Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies aikoo viedä pojan 18-vuotislahjaksi Thaimaan reissulle

Vierailija
31.10.2025 |

ja minusta ajatus ei tunnu kivalta. En tiedä, mistä se johtuu. Poika on kiltti, kunnollinen jne. Ei ole koskaan käynyt kotibileissä, ei maistanut alkoholia, ei seurustellut. Jotenkin vain pelottaa, että vieras ympäristö vaikuttaisi väärin. Mies on itse kyllä käy säännöllisesti Thaimaassa lomailemassa yksin. Ei ole koskaan siellä tehnyt mitään maan huonon maineen mukaista, pettänyt tms., vaan elänyt aina kunnollisesti. Hyvässä seurassa poika on siellä, luotan kyllä täysin. Vakuttakaa nyt minut, että uskallan päästää pojan matkaan!

Kommentit (92)

Vierailija
41/92 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä päästä matkaan heitä, moni turisti on sinne kuollut! Luota vaistoosi.

Luota tähän vaistoosi "minusta ajatus ei tunnu kivalta."

Vierailija
42/92 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse aloitin reissaamisen yksikseni 16 vuotiaana ja on jatkunut näihin päiviin asti minun maailman matkailu, täytän ensi vuonna 59. Aina on harmittanut kun en koskaan päässyt reissuun vanhempieni  kanssa, en kahden tai porukassa. Eivät olleet millään tavalla kiinnostuneita matkailusta mutta onneksi ymmärsivät mun vimmani nähdä maailmaa. Joten opettelin sitten jo teininä matkustamaan itsekseni, ensin pitkin eurooppaa (juna reissuja) ja siitä sitten kokemusta saaneena aloin reissata pitkin maailmaa, eikä loppua näy vaikka alan mummo ikää pahasti lähestyäkkin. 18 vuotias on täysi-ikäinen eikä sulla oikeasti ole sanavaltaa asiaan yhtään, mutta ymmärrän pelkosi jos matkailu ei sinulle ole tuttua. Älä kuitenkaan huoli, nuoremmatkin matkailevat esim. Interreilellä ihan yksin ja hän on lähdössä reissuun kaiken lisäksi oman isänsä kanssa. Katkaise napanuora ja anna lapsesi elää. 

Ihan mielenkiinnosta, mistä sait rahaa matkustaa teininä? Kävitkö kesätöissä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/92 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa pelätä ja jännittää kaikkea. Pysyt vaan kotona vällyjen alla ja pidä poikasi myös. Keittiö on muuten sitten todella vaarallinen paikka, varo!

Vierailija
44/92 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
45/92 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse vein jo paljon sitä ennen, niin thaimaaseen kuin kymmeniin muihinkin maihin. Edelleen reissaamme usein yhdessä, hänellä kun on sama rakkaus matkailuun ja eri kulttuureihin kuin minulla. Viimeksi kuukausi sitten olimme kahden reissussa ja taas ensi kuussa lähdössä. Poika kylmä reissaa nykyään myös itsekseen (19v) lähes enemmän kun vanha faijansa ja siitä olen pirun ylpeä. Pärjäävä ja fiksu kundi. Saanut selvästi puraisun samalta reissu kärpäseltä kun minäkin aikanaan. 

Vanha faija? Kuinka vanha faija on 19 v kakaralla? Itse olin 41 ..vanhataidat olla lihava ja verenpainetautinen ym omituinen.

Vierailija
46/92 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse aloitin reissaamisen yksikseni 16 vuotiaana ja on jatkunut näihin päiviin asti minun maailman matkailu, täytän ensi vuonna 59. Aina on harmittanut kun en koskaan päässyt reissuun vanhempieni  kanssa, en kahden tai porukassa. Eivät olleet millään tavalla kiinnostuneita matkailusta mutta onneksi ymmärsivät mun vimmani nähdä maailmaa. Joten opettelin sitten jo teininä matkustamaan itsekseni, ensin pitkin eurooppaa (juna reissuja) ja siitä sitten kokemusta saaneena aloin reissata pitkin maailmaa, eikä loppua näy vaikka alan mummo ikää pahasti lähestyäkkin. 18 vuotias on täysi-ikäinen eikä sulla oikeasti ole sanavaltaa asiaan yhtään, mutta ymmärrän pelkosi jos matkailu ei sinulle ole tuttua. Älä kuitenkaan huoli, nuoremmatkin matkailevat esim. Interreilellä ihan yksin ja hän on lähdössä reissuun kaiken lisäksi oman isänsä kanssa. Katkaise napanuora ja anna lapsesi elää. 

