Miss Suomen UNIVersum-asut julkisettu!
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/bf1afe6f-7a6d-4682-bc3f-007a58…
Fantasia puku jälleen tylsä. Täysin kliseinen ja liian tavallinen ja mielikuvitukseton. Ei noi osaa tätä hommaa. Viime vuonna Matilda Wirtavuoren UNiverse kilpailun voitto kaatui rum aan ja tylsään puvustukseen. EI!
Kommentit (76)
Vierailija kirjoitti:
Suomen fantasiapuku on vuodesta toiseen kilpailun tylsimpiä. Perinne siis jatkuu. Ihan kivahan tuo asu on, mutta se ongelma on nimenomaan se "ihan kiva". EI kukaan muista tuota pukua ja koko kilpailijaa, kun amerikan missit saapuu näyttävinen asuineen lavalle.
Toi on yks parhaimmista mitä Suomesta on lähetetty, mutta totta, jää aivan muiden jalkoihin. Pitäisi osata heittää se vaatimattomuus roskiin jo.
Eikö tuonne nyt oikeasti sais kunnon sponsoreita ja suunnittelijoita. Joka kerta pikkusievää, halpaa, täysin väärät värit ja vanhanaikaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miss universum ja kaikki osallistujat ovat maasta. Nuo kisat on erittäin yksipuoliset.
Totta. Itse venuslaisena olen aika loukkaantunut.
Vaadimme venusta esiin. Myös uranus ansaitsee edustajansa.
Vulkanuslaisena en ymmärrä tämän kaltaista tunteellista suhtautumista asiaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miss universum ja kaikki osallistujat ovat maasta. Nuo kisat on erittäin yksipuoliset.
Totta. Itse venuslaisena olen aika loukkaantunut.
Vulkanuslaisena en ymmärrä tämän kaltaista tunteellista suhtautumista asiaan.
Eroticalaisille missikisat on vakava asia. Meillä on oma missi kaikille asioille. Myös missisikoille on oma missinsä.
Asut oli upeat ja tyylikkäät, toivon hyvää sijoitusta.
Matildan viime vuoden puvustuksesta (tai sen puutteesta) ei näköjään opittu sitten mitään viime vuodelta. Sunneva vaan hehkuttaa menestystä, vaikka tosiasia on se, että Matilda olisi sijoittunut korkeammalle paremmalla puvustuksella. Tänä vuonna toistetaan samaa kaavaa: löysiä telttajakkuja, väreinä lähinnä mustaa ja valkoista. Missä säihke ja värit? Ollaan taas näköjään kuin viraston työhaastatteluun menossa.
Sarahilla on kauniit kasvot ja hymyilevät silmät, mutta epäilen ettei hän pärjää tai erotu tarpeeksi Miss Universe kilpailussa.
Millainen se fantasiapuku pitäisi olla, että olisi hieno? Itse en yhtään osaa sanoa, niin kiinnostaa
Millainen se fantasiapuku pitäisi olla, että olisi hieno? Linkatkaa vaikka joku menneiltä vuosilta, kiinnostaisi tietää.
Vierailija kirjoitti:
Hirveät vaatteet. Säästäisin vain nuo poronsarvet kaikista asuista. Mutta niin mitäänsanomaton missi, että ei onneksi haittaa. Näyttää ihan keski-ikäiseltä täti-ihmiseltä. Matilda oli sentään upea viime vuonna.
Mutta ei pärjännyt Matildakaan erinomaisesti, vain 30 parhaan joukossa.
Suomi on yhden kerran onnistunut fantasiapuvussa. Ainut vaan, että itse Miss Univere lavalla tuon puvun valot eivät toimineet enää kunnolla. Oliko mennyt jo rikki vai mitä siinä kävi. Viivi Altosen fantasiapuku
Vierailija kirjoitti:
Millainen se fantasiapuku pitäisi olla, että olisi hieno? Itse en yhtään osaa sanoa, niin kiinnostaa
Kantajaansa pukeva ja korostava samalla Suomen kulttuuria ja raikkautta esille tuova, kekseliään kaunis. Miten olisi vaikka teemana Suomen kansalliskukka kielo?
Vierailija kirjoitti:
Suomi on yhden kerran onnistunut fantasiapuvussa. Ainut vaan, että itse Miss Univere lavalla tuon puvun valot eivät toimineet enää kunnolla. Oliko mennyt jo rikki vai mitä siinä kävi. Viivi Altosen fantasiapuku
Joku kilpasisko astui kuulemma vahingossa puvun päälle juuri ennen showta ja se hajosi. Näin muistelen Viivin kertoneen.
Sarah on aika lyhyt, 167cm. Jää kyllä helposti varjoon vaatimattomissa asuissa, jos kymmenen senttiä pidemmillä kilpakumppaneilla on laadukkaat ja näyttävät asut. Missithän ovat tuolla paikan päällä monta viikkoa ja myös tämä aika merkitsee paljon tuleeko menestystä kisassa. Heillä on mahdollisuus tavata faneja, ja MU organisaation väki varmasti panee merkille kenessä on potentiaalia. Matilda kertoi yllättyneensä siitä, miten paljon kisaa loppujen lopuksi käydään nykyään somessa. Hyvä esimerkki somen tärkeydestä ja siellä onnistumisesta on viime vuoden voittaja Tanska, joka onnistui luomaan suuren hypen somessa. Postaili paljon asukuvia ja videoita. Fanit innostuivat, ja materiaali ja hype lähti leviämään somessa.
Eipä juuri näy Sarahia kuvissa ja videoilla, joita kisoissa on näin päivinä otettu. Monella muulla kilpailijalla on kauniita, värikkäitä ja leikkisiä asuja. Lyhyitä kivoja mekkoja, jotka sopivat nuorille naisille. Sarahilla tummaa, synkkää ja vanhanaikaista. Ei Suomessa opita kyllä koskaan pukujen tärkeyttä. Jos ei ole rahaa, niin ei kannata osallistua.
Sarah on oikein kaunis mutta ei nouse tarpeeksi erottuvaksi kilpasiskojen joukosta. Osa vaatteista hyviä mutta joukossa myös aivan liian tavallisia. Pituuttakin voisi olla enemmän. Onnea ja menestystä kilpailuun kuitenkin!
Vierailija kirjoitti:
Eipä juuri näy Sarahia kuvissa ja videoilla, joita kisoissa on näin päivinä otettu. Monella muulla kilpailijalla on kauniita, värikkäitä ja leikkisiä asuja. Lyhyitä kivoja mekkoja, jotka sopivat nuorille naisille. Sarahilla tummaa, synkkää ja vanhanaikaista. Ei Suomessa opita kyllä koskaan pukujen tärkeyttä. Jos ei ole rahaa, niin ei kannata osallistua.
Huomasin saman ettei Sarah näy kuvissa eikä videoissa eikä myöskään kansainväliset missifanit puhu Sarahista.