Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies aikoo viedä pojan 18-vuotislahjaksi Thaimaan reissulle

Vierailija
31.10.2025 |

ja minusta ajatus ei tunnu kivalta. En tiedä, mistä se johtuu. Poika on kiltti, kunnollinen jne. Ei ole koskaan käynyt kotibileissä, ei maistanut alkoholia, ei seurustellut. Jotenkin vain pelottaa, että vieras ympäristö vaikuttaisi väärin. Mies on itse kyllä käy säännöllisesti Thaimaassa lomailemassa yksin. Ei ole koskaan siellä tehnyt mitään maan huonon maineen mukaista, pettänyt tms., vaan elänyt aina kunnollisesti. Hyvässä seurassa poika on siellä, luotan kyllä täysin. Vakuttakaa nyt minut, että uskallan päästää pojan matkaan!

Kommentit (92)

Vierailija
61/92 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menit sitten lisääntymään tuollaisen kanssa. Ihan takuulla on pettänyt siellä thaimaassa, ei kukaan keski-ikäinen mies sinne mene yksin "kulttuuria ihailemaan" tai "snorklausretkille", ainakaan pelkästään. On se voinut siellä snorklata ja kulttuuriakin ihailla, mutta kyllä kaikki sen tietää että halvat baaritytöt on se juttu minkä takia ne menee sinne. Nyt haluaa sitten opettaa tapansa myös pojalleen ja tartuttaa hänelle myös hivin. Että sellainen isä ja mies sinulla.

Tai sitten voi olla sellainen tilanne, että sinä olet väärässä.

Vierailija
62/92 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Thaimaassa asuneena siellä on paljon muutakin kuin tyttöbaareja ja pervoja :)

Itsekin sinne yksin reissasin alunperin ja niin tekevät monet ihmiset sukupuoleen ja ikään katsomatta. Upeita rantoja ja hyvää ruokaa, palkalliset on tosi ystävällisiä, ikävä sitä kaikkea.

Hyvää matkaa heille siis!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/92 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää ruokaa ja nähtävyyksiä.

Vierailija
64/92 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
65/92 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse vein jo paljon sitä ennen, niin thaimaaseen kuin kymmeniin muihinkin maihin. Edelleen reissaamme usein yhdessä, hänellä kun on sama rakkaus matkailuun ja eri kulttuureihin kuin minulla. Viimeksi kuukausi sitten olimme kahden reissussa ja taas ensi kuussa lähdössä. Poika kylmä reissaa nykyään myös itsekseen (19v) lähes enemmän kun vanha faijansa ja siitä olen pirun ylpeä. Pärjäävä ja fiksu kundi. Saanut selvästi puraisun samalta reissu kärpäseltä kun minäkin aikanaan. 

Vanha faija? Kuinka vanha faija on 19 v kakaralla? Itse olin 41 ..vanhataidat olla lihava ja verenpainetautinen ym omituinen.

Onpas sinulla agressiivinen ja ilkeä asenne. Mikä sinua painaa? Miksi on noin paha mieli? 

Vierailija
66/92 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta 20v sitten kiertelin thaimaata nuorena naisena. Tutustuin ladyboyhin, muusikkoon, juoksin bordellin pitajaa karkuun, eksyin huo rabaarin turviin pelottavia miehia ja kulkukoiria karkuun. Jopa hampaatonta mummoa lahdin karkuun, kun yritti myyda jotain roinaa ja suuttui kun ei ostettu.

Kylla menin kulttuurimatkalle. Valitettavasti se miksi allot miehet sinne matkustaa iskee kasvoille kuin markaratti. On osa sita kulttuuria ja maata. Todella surullista. Siella kaikki panee kaikkia. Jos ei allot miehet paikallisia niin sitten turistit keskenaan. Kaikki on kaupan.

Maa on kaunis ja potentiaalia olisi, mutta ihmiskunta menee mista aita on matalin.

Vierailija
67/92 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, päivitän nyt tännekin, pojan kanssa, kun juttelin, niin hän jää mieluummin koti-Suomeen. Häntä pelottaa matkustaa vanhan isänsä kanssa kuumaan maahan, ymmärrän kyllä täysin, että miettii isänsä terveyttä. Poikakaan ei ole koskaan ollut lentokoneessa, mutta laivalla kerran. Ei varmasti ole mukavaa mennä tuollaiseen maahan, missä kulttuuri on aivan erilaista eikä tiedä vastaantulijoiden aikeista. Ensin kannattaa tutustua maan kulttuuriin kotoa käsin. Lisäksi haluan korostaa, että mieheni ei ole pettänyt minua. Tiedän, koska hänellä on pahat, pahat er.ongelmat ollut iät ajat. Mies käynyt itsekseen myös muissa maissa ja aina sanonut, että mitään ei ole tapahtunut, jos olen kysynyt heikkona hetkenä. Harrastamme yhdessä luontoa ja luonnossa liikkumista. Raportoimme koko ajan toisillemme kaikesta, vaikka olisimme eri maissa.

t, Aloittaja

Vierailija
68/92 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse vein jo paljon sitä ennen, niin thaimaaseen kuin kymmeniin muihinkin maihin. Edelleen reissaamme usein yhdessä, hänellä kun on sama rakkaus matkailuun ja eri kulttuureihin kuin minulla. Viimeksi kuukausi sitten olimme kahden reissussa ja taas ensi kuussa lähdössä. Poika kylmä reissaa nykyään myös itsekseen (19v) lähes enemmän kun vanha faijansa ja siitä olen pirun ylpeä. Pärjäävä ja fiksu kundi. Saanut selvästi puraisun samalta reissu kärpäseltä kun minäkin aikanaan. 

