Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Seksiklubeilla voin olla oma itseni Perheenäiti ja lähihoitaja Sara Väyrynen, 28, harrastaa seksibileitä.

Vierailija
31.10.2025 |

https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011551822.html?utm_medium=promobox&u…

Sorry, maksumuuri mutta otsikko kertoo oleellisen.

Perheenäiti ainesta?

Kommentit (253)

Vierailija
181/253 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monella vastaajalla on heti se kommentti, että noiden harrastajat ovat pahnanpohjimmaisia ihrasäkkejä. Oletteko oikeasti itse käyneet? Minä olen, ja suurin osa oli ihan tavallisia viehättävän näköisiä normaalipainoisia naisia. Toki niitä läskejäkin löytyy mutta sitten myös muutama mallimittainen kaunotar joukossa.

Anonyymillä keskustelu palstalla voi haukkua ihmisiä rumiksi, kun sitä ei tarvitse tehdä omalla namalla. Sitten voidaan perään väittää että on itse kiinteä 50 vuotias jota kaikki teinipojat kuolaavat.

Vierailija
182/253 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikähän siinä on että ulkomaisista sanomalehdistä tuollaiset jutut puuttuu kokonaan? Täällä tuntuu välillä että otsikot on miesten lehdistä, eikä uutisjulkaisuista.

IL tekee juttuja kohderyhmälleen, eli pervoille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/253 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pieni yleistys:mutta aika usein noissa käyvät naiset ovat aika rumia, ylipainoisia, ehkä rumia tatuointeja, erikoisia kampauksia jne... Miksi hyväkropaiset  sexyt kauniit naiset eivät  noihin osallistu, eivätkä ainakaan anna haastatteluja asiasta , hmmm

Koska noissa seksibileissä käy ne, jotka ei muuten paljon seksiä saa varsinkaan miltään laatumiehiltä. Seksikkäät naiset saa seksiä muutenkin ja he haluavat vain laadukkaita miehiä. Eivätkä anna itseään naitavaksi jokaiselle himohiirelle, joka ryömii johonkin klubiin pillun toivossa.

Mitähän se on sinulta sitten taas kerran pois? 

Vierailija
184/253 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rumat ja sairaat ihmiset sekoilee.

Laita kuva itsestäsi niin voidaan arvostella sinunkin ulkomuoto, henkisesti olet ainakin kusipää.

Vierailija
185/253 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun katsot tuon naisen kasvoja tarkemmin huomaat kauneuden olevan kolkkoa ja sielutonta. Kuvastaa myös mieltä.  Samanlaisia naamoja on näillä ammattidominoilla, seksihulluilla jotka ovat kirjoittaneet kirjan ym näillä mitä ollut lehtien jutuissa ryhmäseksiin, parinvaihtoon ja tie mihin helvettiin liittyen.

Sielunsa myyneet näyttää kolkoilta ja ilkeiltä.

Vierailija
186/253 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä, kyllä te vsrmasti muututte nyt paremmiksi kun muut, muiden päälle syljeskelemällä, mulla ei ole mitään mielipidettä tästä itse aigeesta, mut teudän osallistujien käytös on sairaampaa kun seksijutuissa näkee oikeastaan ikinä, hyvä te!

Opettele kirjottamaan v itun läs ki.

Vierailija
187/253 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joillain naisilla nyt vaan on aina muna mielessä.  

Se on biologisesti täysin normaalia.

Vierailija
188/253 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen itse huomannut saman, että enimmäkseen noita seksibileitä, parinvaihtoa, polyamoriaa ym. harrastaa ne pahnanpohjimmaiset. Eli kouluttamatomat, huonokuntoiset, ylipainoiset, mt-ongelmaiset ja aika karun näköiset... Ei siellä paljon hyvännäköisiä, menestyviä ja tasapainoisia ihmisiä näy. He saavat suosivat aika perinteisiä parisuhde- ja perhekuvioita ja saavat seksinsä ihan siltä omalta puolisolta.

