Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies aikoo viedä pojan 18-vuotislahjaksi Thaimaan reissulle

Vierailija
31.10.2025 |

ja minusta ajatus ei tunnu kivalta. En tiedä, mistä se johtuu. Poika on kiltti, kunnollinen jne. Ei ole koskaan käynyt kotibileissä, ei maistanut alkoholia, ei seurustellut. Jotenkin vain pelottaa, että vieras ympäristö vaikuttaisi väärin. Mies on itse kyllä käy säännöllisesti Thaimaassa lomailemassa yksin. Ei ole koskaan siellä tehnyt mitään maan huonon maineen mukaista, pettänyt tms., vaan elänyt aina kunnollisesti. Hyvässä seurassa poika on siellä, luotan kyllä täysin. Vakuttakaa nyt minut, että uskallan päästää pojan matkaan!

Kommentit (92)

Vierailija
21/92 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on nyt aikuinen. Et voi päästää tai olla päästämättä. Kuulostat neuroottiselta.

Vierailija
22/92 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

HIV. nam nam T: aids timppa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/92 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä 18 vuotiaana viimeistään kuuluu saada kunnon suihinotto, ellei sellaisesta ole aiemmin kokemusta. Lastaan rakastava vanhempi pitää huolen, että näin myös tapahtuu. Mikäs siihen on parempi paikka kuin Thaimaa, jossa on paljon niitä suihinotto baareja tietyillä alueilla.

Vierailija
24/92 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asenna kuuntelu. Ym. Etsi valmiiksi tietoa erosta ja osituksesta.

Miehesi elää kuin poikamies. Miksi hän on suhteessa? 

Olet ehkä naiivi mutta vaistosi toimii vielä. Siksi sinulla jännä olo

Vierailija
25/92 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maan huonon maineen mukaista??? Se huono maine on vain ja ainoastaan sinun omassa päässäsi. Miten Helsinki, minkälainen on maine kun huoriakin on valtava määrä? Pattayallakin ne on hyvin rajallisella pienellä alueella minne ei ole pakko mennä. Aivan vastaavalla tavalla kuin Helsingissä.

Vierailija
26/92 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa kunnon isä-poika reissulta.

Vierailija
27/92 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pojan kelpaa, kun pääsee tuollaiselle reissulle. Mua ei viety ikinä mihinkään. 

Vierailija
28/92 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse vein jo paljon sitä ennen, niin thaimaaseen kuin kymmeniin muihinkin maihin. Edelleen reissaamme usein yhdessä, hänellä kun on sama rakkaus matkailuun ja eri kulttuureihin kuin minulla. Viimeksi kuukausi sitten olimme kahden reissussa ja taas ensi kuussa lähdössä. Poika kylmä reissaa nykyään myös itsekseen (19v) lähes enemmän kun vanha faijansa ja siitä olen pirun ylpeä. Pärjäävä ja fiksu kundi. Saanut selvästi puraisun samalta reissu kärpäseltä kun minäkin aikanaan. 

Vierailija
29/92 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse vein jo paljon sitä ennen, niin thaimaaseen kuin kymmeniin muihinkin maihin. Edelleen reissaamme usein yhdessä, hänellä kun on sama rakkaus matkailuun ja eri kulttuureihin kuin minulla. Viimeksi kuukausi sitten olimme kahden reissussa ja taas ensi kuussa lähdössä. Poika kylmä reissaa nykyään myös itsekseen (19v) lähes enemmän kun vanha faijansa ja siitä olen pirun ylpeä. Pärjäävä ja fiksu kundi. Saanut selvästi puraisun samalta reissu kärpäseltä kun minäkin aikanaan. 

Kyllä, ei siis kylmä. Anteeksi. 

Vierailija
30/92 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisiköhän ap:n mennä itse käymään siellä Thaimaassa niin pääsisit typeristä ennakkoluuloista. On siellä prostituoitujakin jos sitä tarkoitit. Missä ei ole?

Vierailija
31/92 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Thaimaa on hieno lomakohde. Historiaa, kulttuuria, luontoa. 

Se että joku ajattelee automaattisesti että kyseessä on seksiloma, kertoo ainoastaan kyseisen henkilön omasta ajatusmaailmasta.

