Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehenä ymmärrän, miksi monet naiset ovat turhautuneita miehiin. Tässä syitä:

Vierailija
31.10.2025 |

1) Lapsiasian vatvominen. Nämä pitäisi tietää jo 20-25 vuotiaana haluaako vai ei. Mutta jotkut vatvoo sitä jopa 40-vuotiaaksi. Miten voi suunnitella lapsen hankkimista epävarman kanssa? Lasta pitää haluta 100% eikä mikään puolivillainen "kokeillaan miten se meiltä onnistuu". Sama pätee myös jos haluaa elää lapsivapaata elämää: miten voit suunnitella tulevaisuutta sellaisen kanssa, joka "pitää lapsiasiaa avoimena" ja voi yhtenä aamuna vain ilmoittaa, että muutin mieltä? Koko suhde vedetään pöntöstä alas toisen epäkypsyyden/vatvomisen takia.

2) Epäkypsä vanhemmuuteen. Ei ole edellytyksiä vanhemmuuteen. Ei edes oikeasti haluta saada vauvaa, mutta kun nainen haluaa niin tehdään hänen mieliksi. "Niinhän kaikki muutkin tekee". Sitten tulee shokkina, että lasta täytyy hoitaa ja kasvattaa. "Miksi mulle ei kerrottu tätä etukäteen?!" -uhriutumiset alkaa syntymän jälkeen. Sori, ei tule myötätuntoa. Internetin aikana kaikki faktat lapsen kasvatuksen rasitteista (pitkä lista) ja hinnasta (150k€ per lapsi) on saatavilla, jos vaivautuisi käyttämään googlea.

3) Vastuun ehkäisystä jätetään naiselle. Ei edes harkita vasektomiaa ja pakotetaan nainen käyttämään hormonaalista ehkäisyä, vaikka se ei sopisi naiselle.

Tuossa pari isoa juttua, miksi naiset kokevat turhautumista parisuhdemarkkinoilla. Sama toki pätee myös miehiin, kyllä näitä tapahtuu myös toisinpäin.

Kommentit (168)

Vierailija
121/168 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jahkailee ja jahkailee ja sitten kun naisella on enää vähän aikaa saada lapsia enää jäljellä hän lähtee ja nainen ei ehdi enää löytää uutta miestä, joka haluaisi lapsia, sellainen mien on muutenkin vaikeata löytää. Ja sitten ihmetellään miksi naiset hankkivat lapsia yksin. Sekin tosin vaatii jonkinlaista turvaverkkoa, joka joillakin on omassa lapsuudenperheessä, mutta ei kaikilla.

No tuota ongelmaa ei ole jos nainen tietää jo nuorena ettei halua koskaan lapsia. Sitten ei tarvitse hakeutua hädässä ja kiireellä huonoihin suhteisiin vauvapaniikin takia, vaan voi etsiä rauhassa laadukkaan velakumppanin, josta ei tarvitse tinkiä.

Tuo on itsestään selvä asia, mutta monet haluaisivat mielellään lapsia.

Miksi ihmeessä haluaisi? Koska vauvakuumetta tai ovulaatiota ei palstatotuuksien mukaan ole, onko kyse aivopesusta?

Vierailija
122/168 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksipä et sitten tutustu sellaisiin miehiin jotka haluavat myös muuta kuin yhdyntää, suuseksiä ja puristelua?

Exän aloitteet keskustelusta tai ääneen ajattelu  ruoanlaiton yhteydessä täyspokka ilmeettömänä naamalla.

Anaali.

Kolmen kimppa.

Prostituutio lailliseksi Suomessa. Sekä osto että myynti.

🤮

Onhan prostituutio laillista. Oksentajalle tiedoksi, että moni nainen ja mies tekevät prostituutiota täysin vapaaehtoisesti. Kunhan maksaa verot ja noudattaa lakia, niin ei ole ongelmaa.