Tuttu polyamoriaa harrastava swingeripariskunta: mies 150cm "pitkä", kalju ja kaljamahainen juntti, nainen 200kg painava hampaaton shokkiväritukka joka pukeutuu lakanoihin, koska ei mahdu ihmisten vaatteisiin. Siinä on seksiä kerrakseen. Pariskunta järjesti juhlat tyttärelleen, kun hän tuli kaapista lesbona 

Silti niillä on terve seksielämä toisin kun sinulla ja sormillasi. Mitä pahaa on lesboissa? Tietenkin sinä lestadiolaisena harppuna haluaisit polttaa hänet roviolla.

Vierailija
189/253 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

🤢🤮🤧

Ei todella vaimoainesta. Kauniit kasvat mutta sisin täynnä turmelusta.

Kauhean ummehtunut asenne. Ensinnäkin: kaikki naiset ei halua, eikä heidän tarvitsekaan haluta nykyään olla vaimoja. Ja miksi kauniskasvoinen nainen olisi turmeltunut, jos se haluaa seksiä monien miesten kanssa ja irrotella seksuaalisuudessaan enemmän kuin joku toinen? 

Tehköön jokainen elämässään mitä tykkää, mutta miksi niitä täytyy joka päivä lehdissä muille toitottaa? Onkuin jotain aivopesua kun ottaa huomioon että alaikäisetkin voivat näitä lukea ja sitten ihmetellään kun mt-tapaukset senkun lisääntyy. Ei ole ihan normaalia touhua.

Lehdet onkin kykyään pelkkää roskaa. Täysin moraalitonta eikä mitään etiikkaa. Journalismi on nykyään pelkkää shaissea.

Vierailija
190/253 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvoiltaan perusnätti tavis on Sara. Rintakuva ei kerro vartalosta paljon, mutta veikkaisin ihan tavallista, hieman potraa kroppaa. Monen miehen mieleen.  

Pään sisältö kyllä arveluttaa, miksi perheellinen kertoo tällaisia asioita julkisuuteen?

Seksiklubit pääsivät myös pääuutislähetykseen.

Vierailija
191/253 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä keskustelu osittaa että nainen on todellakin susi naiselle ja miehet muka pinnallisia? Täällähän naiset haukkuu porukalla toisen naisen ulkomuotoa ja perään väittävät ilman omaa kuvaa miten itse näyttävät jumalaisen kauniilta ja nuorilta.

Hävetkää jos osaatte. 

Vierailija
192/253 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

🤢🤮🤧

Ei todella vaimoainesta. Kauniit kasvat mutta sisin täynnä turmelusta.

Kauhean ummehtunut asenne. Ensinnäkin: kaikki naiset ei halua, eikä heidän tarvitsekaan haluta nykyään olla vaimoja. Ja miksi kauniskasvoinen nainen olisi turmeltunut, jos se haluaa seksiä monien miesten kanssa ja irrotella seksuaalisuudessaan enemmän kuin joku toinen? 

Tehköön jokainen elämässään mitä tykkää, mutta miksi niitä täytyy joka päivä lehdissä muille toitottaa? Onkuin jotain aivopesua kun ottaa huomioon että alaikäisetkin voivat näitä lukea ja sitten ihmetellään kun mt-tapaukset senkun lisääntyy. Ei ole ihan normaalia touhua.

Suomessa on vapaa media jolla on lupa tehdä myös kohdenettuja juttuja pienelle kohde ryhmälle. Tiesitkö että Suomessa on ihmisillä lupa valita mitä lukevat? 

Vierailija
193/253 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keski-Euroopassa näillä klubeilla on se ongelma, että naisia ei ole tarpeiksi. Niinpä klubit palkkaavat (tai ihmiskauppaavat) sinne prostituoituja esittämään tavallisia asiakkaita. Miehet joko tajuavat (ja eivät välitä) tai ovat naiivin tietämättömiä. Saa nähdä miten Suomessa näille klubeille käy - eilisen Ylen jutun perusteella täälläkin on jo naisasiakkaista nimittäin pulaa.

Niin siksi näitä juttuja tehdään että saisivat lisää värvättäviä. 

Vierailija
194/253 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmeellistä bodyshamingia. Kropanmallista tai ulkonäöstä viis, mutta on aivan sairasta, että äiti-ihminen päättää tulla tuollaisella julkisuuteen. Ihmettelen, miksi hänen kumppaninsa suvaitsee tuollaista julkista nöyryyttämistä. Myös lapset tulevat täysin häpäistyiksi tällaisella. Voi olla pitkät seuraukset tällaisella, eivätkä ne seuraukset ole positiivisia.