Lehdenjako rahoja ja lintsillä toimin edeltävän kesän jäätelön myyjänä 15 vuotiaana. Sain luvan lähteä kun 16 vuotta täytin ja siihen hartaasti keräsin tienestejä. Näillä säästöillä ekan reissuni kustansin. Kyllä oli nuorelle ihan valtavan ylpeä hetki niitä säästöjä nostaa ja laiva lippu ruotsiin ostaa josta matkani aloitin. Huikea kokemus joka vieläkin on yksi niitä ikimuistoisimpia vaikka olen lähes sadassa maassa käynyt, asunut vuosia eri maissa ja kokenut ties mitä. Mutta kyllä tämä ensimmäinen on varmaan se minkä muistan hautaan asti. 

Vierailija
47/92 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syntiä rakastavilla on syntiset tapansa. Ensi askel on valhe puolisolle.

Itse olen valtavan onnellinen, kun olen yksin. En tarvitse miestä mihinkään. Luoja pitää huolen jopa siitä, että saan ruokaa. Ja jopa rahaa.

Vierailija
48/92 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno idea mieheltä!

Vierailija
49/92 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse vein jo paljon sitä ennen, niin thaimaaseen kuin kymmeniin muihinkin maihin. Edelleen reissaamme usein yhdessä, hänellä kun on sama rakkaus matkailuun ja eri kulttuureihin kuin minulla. Viimeksi kuukausi sitten olimme kahden reissussa ja taas ensi kuussa lähdössä. Poika kylmä reissaa nykyään myös itsekseen (19v) lähes enemmän kun vanha faijansa ja siitä olen pirun ylpeä. Pärjäävä ja fiksu kundi. Saanut selvästi puraisun samalta reissu kärpäseltä kun minäkin aikanaan. 

Vanha faija? Kuinka vanha faija on 19 v kakaralla? Itse olin 41 ..vanhataidat olla lihava ja verenpainetautinen ym omituinen.

No kyllä mä tohon kolliin verrattuna itseni alan jo vanhaksi tuntemaan. Olen 54. 😂 Tauteja ei vielä ole mutta vauhti nykyään paljon hitaampaa kun noilla nuoremmilla. Kyllä sen reppureissuilla huomaa että alkaa ikä jo tuntua ja mukavuuden halu sekä levon tarve lisääntyä. 

Vierailija
50/92 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa pelätä ja jännittää kaikkea. Pysyt vaan kotona vällyjen alla ja pidä poikasi myös. Keittiö on muuten sitten todella vaarallinen paikka, varo!

Tuossa kyse luottamuksesta. Se on tärkeä asia, jos jaat elämäsi jonkun kans.  Harmi,että puolet pettää ja valehtelee,taitaa ap:lla olla sellainen ikävä tilanne.

Vierailija
51/92 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitäisiköhän ap:n mennä itse käymään siellä Thaimaassa niin pääsisit typeristä ennakkoluuloista. On siellä prostituoitujakin jos sitä tarkoitit. Missä ei ole?

AP voisi aloittaa käymällä Stadissa Mannerheimintiellä Erottajan puoleisessa päässä baarien sulkemisajan aikoihin. Päästä poikasi sinne.

Miks ihmisiä pitää kannustaa maksullisiin? Miks ei kannusteta hyviin arvoihin, hyväänliittoon, hyvään suhteeseen..

Vierailija
52/92 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis lähtee isänsä kanssa ja sä kieltäisit matkan ja vielä aikuiselta. Pakko olla provo.

Vierailija
53/92 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tunnistat ladyboin Thaimaassa:

Pitempi kuin useimmat tytöt

Useimmat tytöt ovat pieniä Thaimaassa.

Mahtipontinen

Ladyboyt rakastavat ylinäyttelemistä, kovaäänistä puhumista ja näyttävät aina olevan catwalkilla.

