Miksi jotkut eivät ymmärrä, ettei joillakin ole varaa ostaa muuta kuin kaupan halpismerkkejä?
Somessa näkyy hirveää syyllistämistä, jos joku on ostanut Pirkkaa tai Coopia. Pitäisi kuulemma tukea kotimaista tuottajaa. No, meillä kaikilla ei ole varaa Valioon tai Atriaan. Sitäpaitsi suurin osa halpistuotteista on samalla tehtaalla tehty, kuin Valiot ja Atriat. Hyvät tukirahat sitäpaitsi saavat maanviljelijät, ei me muut saada samanlaisia tukia.
Kommentit (4)
En oo koskaan tohon törmänny.
Sen sijaan oon törmänny siihen et kritisoidaan sitä että ostetaan ulkomailta paljon halpaa krääsää, eikä yhtä suomalaista laadukasta. Siinä olen samaa mieltä.
Aha ja noniin. Osta sinä Ap vain niitä halpoja paskoja niin minä ostan sit keskihinnasta paskaa ja kaikki ovat tyytyväisiä niin ei tarvitse tapella ja riidellä. Ihan turhaa nillitystä taas siitä mitä saa ja ei saa ostaa. Ketä kiinnostaa mitä joku toinen ostaa tai ei osta. Ongelma ratkaistu ja nyt viina pullo aukeaa sivinnoksi.
Kyllä sen kaikki ymmärtää, mutta hallitus on niin hyvä, lämmin ja hellä, että haluaa viedä pienituloisilta kaurapuuronkin kattilasta. Ja kaikki muutkin halvat tuotteet. Lamatalkoot joihin pienituloisimmat pakotetaan osallistumaan, ja parempituloisille annetaan veronkevennyksiä. Koska valtion lainanotto pitää saada kuriin, sellaiseen, jossa lainaa otetaan edelleen ja paljon.
Töihin meno