Edelliselle kommentoijalle tiedoksi, että suurin osa kuitenkin tekee prostituutiota vasten tahtoaan ja monet jotka tekevät sitä nuorena eivät ymmärrä toiminnan kielteisiä seurauksia itselle nykyhetkessä, vaan vasta vuosien tai jopa vuosikymmenten jälkeen. Turha yrittää prostituutiota normalisoida.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/168 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Antakaa miesten olla miehiä.

Määrittele "mies".

Vierailija
124/168 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Määrittele "mies".

Sitähän ei kukaan tee miehen puolesta.

Vierailija
125/168 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aha, hyvä poika, hyvä poika.

AP ei ole oppinut, ettei omaa suosiota naisten seurassa kasvata muiden lajitoverien dissaaminen.

Naiset haluaa positiivisesti ajattelevan miehen, hymy kaunistaa rumaakin naamaa.

Naisissakin on eri tavoin ajattelevia ja erilaisia ihmisiä, varmaan yllätys sulle? Tai no tietysti on, kun kuvittelet ihmisten olevan pelkän sukupuolen perusteella jotain samanlaisia ja samalla tavoin maailman kokevaa massaa.

Ap:n tavoin ajatteleva mies ei kelpaa HUONOILLE naisille. Sillä taas ei ole mitään väliä ap:n kaltaisille miehille ja ylipäätään miehille, joilla ajatus ja asioiden hahmottaminen toimii normaalisti. Lusmut ukot ja akat voivat draamailla keskenään, ja draamaahan niiden suhteista syntyykin. Valittavat sitten palstoilla ja kaikkialla, omien typerien valintojensa tulosta.

Vierailija
126/168 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinhän heidän annetaankin olla? Esim. mun isä, veljet ja monet tuttavapiirin miehet sopii ap:n kuvaukseen käänteisesti - eli heillä ei ole nuita ap:n mainitsemia valuvikoja, vaan ovat miehekkäitä ja hyviä selkärankaisia vastuullisia miehiä ja isejä. 

Vierailija
127/168 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on kolme lasta, eli joka ikinen kuukausi 18 vuoden ajan niihin menee yhteensä 2083€

Joka, ikinen, kuukausi, 18 vuoden ajan.

Miten voi olla, mä en edes tienaa noin paljoa.

Se luku onkin täysin keksitty. 

Vierailija
128/168 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinhän heidän annetaankin olla? Esim. mun isä, veljet ja monet tuttavapiirin miehet sopii ap:n kuvaukseen käänteisesti - eli heillä ei ole nuita ap:n mainitsemia valuvikoja, vaan ovat miehekkäitä ja hyviä selkärankaisia vastuullisia miehiä ja isejä. 

Valuvikoja?

Taas joku spermaviemäri on määrittelemässä mitä miehen tulee olla?

Onneksi miehilläkin on oikeus sanoa millainen on hyvä nainen

Vierailija
129/168 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesvihaketju poistoon.

N31

Vierailija
130/168 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valuvikoja?

Blaaablaablaaaaa.. sä voit ihan rauhassa olla tuollainen siellä omissa piireissäsi, ja varmaan teillä on siellä oman tasoisenne naiset :D Ja tarkoitan nyt ihan henkistä tasoa ihmisinä. Sinulla se taso on aivan eri kuin vaikkapa minun veljilläni. He saavat hyviä naisia, sinä ja kaltaisesi ette. Draamaatte sitten netissä ja haukutte naisia, kuten kaltaisenne naiset haukkuvat miehiä. Luotte itse ongelman omalla käytöksellänne, ja ruokitte sitä toisissanne. Sellasta alemman tason ihmisten puuroa jossa tarpovat.

Vierailija
131/168 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesvihaketju poistoon.

N31

Aloituksessa ei ole minkäänlaista miesvihaa, arvon palsta-Jorma

Vierailija
132/168 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valuvikoja?

