Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksiklubeilla voin olla oma itseni Perheenäiti ja lähihoitaja Sara Väyrynen, 28, harrastaa seksibileitä.

Vierailija
31.10.2025 |

https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011551822.html?utm_medium=promobox&u…

Sorry, maksumuuri mutta otsikko kertoo oleellisen.

Perheenäiti ainesta?

Kommentit (248)

Vierailija
61/248 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi perheenäidin irstailut on ihanan rohkeaa voimautumista, mutta prinssi ja perheenisä Andrewin irstailut ei ?

No tämä myös, hyvä pointti. Kun miehestä tehdään seksijuttuja, niin miehet ovat likaisia irstailijoita ja ällöttäviä seksin perässä juoksevia reppanoita ja maksullisissa käyvät vasta oksettavia ovatkin.

Nainen on taas ihanan vapautunut, voimakas nainen, joka tekee mitä haluaa ja nauttii seksuaalisuudesta. Huoraaminen on ihana ammatti kun saa olla sielunhoitaja ja itse päättää työajat ja päläpälä.

Miksi meille syötetään tällaista? 

Vierailija
62/248 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

noi bileisiin osallistujat on aina laarinpohjimmaisen näköisiä.ei parinvaihto bileissä käy kauniit ihmiset.

😁

Kuin nudisteja, usein korkea ikä ja paino.

Lapsiparat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/248 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meinasin pudota tuolilta kun luin että 28v. Itse olen 36 ja vähintään 10v nuoremman näköinen kuin tämä haastateltu

Niinhän sä itse luulet.

Vierailija
64/248 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meinasin pudota tuolilta kun luin että 28v. Itse olen 36 ja vähintään 10v nuoremman näköinen kuin tämä haastateltu

Sulla ei ollu tähän muuta sanottavaa? Oma ja muiden ulkonäkö on sun elämässäsi tärkein juttu. Okei.

Vierailija
65/248 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei meinaan itselleni anna kauhean vakuuttavaa kuvaa, että ensivaikutelma aikuisesta ihmisestä on se, että tykkää siitä että piiskataan legopalikalla ja käydä seksibileissä. Tälläiset asiat kuuluu pitää omana tietonaan. 

Melko iltalehti-tasoista uutisointia Suomen suurimmalta printtijulkaisulta. Perheenäiti kiihottuu seksuaalisesti legopalikoiden tunnusta.

Muutenkin todella ajattelematonta mennä julkistamaan omia fetissejään äiti-ihmisenä. Myös äitien perseenrevittely-onlyfansit ovat vastenmielisen itsekästä toimintaa. Kuinka monta vuotta menee kun tulee ensimmäiset artikkelit siitä miten vanhempien julkinen pervoilu vaikutti näihin lapsiin? No sekin sataa näiden iltalehtien laariin tietysti...

Vierailija
66/248 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä, kyllä te vsrmasti muututte nyt paremmiksi kun muut, muiden päälle syljeskelemällä, mulla ei ole mitään mielipidettä tästä itse aigeesta, mut teudän osallistujien käytös on sairaampaa kun seksijutuissa näkee oikeastaan ikinä, hyvä te!

Tekstisi laadukkuuden perusteella olet elämässäni todella merkittävä mielipidevaikuttaja.

Vierailija
67/248 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi toimittaja yleensä tekee tällaisen jutun ? Miksi Sara antaa tällaisen haastattelun kuvallaan lehteen ?

Huomionkipeys ja hyväksynnän hakeminen saa tekemään kummallisia asioita. En jostain syystä oikein usko siihen voimaantumiseenkaan.

Vierailija
68/248 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös sitä kukin saa elää sillä tavalla kun haluaa, ellei nyt laittomuuksia tee? Näin minä ainakin olen ymmärtänyt. Konservatiivit vetäisee kaikesta tuommosesta herneen nenään, vaikka ajatus esim.seksiklubeista kumminkin kihelmöi kulkusissa monella vanhakantasella. Lauantai-iltana saunan jälkeen varmaan on se ainoa ja oikea tapa seksiä harrastaa. Antakaa ihmisten elää kuten haluavat.

Vierailija
69/248 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateellisten ininää 

Vierailija
70/248 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kapakassa tulee vastaa noita viinalta ja röökiltä tuoksuvia löysiä kolmekymppisiä naisia. Saavat pitää seksibileensä ei siellä tule vastaan kuin juopporetkuja luuserimiehiä. Voimaantukaa ja ottakaa toimittaja mukaan orgioihin.

Vierailija
71/248 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös sitä kukin saa elää sillä tavalla kun haluaa, ellei nyt laittomuuksia tee? Näin minä ainakin olen ymmärtänyt. Konservatiivit vetäisee kaikesta tuommosesta herneen nenään, vaikka ajatus esim.seksiklubeista kumminkin kihelmöi kulkusissa monella vanhakantasella. Lauantai-iltana saunan jälkeen varmaan on se ainoa ja oikea tapa seksiä harrastaa. Antakaa ihmisten elää kuten haluavat.

