Kun naiset nyt niin kovasti tasa-arvon perään meuhkaavat, niin mitäs sanotte siihen, että naiset pääsevät seksibileisiin ilmaisiksi, kun
Miehet joutuvat maksamaan täyden hinnan! Kuulostaa aika epäreilulta🤔🤔
Kommentit (136)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muijat haluaa tasa-arvoa vain silloin, kun ne itse hyötyy siitä.
Miksi nuoret akat ei ole kaduilla vaatimassa asepalvelusta vankeuden uhalla akoille?
Miksi pitäisi? Koko armeija on teidän miesten keksimää paskaa, joten nauttikaa keskenänne. Vai etkö pärjää, kikkihiiri?
Nainen jälleen syyllistämässä miehen osallistumattomuutta instittuution jossa ei itse tarvitse käydä.
Mistä syystä et voi osallistua sen instituution muuttamiseen tasa-arvoiseksi? Oletko ollut kaduilla vaatimassa muutosta? Äänestätkö puolueita jotka kannattavat muutosta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikiin itse osallistumiini bileisiin on kyllä ollut ihan sama pääsymaksu kaikilta. Ainoa ero, että nainen voi tulla yksin, mutta miehet pääsevät vain naisen seurassa. Samoin laivalle ihan samat maksut kaikilta.
Söpöä. Miehet vain esiliinan kanssa.
😂
Mieti nyt miestä ilman huoltajaa jossain seksipileissä. Reppana juoksisi ympäriinsä muna pystyssä sinne tänne sohien. Pakko on jonkun olla huolehtimassa.
Sinänsä kyllä kätevä tapa karsia kaikki surkeimmat tapaukset pois, sellaiset jotka eivät mitään naista saisi muutenkaan.
Meidän pena kysyi, että milloin hänet kutsutaan niihin bileisiin ja saako sinne ottaa aveciksi oman äidin eli minut. Noh minä sille sanoin, että kun et sinä raukka saa edes naapurin suohirviötä äheltämään sun kanssa , niin en ihan kehtaisi lähteä. Että kysele Marttaa mukaasi.
- toivonsa menettänyt pikkupenan äitee
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikiin itse osallistumiini bileisiin on kyllä ollut ihan sama pääsymaksu kaikilta. Ainoa ero, että nainen voi tulla yksin, mutta miehet pääsevät vain naisen seurassa. Samoin laivalle ihan samat maksut kaikilta.
Söpöä. Miehet vain esiliinan kanssa.
😂
Mieti nyt miestä ilman huoltajaa jossain seksipileissä. Reppana juoksisi ympäriinsä muna pystyssä sinne tänne sohien. Pakko on jonkun olla huolehtimassa.
Sinänsä kyllä kätevä tapa karsia kaikki surkeimmat tapaukset pois, sellaiset jotka eivät mitään naista saisi muutenkaan.
Meidän pena kysyi, että milloin hänet kutsutaan niihin bileisiin ja saako sinne ottaa aveciksi oman äidin eli minut. Noh minä sille sanoin, et
Kirjoitatko nyt välillksesti omasta lapsuudestasi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysyntä/tarjonta. Kiimaisia miehiä on paljon enemmän, kuin naisia. Siksi kaikissa deittisovelluksissakin on karkeasti 3 miestä jokaista naista kohden.
Eiköhän fakta ole esim se onlyfanssien ja muiden kohdalla, että ei siellä oikeasti kukaan tienaa mitään ne harvat on niitä, jotka siellä,tienaaja vain sen takia, kun joku muukin heitä seuraa kysynnällä ja tarjonnalla on varmasti vaikutusta asiaan, kuten se, että moni mies elää mieluummin nykyään yksin - olihan tästä jo kirjoituskin lehdessä, ettei miehiä enää kiinnosta parisuhde.
Ei tietenkään kiinnosta enää, kun ei se ole enää sitä että nainen antaa ja mies saa. Minusta ihan luonnollinen kehitys.
Kyllä miehiä kovasti kiinnostaa parisuhteet niissä maissa, missä miehet ovat edelleen saamapuolella.
Ja nyt pena heti nukkumaan. Aamulla saat sitten nisua ja illalla limpsaa.
- äitee
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan nainen ei maksaisi seksistä. Miehet saisi runqqailla keskenään.
Eli tasa-arvo kiinnostaa vain kun se hyödyttää itseä🤔🤔
- Ap
Miten niin hyödyttää. Harva nainen ylipäätään halua seksiä tuntemattomien kanssa.
Nyt puhutaankin tasa-arvosta käsitteenä eikä yksittäisestä esimerkistä. Kokonaisuuksien hahmotus on usein teille naisille vähän vaikeaa.