Blaaablaablaaaaa.. sä voit ihan rauhassa olla tuollainen siellä omissa piireissäsi, ja varmaan teillä on siellä oman tasoisenne naiset :D Ja tarkoitan nyt ihan henkistä tasoa ihmisinä. Sinulla se taso on aivan eri kuin vaikkapa minun veljilläni. He saavat hyviä naisia, sinä ja kaltaisesi ette. Draamaatte sitten netissä ja haukutte naisia, kuten kaltaisenne na

mutta täällä sä spermaviemäri olet haukkumassa miehiä. Et taitaisi itse kelvata veljesi tasoisille miehille.

Vierailija
133/168 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valuvikoja?

Blaaablaablaaaaa.. sä voit ihan rauhassa olla tuollainen siellä omissa piireissäsi, ja varmaan teillä on siellä oman tasoisenne naiset :D Ja tarkoitan nyt ihan henkistä tasoa ihmisinä. Sinulla se taso on aivan eri kuin vaikkapa minun veljilläni. He saavat hyviä naisia, sinä ja kaltaisesi ette. Draamaatte sitt

Olet väärässä, kelpasin veljelleni

Vierailija
134/168 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on kolme lasta, eli joka ikinen kuukausi 18 vuoden ajan niihin menee yhteensä 2083€

Se luku onkin täysin keksitty. 

Länsimaissa yhden lapsen hinta on 150-200k € kehittyneissä länsimaissa. Tieto löytyy eri maiden tilastokeskuksista yms tutkimuslaitosten julkaisuista. USA:ssa hinta on rapiat 300k€ ilman college-rahastoa.

Kakkos ja kolmoslapsen hinta halpenee suhteessa ensimmäiseen lapseen, mutta ei niiden hinta kuitenkaan esim. puolitu.

Vierailija
135/168 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesvihaketju poistoon.

N31

Miten esim on miesvihaa, että miehet hyödyntävät enemmän vasektomiaa? Sehän on nimenomaan miesten etu. Ei riskiä elatusmaksuista, isyyshuijauksesta, ja parantaa sukupuolielämän laatua. Sekä miehet että naiset voittavat siinä.

Vierailija
136/168 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: AP larppaa tänään miestä. Jahas.

Mistä tulee tämä harhainen oletus, että palstalla olisi vain naisia eikä yhtään miestä?

Vierailija
137/168 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sinua on käytännössä PAKOTETTU nielemään pölvästipillereitä? Minua ei ikinä.

Vierailija
138/168 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten sinua on käytännössä PAKOTETTU nielemään pölvästipillereitä? Minua ei ikinä.

Jos mies kieltäytyy käyttämästä kondomia, kenen vastuulle ehkäisy yleensä jää?

Vierailija
139/168 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä otit tuollaiset summat? Lasketko mukaan asuntolainan vai saatko jotain tukia tuon verran? Aika paljon pienemmällä summalla menee ruokaan ja harrastuksiin per lapsi varaa, mutta asunto tietenkin maksaa.

Kyllähän lapsen saa kasvatettua vaikka äärimmäisessä köyhyydessä, mutta onko se sellainen asia että siitä kannattaa kilpailla kuka pääsee halvimmalla? Ei sillä kannata kehuskella. Lapsen elämästä on kyse kuitenkin. Lapsi kyllä muistaa jos vanhemmat olivat kitupiikkejä. Miksi edes hankkia lapsia jos ei voi tarjota lapsille kunnollista elämää?

Vierailija
140/168 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillakin naisillakin on valitettavasti lusikkansa tässä sopassa. Nykyään on ihan tavallista, että miehellä on "uusi katsottuna", eli on jo aloittanut uuden suhteen ennen kuin edellinen suhde on lopetettu. Epäkypsä vastuunpakoilijamies toimii näin. Miksi jotkut "uudet" naiset suostuvat mukaan kuvioon? En todellakaan haluaisi auttaa ketään miestä pettämään ja jättämään toista naista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kolme