Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun naiset nyt niin kovasti tasa-arvon perään meuhkaavat, niin mitäs sanotte siihen, että naiset pääsevät seksibileisiin ilmaisiksi, kun

Vierailija
31.10.2025 |

Miehet joutuvat maksamaan täyden hinnan! Kuulostaa aika epäreilulta🤔🤔

Kommentit (136)

Vierailija
81/136 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muijat haluaa tasa-arvoa vain silloin, kun ne itse hyötyy siitä.

Miksi nuoret akat ei ole kaduilla vaatimassa asepalvelusta vankeuden uhalla akoille?

Miksi pitäisi? Koko armeija on teidän miesten keksimää paskaa, joten nauttikaa keskenänne. Vai etkö pärjää, kikkihiiri?

Nainen jälleen syyllistämässä miehen osallistumattomuutta instittuution jossa ei itse tarvitse käydä.

Vierailija
82/136 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi nuoret akat ei ole kaduilla vaatimassa asepalvelusta vankeuden uhalla akoille?

Miksi pitäisi? Koko armeija on teidän miesten keksimää paskaa, joten nauttikaa keskenänne. Vai etkö pärjää, kikkihiiri?

Nainen jälleen syyllistämässä miehen osallistumattomuutta instittuution jossa ei itse tarvitse käydä.

Menepäs pena nyt sinne äipän sylkkyyn. Äippä silittää sinua onnetonta. Kun ethän sinä ole sita varusmiespalvelustakaan pystynyt suorittamaan. Sulla on sellaiset paperit

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/136 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No seksibileisiin päätyy epätoivoiset ylijäämät, joilla ei ole mitään kunnioitusta itseään kohtaan. Surkeaa sakkia.

Vierailija
84/136 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukaan nainen ei maksaisi seksistä. Miehet saisi runqqailla keskenään.

Eli tasa-arvo kiinnostaa vain kun se hyödyttää itseä🤔🤔

- Ap

Mielestäni tässä on hyvä esimerkki, että miehistä ei ole korkeatasoiseen argumentointiin. Seksi ei ole tasa-arvoista sukupuolten välillä, vain toinen voi tulla raskaaksi. 

Pilsut ja ehkäisy tuntemattomia käsitteitä vai kasvoitko neljäkymmenhenkisessä perheessä?

Oon eri, mutta:

Ai että mun pitäis alkaa vedellä pillereitä sen takia, että ventovieraat ukkelit pääsee panemaan mua? 

Joo, unohda. En halua edes irtosek

Milläs meinasit ehkäisyn hoitaa sen rakastavan miehen kanssa?

Miten se tähän liittyy? Vaikka pillereillä sitten kun on kumppani ja säännöllinen seksielämä.

Vierailija
85/136 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No seksibileisiin päätyy epätoivoiset ylijäämät, joilla ei ole mitään kunnioitusta itseään kohtaan. Surkeaa sakkia.

Ja meidän pena. Kyllä minä niin mieleni pahoitin kun penasta ei sitten ollut varusmiespalvelustakaan käymään. Syökin se minun eläkkeet.

-äitee

Vierailija
86/136 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikiin itse osallistumiini bileisiin on kyllä ollut ihan sama pääsymaksu kaikilta. Ainoa ero, että nainen voi tulla yksin, mutta miehet pääsevät vain naisen seurassa. Samoin laivalle ihan samat maksut kaikilta. 

Vierailija
87/136 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikinä en ole ilmaiseksi päässyt minnekään alan bileisiin, enkä toisaalta haluaisikaan mennä tapahtumaan jolla on vaikeuksia muuten saada naispuolia osallistujia paikalle.

Ilmais-seksibileet kuulostavat omaan korvaan yhtä hyvältä tarjoukselta kuin alennussushi tai halpa tarjoushammaslääkäri.

t.myös bileissä käyvä

Vaikka se palstan puritaanisille villasukkamummoille tuleekin yllätyksenä, niin moni nykyajan nainen käy seksibileissä.

Niin ja villasukkamummot käyvät myös, jos niitä kiinnostaa. Itseäni ei kiinnosta, vakkka olen ns. oikeassa iässä. Rakasteleminen on tunnetta. Se on ihanaa, se on arvostettavaa, se on yhteys kahden ihmisen välillä. Siihen liittyy se, että tuntee toisen ihmisen, siihen liittyy välittäminen ja kiinnostus toista kohtaan. Siksi en ikinä suostuisi menemään seksibileisiin, koska ne eivät antaisi minulle yhtään mitään. Toiselle osapuolelle ehkä, mutta ei minulle. En tee seksiä tekemisen vuoksi.

Vierailija
88/136 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikiin itse osallistumiini bileisiin on kyllä ollut ihan sama pääsymaksu kaikilta. Ainoa ero, että nainen voi tulla yksin, mutta miehet pääsevät vain naisen seurassa. Samoin laivalle ihan samat maksut kaikilta. 

Söpöä. Miehet vain esiliinan kanssa.

😂

Vierailija
89/136 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menepäs pena nyt sinne äipän sylkkyyn. Äippä silittää sinua onnetonta. Kun ethän sinä ole sita varusmiespalvelustakaan pystynyt suorittamaan. Sulla on sellaiset paperit

Tässäkin keskustelussa hyvin näkee, että miehet pystyvät argumentoimaan väitteensä selvästi ja monipuolisesti, mutta naisten taidot ja osaaminen riittää vain alatyyliseen haukkumiseen ja ivailuun.