Erittäin naisellinen

Ladyboys kiinnittää paljon huomiota jokaiseen meikin ja asun yksityiskohtaan.

Rungon mittasuhteet ja leveät hartiat

Liian seksikäs asu

Kadulla he käyttävät vilkkuvia mekkoja, joissa on joskus hyvin pitkiä kabareetyylisiä ja jopa höyheniä tai pienimpään mahdolliseen kokoon.

Liian iso rinta

Emme käsittele tätä aihetta tarkemmin, mutta he nauttivat niiden vilkkumisesta milloin tahansa.

Ei rintaliivejä

Jopa vapaa-ajattelijoimmat thaimaalaiset naiset käyttäisivät rintaliivejä Thaimaassa.

aataminomena

Aatamin omena voi olla vihje, mutta tämäkin voidaan korjata nykyään.

Ääni

Heidän äänensävynsä on epätavallisen matala tai luonnoton. Se voidaan ratkaista, mutta tämä usein jättää ne pois.

Kyynärpäät

Oletettavasti heidän kyynärpäänsä ovat neliömäisempiä kuin naisten, mutta rehellisesti sanottuna se ei ole vieläkään ilmeinen.

Vierailija
54/92 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menit sitten lisääntymään tuollaisen kanssa. Ihan takuulla on pettänyt siellä thaimaassa, ei kukaan keski-ikäinen mies sinne mene yksin "kulttuuria ihailemaan" tai "snorklausretkille", ainakaan pelkästään. On se voinut siellä snorklata ja kulttuuriakin ihailla, mutta kyllä kaikki sen tietää että halvat baaritytöt on se juttu minkä takia ne menee sinne. Nyt haluaa sitten opettaa tapansa myös pojalleen ja tartuttaa hänelle myös hivin. Että sellainen isä ja mies sinulla.

Vierailija
55/92 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika on aikuinen, et voi kieltää.

Vierailija
56/92 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

LÖYTävät akat sieltä

sitten teiltä menee kaikki, talo ja omaisuus.

he elättää sit koko suvun, ellei järjestetty kolari onnettomuus tai myrkytys vie ennen sitä

ap, on aika erolle NYT

Vierailija
57/92 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaverin mies kävi Thaimaassa, rouva valitsi turkin.

Vierailija
58/92 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kyllä mä tohon kolliin verrattuna itseni alan jo vanhaksi tuntemaan. Olen 54. 😂 Tauteja ei vielä ole mutta vauhti nykyään paljon hitaampaa kun noilla nuoremmilla. Kyllä sen reppureissuilla huomaa et

Lisään vielä että en kyllä ole koskaan ollut lihava, en edes lievästi ylipainoinen, mutta lihaskunnon ylläpito ja treenaaminen on kieltämättä huomattavasti raskaampaa kun nuorempana ja syömisistä sekä liikunnasta on oltava tarkempi. Ei sovi luistaa ettei ala sitä painoa ja tautia kertymään. Osaltaan hommaan on tuonut haastetta selkä ongelmat. Rojahdin joitakin vuosia sitten mökin rakennustyömaalla telineeltä alas valjaiden varaan ja retkahdus toi vieläkin satunnaisesti vaivaavat selkä kivut. Liekkö yksi syy miksi tuntuu välillä "vanhalta" kun tuon selän rohjakkeen oikuttelu tekee pirun jäykäksi kun pahaksi äityy. Mutta ei tässä nyt sentään vielä muumioiduta, eikä ainakaan jäädä paikoilleen vaikka vähän hidastutaan. 

Vierailija
59/92 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menit sitten lisääntymään tuollaisen kanssa. Ihan takuulla on pettänyt siellä thaimaassa, ei kukaan keski-ikäinen mies sinne mene yksin "kulttuuria ihailemaan" tai "snorklausretkille", ainakaan pelkästään. On se voinut siellä snorklata ja kulttuuriakin ihailla, mutta kyllä kaikki sen tietää että halvat baaritytöt on se juttu minkä takia ne menee sinne. Nyt haluaa sitten opettaa tapansa myös pojalleen ja tartuttaa hänelle myös hivin. Että sellainen isä ja mies sinulla.

Tämä kommentti kertoo vain kirjoittajastaan.

Vierailija
60/92 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällaistahan se tulee olemaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kahdeksan