Vierailija
32/92 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tilanteesi on minulle tuttu, ap. Tulee elävästi mieleen tapaus, josta pari vuotta sitten edesmennyt mummoni usein kertoi.

Mummon lapsuudenkodin lähistöllä eleli uusperhe, jossa oli pariskunta, miehen lapsia, naisen lapsia ja yksi yhteinenkin tenava. Tämän perheen äiti (äitipuoli) keitteli usein suuressa kattilassa keittoa.

Mummo kertoi, että keittoa syömään saivat tulla he naapurin mukulatkin perheen lasten lisäksi. Keitto oli ihan kelvollista, varsinkin silloiset sodanjälkeiset olosuhteet huomioon ottaen.

Siinä talon liepeillä liikkui paljon kulkukissoja ja kerran se nainen lipsautti, että niitä hän loukuilla pyydysti ja niistä hän ne keittonsa keitti. Mummo sanoi, että ei se keitto sinänsä siitä huonommaksi muuttunut, mutta kyllä hän alkoi vähän vältellä sitä paikkaa, kun tiesi, mistä liha niihin keittoihin tulee.

Se liitto oli alkanut uskottomuudesta (mumm

Mummo puhui tällaisessa yhteydessä aina huorintekemisestä. Hän ei oikein hyväksynyt uskottomuutta. Oli sellainen vanhan ksnsan ihminen.

Vierailija
33/92 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se että joku ajattelee automaattisesti että kyseessä on seksiloma, kertoo ainoastaan kyseisen henkilön omasta ajatusmaailmasta.

Unohdit mainita taivaallisen hyvät ruuat. Thaimaa on myös kulinaristin matkakohde.

Vierailija
34/92 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Sana Pattaya laukaisee jotain ihme kuvitelmia suomalaisissa. Vaikka eivät ole koskaan edes käyneet.

Vierailija
35/92 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Sana Pattaya laukaisee jotain ihme kuvitelmia suomalaisissa. Vaikka eivät ole koskaan edes käyneet.

Vierailija
36/92 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Unohdit mainita taivaallisen hyvät ruuat. Thaimaa on myös kulinaristin matkakohde.

Ja todella hyvä palvelu. Kuten muuallakin Kaakkois-Aasiassa.

Vierailija
37/92 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuhma poikahan ei tuollaista reissua tarvitsisi, mutta äidin mielestäkin kunnollinen on juuri tuollaisen reissun tarpeessa. 

Vierailija
38/92 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä päästä matkaan heitä, moni turisti on sinne kuollut! Luota vaistoosi.

Vierailija
39/92 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse aloitin reissaamisen yksikseni 16 vuotiaana ja on jatkunut näihin päiviin asti minun maailman matkailu, täytän ensi vuonna 59. Aina on harmittanut kun en koskaan päässyt reissuun vanhempieni  kanssa, en kahden tai porukassa. Eivät olleet millään tavalla kiinnostuneita matkailusta mutta onneksi ymmärsivät mun vimmani nähdä maailmaa. Joten opettelin sitten jo teininä matkustamaan itsekseni, ensin pitkin eurooppaa (juna reissuja) ja siitä sitten kokemusta saaneena aloin reissata pitkin maailmaa, eikä loppua näy vaikka alan mummo ikää pahasti lähestyäkkin. 18 vuotias on täysi-ikäinen eikä sulla oikeasti ole sanavaltaa asiaan yhtään, mutta ymmärrän pelkosi jos matkailu ei sinulle ole tuttua. Älä kuitenkaan huoli, nuoremmatkin matkailevat esim. Interreilellä ihan yksin ja hän on lähdössä reissuun kaiken lisäksi oman isänsä kanssa. Katkaise napanuora ja anna lapsesi elää. 

Vierailija
40/92 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäisiköhän ap:n mennä itse käymään siellä Thaimaassa niin pääsisit typeristä ennakkoluuloista. On siellä prostituoitujakin jos sitä tarkoitit. Missä ei ole?

AP voisi aloittaa käymällä Stadissa Mannerheimintiellä Erottajan puoleisessa päässä baarien sulkemisajan aikoihin. Päästä poikasi sinne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kuusi