Nykyään se on cool jos on kaks suuntanen mt-häiriö. Siitä pääsee lehteen.

Vierailija
195/253 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä keskustelu osittaa että nainen on todellakin susi naiselle ja miehet muka pinnallisia? Täällähän naiset haukkuu porukalla toisen naisen ulkomuotoa ja perään väittävät ilman omaa kuvaa miten itse näyttävät jumalaisen kauniilta ja nuorilta.

Hävetkää jos osaatte. 

Nämä on juuri näitä feikkisuvaitsevaisia ihmisiä jotka ovat pohjimmiltaan kateellisia/vihaisia/katkeria/tms. Sen tunnistaa tällaisista puheista:

"Olen suvaitsevainen mutta jossain on raja..."

"Hyväksyn kaikkien ihmisten elämäntavat mutta tarviiko siitä puhua..."

Todella surullista että täällä haukutaan ihmistä jolla on harrastus jota hän harrastaa suostumuksella. Eikä kukaan ole uhri.

Sen sijaan nettikiusaajat opettaa junttiajatuksiaan omille lapsilleen jotta ihan varmasti kaikille ihmisille tulee paha mieli. Kiusaajat ovat se oikea syöpä tässä maailmassa ja kiusaajien lapsista pitäisi tehdä lasut koska lapset joutuvat elää paskojen itsekkäiden vanhempien kasvattamana, jotka eivät ajattele lasten etua. Totta kai lapsia kiusataan kouluissa kun vanhemmat on niin kelvottomia etteivät kasvata lapsistaan normaaleja ihmisiä. Katsoisivat peiliin.

Vierailija
196/253 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meinasin pudota tuolilta kun luin että 28v. Itse olen 36 ja vähintään 10v nuoremman näköinen kuin tämä haastateltu

Uskallatko laittaa linkin johonkin mistä nähdään sinun ulkomuotosi? 

Vierailija
197/253 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kapakassa tulee vastaa noita viinalta ja röökiltä tuoksuvia löysiä kolmekymppisiä naisia. Saavat pitää seksibileensä ei siellä tule vastaan kuin juopporetkuja luuserimiehiä. Voimaantukaa ja ottakaa toimittaja mukaan orgioihin.

Ahhahhaa😁👌

Vierailija
198/253 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi toimittaja yleensä tekee tällaisen jutun ? Miksi Sara antaa tällaisen haastattelun kuvallaan lehteen ?

Suomessa saa harrastaa vapaata journalismia ja sinulla on oikeus olla lukematta jos ei kiinnosta v###n lestadiolais-f#a#s#i#s#t#i.

Vierailija
199/253 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös sitä kukin saa elää sillä tavalla kun haluaa, ellei nyt laittomuuksia tee? Näin minä ainakin olen ymmärtänyt. Konservatiivit vetäisee kaikesta tuommosesta herneen nenään, vaikka ajatus esim.seksiklubeista kumminkin kihelmöi kulkusissa monella vanhakantasella. Lauantai-iltana saunan jälkeen varmaan on se ainoa ja oikea tapa seksiä harrastaa. Antakaa ihmisten elää kuten haluavat.

Minäpä selitän.

Olen 57-vuotias mies. Nyt siis jo vähän vanhempi herra. Yksinhuoltaja. Kolme lasta, kaksi vielä muutaman vuoden alaikäisiä. Olen minäkin harrastanut vuosien kanssa kaikenlaista pientä seikkailua. Kaksin, ryhmissä, juhlissa. Mutta ei tulisi ikinä mieleenikään alkaa asiasta antaa omalla naamallani haastattelua Hesariin. Ei minun lasteni tarvitse näistä asioista tietää, ja vielä vähemmän heidän tarvitsee lukea artikkelistä seksielämäni yksityiskohtia - asioita, jo

Ei hitto tää on kova😁👌

Vierailija
200/253 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mikään ihme että mus limit pitää suominaisia yleisesti horoina. Taas saa hävetä.