Vierailija
90/136 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päätyy sinne myös sellaiset, joilla tarve on kyltymätön. Exäni oli sellainen. Hän olisi halunnut vaikka monta kertaa päivässä. Ei siinä mitään, jos ollaan seurusteltu muutama kuukausi, mutta sitten kun pituuttaan jo vuosista, sehän on ihan älytöntä, eikä siitä toinen osapuoli saa enää mitään. Riippuvuuden voi kehittää mihin tahansa. Hän käy kyllä nykyään noissa bileissä, ja asuu kahden naisen kanssa. Poly, kuten hän itse asian ilmaisee. Minä en ole poly, eikä minua kiinnosta paneminen ventovieraiden kanssa.

Vierailija
91/136 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässäkin keskustelussa hyvin näkee, että miehet pystyvät argumentoimaan väitteensä selvästi ja monipuoli

Kerro siitä sun diagnoosista meillekin. Äitisi jo kertoi, että sulla kun on sellaiset paperitkin niin meidän penaa ei saa syrsiä.

Vierailija
92/136 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikinä en ole ilmaiseksi päässyt minnekään alan bileisiin, enkä toisaalta haluaisikaan mennä tapahtumaan jolla on vaikeuksia muuten saada naispuolia osallistujia paikalle.

Ilmais-seksibileet kuulostavat omaan korvaan yhtä hyvältä tarjoukselta kuin alennussushi tai halpa tarjoushammaslääkäri.

t.myös bileissä käyvä

Joo, en kyllä innostuisi minäkään. Kuulostaaa paskimmalta idealta ikinä. Mene ilmaiseksi horoksi seksipileisiin. Paikalla on lauma kiimaisia miehiä, jotka olettavat naisen haluavan seksiä jokaisen tuntemattoman miehen kanssa. Mennä sitten jakamaan pillua tällaiseen paikkaan. Mutta hei, kun ilmaiseksi pääsin!

Ei tarvitse mennä kuin normibaariin niin sama ilmiö. Kiimaisia miehiä perässä vonkumassa koko illan. Miksi nainen menisi seksipileisiin ja maksaisi samasta.

Vierailija
93/136 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

😂

Pakkohan se on niitä valvoa ja rajoittaa, muuten bileistä tulisi pelkkä shit show., jossa ukot puuskuttaa junissa ja yhtään naista ei näkyisi mailla halmeilla.

Vierailija
94/136 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

😂

Pakkohan se on niitä valvoa ja rajoittaa, muuten bileistä tulisi pelkkä shit show., jossa ukot puuskuttaa junissa ja yhtään naista ei näkyisi mailla halmeilla.

Näin on!

Vierailija
95/136 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässäkin keskustelussa hyvin näkee, että miehet pystyvät argumentoimaan väitteensä selvästi ja monipuoli

Sä olet ainoa joka täällä "argumentoi" ja lähinnä itsesi kanssa, koska ketään ei incelin jankutus jaksa kiinnostaa. Menisit säkin, vanha ihminen, jo nukkumaan 😴

Vierailija
96/136 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

😂

Jaa no meidän pena ei sitten pääse sinnekään. Harmillista kun se vaan roikkuu mun essun naruissa kiinni kokoajan. Mutta kun ei meidän pena saa edes naapurin suohirviötä panokaveriksi, niin tässä alkaa olla keinot jo vähissä. En tiedä mitä tuon kanssa oikein tekisi. Naapurin Martta vois ottaa sen niille makoilemaan ja vemp*ttamaan.

- penan äitee

Vierailija
97/136 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko niitä naisia sitten vähemmän vai miksi pääsevät ilmaiseksi? Onko se jokin houkuttelukeino ja toimiiko se? En menisi siis itse, mutta mielenkiinnosta kysyn, koska taas-arvoasiat kiinnostavat aina. Seksiä saa kotonakin, joten miksi vaivautua menemään bileisiin. Ja toiseksi tuskin luottaisin niihin miehiin. En käytä horrmonaalista ehkäisyä, joten pitäisi olla aika luottavainen, että mies huolehtii oikeasti kondomeista. Huijauksista olen lukenut. 

Vierailija
98/136 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

😂

Mieti nyt miestä ilman huoltajaa jossain seksipileissä. Reppana juoksisi ympäriinsä muna pystyssä sinne tänne sohien. Pakko on jonkun olla huolehtimassa.

Sinänsä kyllä kätevä tapa karsia kaikki surkeimmat tapaukset pois, sellaiset jotka eivät mitään naista saisi muutenkaan. 

Vierailija
99/136 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko niitä naisia sitten vähemmän vai miksi pääsevät ilmaiseksi? Onko se jokin houkuttelukeino ja toimiiko se? En menisi siis itse, mutta mielenkiinnosta kysyn, koska taas-arvoasiat kiinnostavat aina. Seksiä saa kotonakin, joten miksi vaivautua menemään bileisiin. Ja toiseksi tuskin luottaisin niihin miehiin. En käytä horrmonaalista ehkäisyä, joten pitäisi olla aika luottavainen, että mies huolehtii oikeasti kondomeista. Huijauksista olen lukenut. 

Tämä asia on ihan vaan sisäpiiritietoa ja sitä ei saa sanoa. Suosittelen sinua pyrkimään sisäpiireihin. Älä kysele joutavia. Aamulla saat sitten velliä.

Vierailija
100/136 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kerro siitä sun diagnoosista meillekin. Äitisi jo kertoi, että sulla kun on sellaiset paperitkin niin meidän penaa ei saa syrsiä."

Byyyäää nyyh nyyh, olen nainen eikä mun äly riitä kuin haukkumiseen😫😫

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yksi