Vanha faija? Kuinka vanha faija on 19 v kakaralla? Itse olin 41 ..vanhataidat olla lihava ja verenpainetautinen ym omituinen.

Onpas sinulla agressiivinen ja ilkeä asenne. Mikä sinua painaa? Miksi on noin paha mieli? 

Sillä ei seiso enää, niin joutuu olemaan leidarin pantavana thaikuissa, ja idiootti vielä maksaa siitä ilosta :DDD

Vierailija
69/92 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei, päivitän nyt tännekin, pojan kanssa, kun juttelin, niin hän jää mieluummin koti-Suomeen. Häntä pelottaa matkustaa vanhan isänsä kanssa kuumaan maahan, ymmärrän kyllä täysin, että miettii isänsä terveyttä. Poikakaan ei ole koskaan ollut lentokoneessa, mutta laivalla kerran. Ei varmasti ole mukavaa mennä tuollaiseen maahan, missä kulttuuri on aivan erilaista eikä tiedä vastaantulijoiden aikeista. Ensin kannattaa tutustua maan kulttuuriin kotoa käsin. Lisäksi haluan korostaa, että mieheni ei ole pettänyt minua. Tiedän, koska hänellä on pahat, pahat er.ongelmat ollut iät ajat. Mies käynyt itsekseen myös muissa maissa ja aina sanonut, että mitään ei ole tapahtunut, jos olen kysynyt heikkona hetkenä. Harrastamme yhdessä luontoa ja luonnossa liikkumista. Raportoimme koko ajan toisillemme kaikesta, vaikka olisimme eri maissa.

t, Aloittaja

Puhdasta valhetta ja päästäsi keksimää fantasiaa ihan alusta loppuun koko tämä aloituksesi. 😂😂😂

Vierailija
70/92 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on oikeasti ho.mo,

t.näkijä

Erikoinen kehitysmaa riisin keskellä ja valtavilla määrällä leikelllyitå ho.mo.ja tyttöpoikia on hälle henkiperäreikä.

Vierailija
71/92 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

t, Aloittaja

Heh. Olet aivan käsittämättömän huono näissä provoissasi. Ja sulle on sanottu tästä lukuisia kertoja. Kun edelleen, tuo sun tyylisi sepittää näitä satujasi paljastaa sut joka kerta jo parista ekasta lauseestasi. Sulla kun on tapana satuilla täällä päivittäin niin yrittäisit hyvä ihminen edes. 😂

Vierailija
72/92 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on niin selkeä Provo, älkää menikö halpaan.

Vierailija
73/92 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Thai "tytttö"  kestää isältä pojalle

Vierailija
74/92 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole provo.

Vierailija
75/92 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole provo.

Kaikki on provoa vauva palstalla että sen tiedät.

Vierailija
76/92 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain tyhmä maksaa ja lentää 12 tuntia köyhien alkoon menevien punaniskojen kanssa nähdäkseen meikkaavia leidiukkoja joilta kikkkelit nakattu sairaalan roskikseen.

Ruokana kaikessa pahan mädäntyneen kalan ja virtsaan hajuinen ja makuinen kalakastike! Joka tehdään mätäkaloista!

sillä maustetaan kaikki ja ihminen tosiaan on sitä mitä hän syö.

hyää matkaa?

Vierailija
77/92 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain tyhmä maksaa ja lentää 12 tuntia köyhien alkoon menevien punaniskojen kanssa nähdäkseen meikkaavia leidiukkoja joilta kikkkelit nakattu sairaalan roskikseen.

Ruokana kaikessa pahan mädäntyneen kalan ja virtsaan hajuinen ja makuinen kalakastike! Joka tehdään mätäkaloista!

sillä maustetaan kaikki ja ihminen tosiaan on sitä mitä hän syö.

hyää matkaa?

Juuri näin.

MÄTÄ KALOISTA MÄTÄ KASTIKE..NAM NAMMÄTÄHAMPAAT, MÄTÄVVITTTU, MÄTÄESINAHKAAAA, SIINÄ TEILLE MORAALITOOMAT MÄTISÄKIT

Vierailija
78/92 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Stubb kohta 60 v niin joku punaniska 54 v valittaa selkäänsä..

Vierailija
79/92 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden kerran olen thaikkuravinteliin eksynyt ja se lemu,..ja keittokalamauste.mätäkaloista,..joka ruokaan he tunkevat sitänam nam mätä haisee. Hyi

Vierailija
80/92 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Thaimaalainen ruoka on herkullista

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kahdeksan