Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rakennekynnet? Mihin kaikkeen käytättä muovisia suojahanskoja? Vauvan vaipan vaihto? Siivous? Vessakäynti? Kaikkea missä kädet voivat likaan

Vierailija
01.11.2025 |

Rakennekynnet? Mihin kaikkeen käytättä muovisia suojahanskoja? Vauvan vaipan vaihto? Siivous? Vessakäynti? Kaikkea missä kädet voivat likaantua?

Kommentit (81)

Vierailija
61/81 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osalla on niin pitkät, että miten noiden kanssa saa peffansa pyyhittyä?

Oksettavaa. Käyttävätkö kynsiharjaa?

bakteereja. ja eivät käytä k.harjaa kun se kuluttaa kynsiä ja joka vessareissulla edes olisi harjoja rarjolla, jos vähääkään tiedän,en syä mitään jonka valmistajalla on rakennekynnet. täälläkin eräs rva itse kehtaa kertoa kuin kaluksestaanlöysi ulostetta. ja irtokynsiäkin on löytynyt ruuista. 

Vierailija
62/81 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikähän pahanmielenkylväjä tähän ketjuun pesiytyi...

Niinpä kateuksissaan haukku naisten takennekynsi ym pitkiä kauniita laitettuja kynsiä... Vaikuttaa käyvän kateeksi.  😝😝😝😝🤣🤣🤣🤣🤣

bakteeripeistä kukaan ole kade- ja niin halpaa,että jokaisella varaa jos tahtoo. ne eivät ole hygieeniset.  mikä sua riivaa,oletko sairas kun et osaa asiallista keskustelua edes käydä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/81 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi otat rakennekynnet jos sinulla on vauvakin jo? Olisiko aika aikuistua?

64/81 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta luonnonkynnet ovat kyllä kaikkein kauneimmat. Tai voi rakennekynnetkin joskus ihan hienot olla. Tykkään ehkä eniten, jos (luonnon)kynsillä on hieman pituutta. Mutta pitkiä ja siistejä luonnonkynsiä vaan harvemmin näkee. 

Vierailija
65/81 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisivatko ne yhtä ihanat, jos kyse olisi varpaan kynsistä 

Vierailija
66/81 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

46/47

mitenkä hoitajan eettiset periaatteet?

Mitä niistä? Niissä ei puhuta halaistua sanaa kynsistä. 😂😂 Oletko ihan sekaisin? 

Käypä tarkemmin lukemassa kohta kohdalta, ehkä ymmärrät, mitä haen 😂

67/81 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisivatko ne yhtä ihanat, jos kyse olisi varpaan kynsistä 

Ei mun mielestä.

Vierailija
68/81 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mt-puolen hoitaja täällä. En tee "hoitotyötä" vaan keskustelutyötä. Meilläkin saa olla lakatut ja useilla onkin. Itse kulkenut mustissa kynsissä varmaan yli 20 vuotta, opiskellessa joutui harjotteluihin joissa ei lakkoja saanut käyttää, muuten ollut aina mustat lakat mulla kynsissä.

Niin, on eri asia.

Vierailija
69/81 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

😃 Siivoamiseen ja tiskaamiseen suositellaan suojahanskoja ihan kaikille. Eli niihin hommiin. Toki ei vauvan kakkapyllyjä työn puolesta myöskään pestä ilman hanskoja, joten käytä toki siihenkin jos haluat. 

Toki, toki toki.    Edelleen ei kuulu sulle eikä mulle ihmisten kynne, suojahanskat ym.    Ymmärrätkö   😝😝😝

Jos ne on mun suussa, kuuluu. 

Sairaanhoitaja katsoi kipeää kurkkuani lastalla, ei voinut laittaa hanskoja. Kynnet juuri laitetut, niissä oli myös hilettä. 

Sairaanhoitajalla ei saisi olla rakennekynsiä. Ei saa olla edes omissa kynsissä lakkaa ja kynnet pitää olla tarpeeksi lyhyet. 

Ei myöskään kampaajalla, sillä hankaloittaa saksien käyttöä. 

Vierailija
70/81 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakennekynnet ovat mielestäni todella ruman näköiset. Niistä tulee heti sellainen vaikutelma, että kyseisen ihmisen päässä ei liiku juuri mitään ja oma ulkonäkö on se ainut "valuutta", mitä hänellä on ja ehkä ei sitäkään. 

Turhamaisuuden turhamaisuus. Mikä olisi elämässä tärkeää?

Vierailija
71/81 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan ne olla nätitkin mutta en laittaisi muuta kuin johonkin erityisiin juhliin enkä niihinkään kovin teräviä ja väri olisi tärkeä valita huolella. Vaikeaa olla lastenkin kanssa pitkäkynsisenä.

Vierailija
72/81 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eivätkö rakennekynnet rajoita vaikka mitä tekemisiä ja kädet menee väärään asentoon?

