Toivoisin että ihmiset erottaisivat halloweenin ja pyhäinpäivän toisistaan.
Tänään 31.10 on halloween ja huomenna pyhäinpäivä. Pyhäinpäivä ei ole enää halloweenpäivä eikä silloin sovi moiset touhut vaan silloin kunnioitetaan ja muistellaan kuolleita rakkaita.
Kommentit (45)
Minä toivon, että aloittaja tekee niin kuin haluaa ja niin tekee kaikki muutkin.
Jeesus Kristus on Herra.
Vain Häntä kuuluu Kunnioittaa ja rakastaa.
Vainajat ovat kuolleet. Kuolleita ei kumarrella eikä kunnioiteta.
Meillä Halloween jatkuu koko viikonlopun. Pyhäinmiestenpäivän ankeilijat voivat ankeilla keskenänsä.
Vierailija kirjoitti:
Toivo sinä ja ihmiset viettää näitä päiviä niinkuin itse päättävät .aamen.
Kristitty ei vietä halloweenia. Saatanan ja pimeyden henkien palvojien bakkanaalit.
Kaupparatsujen Suomeen suitsuttamaa satanismia.
Ensiviikolla suomessa ihmetellään kun lapset ja nuoret oireilevat. Johtuu demoneista joita on kutsuttu sisään oikein urakalla tällä viikolla.
Minä toivoisin enemmän saatananpalvontaa Suomeen.
Vierailija kirjoitti:
Emme saa työpaikalla on pakko osallistua juhlintaan tai tulee sanomista esihenkilöltä.
Muiden asioihin sekaantuvat hihhulit pitäisi kerätä leireille.
Miksei kuolleita läheisiä saa muistella kuten haluaa? Vaikka kurpitsalyhdyllä ja oranssilla sihijuomalla?
Suomessa on uskon- ja omantunnonvapaus kaikilla muilla paitsi vakaumuksillisilla kristityillä. Pakko oli taas satanistien juhlaa viettää töissä.
Vierailija kirjoitti:
Muiden asioihin sekaantuvat hihhulit pitäisi kerätä leireille.
Jeah! Aloitetaan Halloweenin tuputtajista!
Jaa. Minulle pyhäinpäivä ei ole mitään.
Älä huoli. Vain taukki sotkee ne toisiinsa.
Juttelin asiasta 5 vuotta sitten 80-vuotiaan vanhuksen kanssa ja tänä päivänä hän ei sotke pyhäinpäivää ja halloweenia keskenään. Vaan ymmärtää niiden eron.
Ajatellaas et ysärin alussa Halloween oli saksikäsi Edward, Amerikka ja beetlejuice. Suurin noista oli Amerikka sarjoineen päivineen karkki ha kepponen. Ysärillä kasarin tapaan vietiin pyhäinmiesten päivänä kynttilöitä haudalle, mutta hups. Ei nii. Paljon, kuin nykyään.
Vierailija kirjoitti:
Miksei kuolleita läheisiä saa muistella kuten haluaa? Vaikka kurpitsalyhdyllä ja oranssilla sihijuomalla?
Juhli miten tykkäät mutta älä tuputa satanismiasi meille muille tai etenkään pienille lapsille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juhli miten tykkäät mutta älä tuputa satanismiasi meille muille tai etenkään pienille lapsille.
En minä tuputa. Lapsetkin muistelevat mielellään kuollutta läheistä kurpitsalyhdyn kanssa.
Vuoden pas kin päivä ! Kaupallista satanistista angstipelleilyä aivopestyille teinixeille.
Mulla on vuodessa nykyään 365 arkipäivää ei muuta.