Ehdota jotain tutkittavaa asiaa
Oon lomalla, mutta ei ole varaa lähteä mihinkään.
Haluaisin paneutua johonkin asiaan mistä löytyy netistä hyvin tietoa ja tutkia sitä eri lähteistä.
Olen avoin kaikelaisille aiheille.
Kommentit (15)
Youghurttien edukkuus eri kaupoissa? Mikä youghrutti sopii eläkeläiselle?
Vilkaise kokoomuksen vaalirahoittajien ja hallituksen toteutettavan politiikan välistä suhdetta.
Lestojen sulle-mulle bisnes uskontoa.
Kuinka monta lasta on joutunut autoilevan suden suuhun.
Vierailija kirjoitti:
Lestojen sulle-mulle bisnes uskontoa.
Tähön joskus vähän törmäsinkin, kun perehdyin lestdiolaisuuteen.
Ap
Mitä tapahtui Nova Scotiassa kadonneille Jackille ja Lillylle
Vierailija kirjoitti:
Miltä alalta?
Eipä oikeastaan väluä, historia, uskonnot, ruokakulttuuri, true crime on ehkä eniten ne mitä yleensä tutkin. Mutta jätin oikeastaan tarkoituksella pois, kun varmasti näiden ulkopuoleltaKin löytyy kiinnostavia asioita.
No, ok, vastaan #4, itselleni:
Musk bännäsi venäjältä Starlink-yhteydet. Bännäsi myös Ukrainalta (olikohan se se vastahyökkäys vai Kertsinsillan isku??).
Jäin miettimään, et eihän tuohon voi luottaa yhtään - katkasee yhteydet milloin milläkin päällä sattuu olemaan. Mietin, et jotain pitäis keksiä, wifiä? - No, venäläiset yritti mesh-verkkoa - eipä oikein toiminut. Sitä samaa nimittäin mietin itsekin.
Eli: keksi sellanen yhteys, mikä Ei ole riippuvainen muista, sen taistelukentän digi pitää tulla siitä läpi. Ja pitää toimia 24/7.
Hajoaako polaaripyörre nykyään useammin kuin aikaisemmin? Vai uutisoidaanko siitä vain enemmän?
Jos hajoaa niin miksi?
Epstein files