- Ap
Palataanpa asiaan kun olet sisäistynyt, että naiset ovat synnyttäneet 8 miljardia ihmistä.
Vierailija kirjoitti:
"Kerro siitä sun diagnoosista meillekin. Äitisi jo kertoi, että sulla kun on sellaiset paperitkin niin meidän penaa ei saa syrsiä."
Byyyäää nyyh nyyh, olen nainen eikä mun äly riitä kuin haukkumiseen😫😫
Herra mun vereni nyt se meidän pena on mennyt täysin pois tolaltaan. Meidän penalla on nyt viimeinenkin järjen valo kaikonnut. Soitan heti Martalle, että mitä tuon penan kanssa pitäisi tehdä.
Mitähän naapurin suohirviökin tähän sanoo?
- äitee
Martta se oli sitä mieltä, että kyllä se pena pitää taasen toimittaa sinne houruinhuoneelle kun se luulee olevansa jo nainen.
-äitee
Minne voin maksaa sinulle liput seksibileisiin ap? Haluan todellakin että kerrankin jokut laittaa kunnolla gyrbää sun anneliin. Loppuu sun palstalla uliseminen edes hetkeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Kerro siitä sun diagnoosista meillekin. Äitisi jo kertoi, että sulla kun on sellaiset paperitkin niin meidän penaa ei saa syrsiä."
Herra mun vereni nyt se meidän pena on mennyt täysin pois tolaltaan. Meidän penalla on nyt viimeinenkin järjen valo kaikonnut. Soitan heti Martalle, että mitä tuon penan kanssa pitäisi tehdä.
Mitähän naapurin suohirviökin tähän sanoo?
- äitee
Annanpas penalle nyt pimpsaa.
- äitee ja penan sisko
Yrittäjä (tilaisuuden järjestäjä) saa tarjota alennuslippuja. Ei siihen mitään lupaa tarvita. Alennuslippuja voi tarjota lapsille, opiskelijoille, työttömille, senioreille, tai vaikka kyseisen alan (seksi) ammattilaisille. Alennus ei ole syrjintää, vaan markkinointikeino.
Minun mielestäni olisi LOISTAVA IDEA, että seksimessuilla perittäisiin ensi vuonna sama lippuhinta jokaiselta. Miehet kyllä parveilevat messuhallin ovella, mutta löytyykö naisia? Ei taida löytyä. Naispuoliset messuvieraat jäävät kotiin. Kyllähän messuilla vielä naisia on (esiintymässä, näytteilleasettajana) mutta ei yleisönä.
Vierailija kirjoitti:
Tämä tästä vielä puuttui että sinä pena luulet itseäsi jo naiseksi. Kyllä minä sanoin äiteeparallesi että hoitoon sinut pitää taasen viedä. Eihän tuosta mitään tule. Ja lopeta se jatkuva vemp*ttaminen. Ei sinua jaksa kattoa ennää kukkaan.
- Martta
Vierailija kirjoitti:
Postaa kasvosi, AP
Postaa ite lorttosi
Ihan hyvä vaan. Miehistä on noihin bileisiin jo muutenkin ylitarjontaa niin pääsymaksu on ihan perusteltua. Jos olisi miehillekin ilmainen niin siellä olisi miehet sitten keskenään. Yksikään nainen ei sinne menisi.
Enpä käy sellaisissa, joten evvk. Oletko pohtinut, että sillä yritetään saada teille ukoille sinne enemmän tarjontaa tuolla keinolla? Muuten olisitte keskenänne.
AP varmaan tykkäisi olla seksibileissä ihan vaan miesporukalla.
Naiset pääsevät niihin ilmaiseksi ihan vaan siksi että niihin ei muuten tulisi yhtään naista. Järjestäjät ja useimmat miehet toivovat, että niihin saapuisi naisia.
Miehillä on jo pakollinen asevelvollisuus, joten kyllä heidän luonnollisesti pitäisi maksaa naisille ilmaisista tapahtumista.
T. looginen feministi, joka kannattaa tasa-arvoa
Vähän veikkaan, että seksibileet ei ole ihan ekana listalla, jos naiset miettii tasa-arvoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainahan miehet on joutuneet seksistä maksamaan
Kerro meille, mitä olet seksistä maksanut, täällä Suomessa!00
puolet omaisuudestani ja elatusmaksut siihen päälle
Kaikki maksaa saman. Ja todellakin paljon vähemmän häirintää, kun jossain normi baarissa. Valtaosa ei edes harrasta seksiä, vaan juttelee ja viettää aikaa ihmisten kanssa. Nykyisin ilmeisesti tosin alalle on tullut jotain uusiakin, jotka toimivat enemmän bisnesmielessä. Ikävä on vanhaa kunnon wild clubia.