Kun naiset nyt niin kovasti tasa-arvon perään meuhkaavat, niin mitäs sanotte siihen, että naiset pääsevät seksibileisiin ilmaisiksi, kun
Miehet joutuvat maksamaan täyden hinnan! Kuulostaa aika epäreilulta🤔🤔
Kommentit (136)
"Just eli kutsubileet. Tämän takia aloittaja nyt sitten vänisee täällä kun ei sitä kutsuta minnekään koskaan. Kyl yhteiskunnan puolesta aloittajalle kuuluu toimittaa naikkonen sen kotiin heti."
Miksi luulet, että aloittajaa ei kutsuta mihinkään?
Ikinä en ole ilmaiseksi päässyt minnekään alan bileisiin, enkä toisaalta haluaisikaan mennä tapahtumaan jolla on vaikeuksia muuten saada naispuolia osallistujia paikalle.
Ilmais-seksibileet kuulostavat omaan korvaan yhtä hyvältä tarjoukselta kuin alennussushi tai halpa tarjoushammaslääkäri.
t.myös bileissä käyvä
Kaikille vaan tasamaksu, vaikka satanen. Ei kai sukupuoli voi olla niin kiinnostava. En itsekään joka päivä tiedä, olenko enemmän maskuliini vai feminiini. Siksi elämä onkin ihanaa. Ei lokeroida ihmisiä, jotka näyttävät naiselta. Pääsisin suus ulkonäköni perusteella maksutta, mutta kysytäänkö ovella, oletko tänään enemmän nainen kuin mies? En kyllä käy seksibileissö, ri kiinnosta paslan vertaa jokin nylkytys ventovieraan kanssa. Ei millään pahalla niitä kohtaan, joita kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Muijat haluaa tasa-arvoa vain silloin, kun ne itse hyötyy siitä.
Miksi nuoret akat ei ole kaduilla vaatimassa asepalvelusta vankeuden uhalla akoille?
Nainen voi mennä armeijaan joten miksi mennä osoittamaan tästä mieltään.
Hämmästyttävää taas on, nyt kun otit asian esille, että miksi miehet eivät ole kaduilla vaatimassa naisten pakollista maanpuolustuspalvelusta mikäli tämä on heille tärkeä tasa-arvon asia?
Vierailija kirjoitti:
Kukaan nainen ei maksaisi seksistä. Miehet saisi runqqailla keskenään.
Niin monet ukkomiehetkin tekevätkin mikähän siinä syy?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli tasa-arvo kiinnostaa vain kun se hyödyttää itseä🤔🤔
- Ap
Miten niin hyödyttää. Harva nainen ylipäätään halua seksiä tuntemattomien kanssa.
Ja perustuu mihin tutkimukseen?
Vierailija kirjoitti:
Ikinä en ole ilmaiseksi päässyt minnekään alan bileisiin, enkä toisaalta haluaisikaan mennä tapahtumaan jolla on vaikeuksia muuten saada naispuolia osallistujia paikalle.
Ilmais-seksibileet kuulostavat omaan korvaan yhtä hyvältä tarjoukselta kuin alennussushi tai halpa tarjoushammaslääkäri.
t.myös bileissä käyvä
Vaikka se palstan puritaanisille villasukkamummoille tuleekin yllätyksenä, niin moni nykyajan nainen käy seksibileissä.
Vierailija kirjoitti: Koska sinne ei muuten saataisi naisia. Joten seksibileissä olisi jotain 100 miestä eikä yhtään naista, tai ehkä parhaimmillaan 1. Nytkin kun sinne menee ilmaiseksi naiset, niin siellä on silti 100 miestä ja ehkä 20 naista.
Useimmat tulee oman partnerin tai oman kaveriporukan kanssa. Harvat tulee sinne sinkkuna seisomaan yksin nurkassa, ja lisäyksenä harvat osallistujat haluaisivat edes tehdä mitään jonkun yksin tulleen tuntemattoman reppanan kanssa.
Bileissä missä itse olen käynyt, on jakauma ollut lähellä 50-50. Useimmat ovat siellä oman partnerin (tai yhden partnereistaan) kanssa.
t.tuo aikaisempi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin monet ukkomiehetkin tekevätkin mikähän siinä syy?
Ne ei kiihota niiden vaimoja. Minkäs teet.
Vierailija kirjoitti:
"Just eli kutsubileet. Tämän takia aloittaja nyt sitten vänisee täällä kun ei sitä kutsuta minnekään koskaan. Kyl yhteiskunnan puolesta aloittajalle kuuluu toimittaa naikkonen sen kotiin heti."
Miksi luulet, että aloittajaa ei kutsuta mihinkään?
Tiedetään. NEXT!
Vierailija kirjoitti:
Kysyntä/tarjonta. Kiimaisia miehiä on paljon enemmän, kuin naisia. Siksi kaikissa deittisovelluksissakin on karkeasti 3 miestä jokaista naista kohden.