Ajatella  sinulle ei kuulu vittuakaan kenenkään kään kynneet . 👹

Huonogeenisen märinää. Lisäks olet tyhmä ja jäämässä luokalle jo ala-asteella. Periytyyyaijaiii, koita pärjäilläidaaari..pedaaari

Vierailija
73/81 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Feikki ulkonäkönaisille tiedoksi : KUKAAN EI OLE KATEELLINEN HÄRPÄKE, LISÖKE, MUOVI, VALEULKONÄÖSTÄ.

EI SITTEN KUKAAN. TUOLLAINEN HUONOGEENISTEN OSTOULKONÄKÖ.

ÄLYÄ EI VOI OSTAA, KOITTAKAA JAKSAA SILLÄ VAATIMATTOMALLA ÄO:lla

Vierailija
74/81 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vaihtaa vauvan vaippoja kumihanskat kädessä, hänen ihomuistiinsa jää kumin kosketus ja hänestä tulee isona kumifetissi perverssi.

Vierailija
75/81 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

😃 Siivoamiseen ja tiskaamiseen suositellaan suojahanskoja ihan kaikille. Eli niihin hommiin. Toki ei vauvan kakkapyllyjä työn puolesta myöskään pestä ilman hanskoja, joten käytä toki siihenkin jos haluat. 

Toki, toki toki.    Edelleen ei kuulu sulle eikä mulle ihmisten kynne, suojahanskat ym.    Ymmärrätkö   😝😝😝

Jos ne on mun suussa, kuuluu. 

Sairaanhoitaja katsoi kipeää kurkkuani lastalla, ei voinut laittaa hanskoja. Kynnet juuri laitetut, niissä oli myös hilettä. 

Sairaanhoitajalla ei saisi olla rakennekynsiä. Ei saa olla edes omissa kynsissä lakkaa ja kynnet pitää olla tarpeeksi lyhyet. 

<

No tietenkin pätee ja myös hoiva-avustajiin. Mä kuitenkin kommentoin tuota missä oli sairaanhoitajalla ollut rakennekynnet.

Vierailija
76/81 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eivätkö rakennekynnet rajoita vaikka mitä tekemisiä ja kädet menee väärään asentoon?

Ja kynsien alle paskaa, joka ei lähde edes harjalla pois. Se ei tietenkään näy sivullisille, koska kynnet on maalattu, mutta ilman lakkaa näkyisi kynsien alla paksu paskakerros 

No eikä näy. Mulla on ollut kahdesti kesälomien aikana rakennekynnet eikä mun kynsien alla mitään paskakerrosta ollut. En mä persettäni kynsillä pyyhi on ne kynnet sitten omat tai rakennekynnet. Jotakin rajaa nyt tuohon rakennekynsi-vihaan.

Vierailija
77/81 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä on hyvä kaivaa paskaa perseestä sillä rakennekynnellä.

Vierailija
78/81 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja kynsien alle paskaa, joka ei lähde edes harjalla pois. Se ei tietenkään näy sivullisille, koska kynnet on maalattu, mutta ilman lakkaa näkyisi kynsien alla paksu paskakerros 

No eikä näy. Mulla on ollut kahdesti kesälomien aikana rakennekynnet eikä mun kynsien alla mitään paskakerrosta ollut. En mä persettäni kynsillä pyyhi on ne kynnet sitten omat tai rakennekynnet. Jotakin rajaa nyt tuohon rakennekynsi-vihaan.

Eihän sitä paskaa sieltä vaan huomaakaan. Bakteerit voivat olla mikroskooppisen pieniä ja pitkäkyntisillä niitä riittää. 

Vierailija
79/81 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselin tv:stä äsken Henny Harjusolan 5cm:n rakennekynsiä ja ajattelin, että niillä en kyllä pystyisi tekemän mitään aikaisemmin mainituista tehtävistä.  Parasta oli se, kun hän osallistui kesällä Farmi-ohjelmaan, jossa tehdään maataloustöitä, samanlaisilla kynsillä.  Toivottavasti ainakin kaikki pienten vauvojen äidit jättävät pitkät rakannekynnet tauolle joksikin aikaa.  Ne ovat suorastaan vaaralliset.

Vierailija
80/81 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on lyhyet kynnet ja käytän hanskoja kaikkiin asioihin missä kädet voi mennä likaan. Jopa raakaa kanaa käsiteltäessä käytän hanskoja,ei tartte käsiä niin jynssätä puhtaaksi.

Aha. Kyllä mä pesen kädet vaikka käyttäisin hanskoja.

Niin kun kirjoitin,ei tartte niin jynssätä. Eri homma pestä kädet kun on ollu hanskat,kun se et rippeitä on kynsien alla ja kädet kananlimassa täysin. Ja joillain vielä sormukset,niin sielläkin on kananlimat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kolme