoitteen näytölle: rystysillä.