Minäpä selitän.

Olen 57-vuotias mies. Nyt siis jo vähän vanhempi herra. Yksinhuoltaja. Kolme lasta, kaksi vielä muutaman vuoden alaikäisiä. Olen minäkin harrastanut vuosien kanssa kaikenlaista pientä seikkailua. Kaksin, ryhmissä, juhlissa. Mutta ei tulisi ikinä mieleenikään alkaa asiasta antaa omalla naamallani haastattelua Hesariin. Ei minun lasteni tarvitse näistä asioista tietää, ja vielä vähemmän heidän tarvitsee lukea artikkelistä seksielämäni yksityiskohtia - asioita, joista monet on tehty heidän äitiensä kanssa. Ei, vaikka kaikki mitä olen tehnyt, on ollut laillista ja kaikkien kannalta suostumuksellista. Vielä suorasukaisemmin: ei minun lasteni tarvitse tietää miltä minusta tuntui nuorena kollina, kun pidin kummankin käteni sormia eri pinpeissä samaan aikaan kun kolmas tytteli istui kasvoillani. Ei, vaikka vielä näin vanhempanakin tämä muisto saa suupieleni ylöspäin

Tässä on se ero.

Vierailija
72/248 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi äiti-ihminen antaa omalla nimellä ja naamalla haastattelun tuollaisesta asiasta lehteen? Kyllähän lapsia vähemmästäkin koulussa ja päiväkodissa kiusataan..

Tarkoitat siis, että sinun lapsesi kiusaa. 

Sulle olisi ollut ok, että äitisi olisi sinun ollessasi lapsi, paljastanut itsensä nimeään ja kasvojaan myöten mediassa, missä hehkuttaa seksibileitä? 

-ohis 

Tunnen miehen jonka isoisä kuvitti eroottisia kirjoja, äiti on ammattidomina, ja mies itsekin piireissä. Aiemmin syksyllä kertoi miten oli syömässä äitinsä luona ja ruoan oli tehnyt ja tarjoillut äitinsä asiakas (joka sai tyydytystä muiden palvelemisesta). Söivät sitten siinä neljästään, eli aikuinen lapsi, äiti, isä, palveluorja. Ovat käyneet myös yhdessä klubeilla.

Paljon on maailmassa kummallisia asioita. Kink-taipumukset tuppaa myös olemaan periytyviä niin lapsi tuskin kasvaa häpeämään omaa itseään. 

Kink-piireissä tuo lehtihaastattelun aihe on yhtä raju kuin että vaniljatyyppi selittää että tykkää laittaa puutarhaa puolisonsa kanssa. Vaniljoiden ennakkoluulot ja viha on mikä tekee asiasta ikävän.

Vierailija
73/248 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen valjoinen suomalainen mies mutta nämä naiset saavat minut häpeämään rotuani muslimimiesten silmissä.

Vierailija
74/248 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertonee eniten mielenterveysongelmista. Tiedän useamman naimisissa olevan, jopa kauniin pienten lasten äidin, joka myy itseään. Ei siksi, että ei olisi töissä muualla, eikä siksi, ettei saisi seksiä kotonaan. Merkkejä prostituutiosta on alalle tyypillinen pukeutuminen, silmäpeli rikkaiden miesten kanssa ja lipevät puheet. 

Vierailija
75/248 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olis nyt vedetty kunnon klikkiotsikko, kuten naapurilehdessä oli : Väyrynen käy seksiklubilla.

Olikos se itse Demokraatti-lehti joka vetäisi viikon klikkiotsikon: Väyrynen valittiin presidentiksi ?

Vierailija
76/248 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää on näitä.

Olen käynyt aika monella (sata kpl aika liki) kotimaisella seksiammattilaisella, ikähaarukassa noin 25-60v. Ihan sellaisia ihan tavallisen oloisia naisia, osa enempi laitettuja (silarit, pistokset ym operaatiot tehty) loput siltä väliltä. Valtaosa kuitenkin sellaisia Maija meikäläisiä joita näet töissä, kaupassa, harrastuksissa..

Sanoisin että vähintään 75% heistä omaa 1-4 kpl seuraavista ominaisuuksista, vaikkei ensisilmäyksellä uskoisi:

Mt/persoonallisuushäiriöt

Päihdeongelmat

Elämänhallinnan ongelmat

Traumat jotka jättäneet jälkensä

Vierailija
77/248 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllätys yllätys, hoitaja. Sen vuoksi siis rahaa pitää enemmän saada.

Vierailija
78/248 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tein äsken pringlestuubipillun, eli ylikeitettyä makaronia tyhjä perunalastuputki täyteen ja eiku nauttimaan.

Tykkään sen tuntumasta miehuudessani.

Pitäiskö soittaa Hesariin ja tehdä juttu?

T. Perheenisä pääkaupunkiseudulta 

Vierailija
79/248 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä on taas yksi kehopositiivinen voimaantunut. Käy sääliksi lapsia.

Ihan kuin Cartmanin äiti.

Vierailija
80/248 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kyllä saaneen näköinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kahdeksan