Eiköhän fakta ole esim se onlyfanssien ja muiden kohdalla, että ei siellä oikeasti kukaan tienaa mitään ne harvat on niitä, jotka siellä,tienaaja vain sen takia, kun joku muukin heitä seuraa kysynnällä ja tarjonnalla on varmasti vaikutusta asiaan, kuten se, että moni mies elää mieluummin nykyään yksin - olihan tästä jo kirjoituskin lehdessä, ettei miehiä enää kiinnosta parisuhde.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti: Koska sinne ei muuten saataisi naisia. Joten seksibileissä olisi jotain 100 miestä eikä yhtään naista, tai ehkä parhaimmillaan 1. Nytkin kun sinne menee ilmaiseksi naiset, niin siellä on silti 100 miestä ja ehkä 20 naista.
Useimmat tulee oman partnerin tai oman kaveriporukan kanssa. Harvat tulee sinne sinkkuna seisomaan yksin nurkassa, ja lisäyksenä harvat osallistujat haluaisivat edes tehdä mitään jonkun yksin tulleen tuntemattoman reppanan kanssa.
Bileissä missä itse olen käynyt, on jakauma ollut lähellä 50-50. Useimmat ovat siellä oman partnerin (tai yhden partnereistaan) kanssa.
t.tuo aikaisempi
Juuri sen takia, koska seksibileissä syrjitään sinkkuja, olen yleensä niissä käydessäni palkannut maksullisen, ja sitä pyörittänyt niiden muiden partnereita vastaan. Toki siis kertomatta niille, että kyseessä on maksullinen seuralainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- Ap
Mielestäni tässä on hyvä esimerkki, että miehistä ei ole korkeatasoiseen argumentointiin. Seksi ei ole tasa-arvoista sukupuolten välillä, vain toinen voi tulla raskaaksi.
Pilsut ja ehkäisy tuntemattomia käsitteitä vai kasvoitko neljäkymmenhenkisessä perheessä?
Oon eri, mutta:
Ai että mun pitäis alkaa vedellä pillereitä sen takia, että ventovieraat ukkelit pääsee panemaan mua?
Joo, unohda. En halua edes irtoseksiä, olen mieluummin ilman ja olen ollutkin jo 25 vuotiaasta asti tänne asti.
Jos ei rakastavaa miestä löydy, seksi on mitätöntä miehen miellyttämistä ilman tunteita. En halua pilata henkistä olotilaani alentamalla itseäni. Olen mieluummin vaikka Jeesuksen morsian.
N47
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- Ap
Mielestäni tässä on hyvä esimerkki, että miehistä ei ole korkeatasoiseen argumentointiin. Seksi ei ole tasa-arvoista sukupuolten välillä, vain toinen voi tulla raskaaksi.
Pilsut ja ehkäisy tuntemattomia käsitteitä vai kasvoitko neljäkymmenhenkisessä perheessä?
Oon eri, mutta:
Ai että mun pitäis alkaa vedellä pillereitä sen takia, että ventovieraat ukkelit pääsee panemaan mua?
Joo, unohda. En halua edes irtoseksiä, olen mieluummin ilman ja olen ollutkin jo 25 v
Milläs meinasit ehkäisyn hoitaa sen rakastavan miehen kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- Ap
Tästäkin yrität vastuuttaa naisia. Teetä vasektomia ja tunge pilsu perseeseesi.
Vierailija kirjoitti:
t.myös bileissä käyvä
Joo, en kyllä innostuisi minäkään. Kuulostaaa paskimmalta idealta ikinä. Mene ilmaiseksi horoksi seksipileisiin. Paikalla on lauma kiimaisia miehiä, jotka olettavat naisen haluavan seksiä jokaisen tuntemattoman miehen kanssa. Mennä sitten jakamaan pillua tällaiseen paikkaan. Mutta hei, kun ilmaiseksi pääsin!
En tiedä, en ole noissa bileissä käynyt/tule käymään. Varmaan aika marginaali-ilmiö. Yrittäjä valitsee hinnat. Voisihan se alennus olla vaikka kantiksille.
En pidä myöskään naisten/ miesten kuntosaleja epätasaarvoisina ja kannatan mielestäni tasa-arvoa. En usko, että miesten ja naisten tasa-arvo tarkoittaa, että olisimme samanlaisia vaan yhtä arvokkaita.
Minä sain loistavan ratkaisukeskeisen idean aloittajalle.
Aloittaja järjestä seksibileet itse. Vaadit ja määräät kaikille osallistujille saman sisäänpääsymaksun.
Ongelmasi ratkeaa näin ikkäästi. TOIMI!
Vierailija kirjoitti:
Muijat haluaa tasa-arvoa vain silloin, kun ne itse hyötyy siitä.
Miksi nuoret akat ei ole kaduilla vaatimassa asepalvelusta vankeuden uhalla akoille?
Miksi pitäisi? Koko armeija on teidän miesten keksimää paskaa, joten nauttikaa keskenänne. Vai etkö pärjää, kikkihiiri?
Nyt kyllä itkettää.