Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miss Suomen UNIVersum-asut julkisettu!

Vierailija
31.10.2025 |

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/bf1afe6f-7a6d-4682-bc3f-007a58…

Fantasia puku jälleen tylsä. Täysin kliseinen ja liian tavallinen ja mielikuvitukseton. Ei noi osaa tätä hommaa. Viime vuonna Matilda Wirtavuoren UNiverse kilpailun voitto kaatui rum aan ja tylsään puvustukseen. EI! 

Kommentit (61)

Vierailija
41/61 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fantasia-asu on hyvällä idealla toteutettu, mutta siitä olisi pitänyt tehdä huomattavasti näyttävämpi. Muut asut ovat mitäänsanomattomia, kummallista että joka vuosi sama juttu. Kuka niistä asuista oikein päättää? Tuo minihame-asu on täysin fiasko. 

Ei millään tavalla ainakaan asuilla tule erottumaan tämän vuoden missimme. 

Noihin kisoihin ei oikeasti panosteta kunnolla. 

Ei niin, ja se on se ongelma.  Brändin omistajalla ei ole tarvittavaa osaamista, eikä sitä oteta vastaan muiltakaan alan ammattilaisilta.  Itse kun tekee, niin saa tehdä ja tulos on sen mukaista.

Vierailija
42/61 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

tee sinä, ennakoi ensi vuosi,tarjoa. sulla näkemystä ja taitoa, tee nyt jo alustavia asuja joita kehittelet ja tarjoa,myy juttusi heille.  näytä ns närhen munat

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/61 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fabtasia-asu on kuin Cherin "Take me home"-albumin kannesta. 

Vierailija
44/61 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miss universum ja kaikki osallistujat ovat maasta. Nuo kisat on erittäin yksipuoliset. 

Ja kisatkin pidetään Thaimaassa, eikä Thaimarsissa tai Thaivenuksessa.

Vierailija
45/61 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puvun valkoinen väri kuvastaa metsien usvaa ja pohjoisen lumisia maisemia. Kultaiset yksityiskohdat symboloivat eläviä juuria ja elämän jatkuvuutta, ja kruunua muistuttavat sarvet edustavat muinaisten metsien viisautta ja luonnon voimaa. Asu kertoo tarinaa siitä, miten juuret eivät ole vain menneisyyttä, vaan myös tekoja ja yhteyksiä, jotka sitovat meidät toisiimme ja maahan, jota suojelemme.

Jos minä saisin vapaat kädet teksin hopeakiiltoisen ( vaaeansinisenä)  pitkän mekon ja siihen lumihiutaleita painettuna . Päälle valkoinen viitta jossa olisi tupsuja ( lumipalloja). 

Olen ollut muotialalla. 

sää oot tarhatyttö, eikä,sun raakile lastennäytelmän -lumikuningatar- no jo huh- saathansäää tarjota ensi vuona teatteriasusteita. nyt on ikäänkuin gaala. varmaan teet linnanjuhlien puvutkin

Vierailija
46/61 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tee sinä, ennakoi ensi vuosi,tarjoa. sulla näkemystä ja taitoa, tee nyt jo alustavia asuja joita kehittelet ja tarjoa,myy juttusi heille.  näytä ns närhen munat

Ei järjestäjä anna eikä osta.

Vierailija
47/61 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei tehdä Aihe vapaa pukua? Värit valkea, oranssi, musta. Joku liekkikoriste ja kruunu päähän. Käsissä voi kantaa lautasta jolla raikas voileipä.

Vierailija
48/61 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puvun valkoinen väri kuvastaa metsien usvaa ja pohjoisen lumisia maisemia. Kultaiset yksityiskohdat symboloivat eläviä juuria ja elämän jatkuvuutta, ja kruunua muistuttavat sarvet edustavat muinaisten metsien viisautta ja luonnon voimaa. Asu kertoo tarinaa siitä, miten juuret eivät ole vain menneisyyttä, vaan myös tekoja ja yhteyksiä, jotka sitovat meidät toisiimme ja maahan, jota suojelemme.

Jos minä saisin vapaat kädet teksin hopeakiiltoisen ( vaaeansinisenä)  pitkän mekon ja siihen lumihiutaleita painettuna . Päälle valkoinen viitta jossa olisi tupsuja ( lumipalloja). 

Olen ollut muotialalla. 

Salli meidän nauraa sun rääsylle,  xxxxxxxx, Et tajuu, no et tajuu jotain. Leiki lättypee paperinukeilla vaan, hyvä jos ne hallitset

Vierailija
49/61 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minä saisin vapaat kädet teksin hopeakiiltoisen ( vaaeansinisenä) pitkän mekon ja siihen lumihiutaleita painettuna . Päälle valkoinen viitta jossa olisi tupsuja ( lumipalloja). 

Olen ollut muotialalla.

Juuri semmoista tylsää barbie-tyyliä siis. Ei jatkoon.  

Vierailija
50/61 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ooppera-baletin puvustamo voisi olla käymisen arvoinen paikka.

Vierailija
51/61 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehetkö näitä kirjoittelevat. Itseäni ei ole koskaan naisena kiinnostaneet yhtään tissikisat, karjanäyttelyt joita miehet katsoo kieli pitkällä.

Naisten esineellistämistä ja todella aikansa elänyt höpöhöpö - skaba. Ei muuta. 

Vierailija
52/61 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut muotialalla. 

No enpä ihmettele ettet ole enää.

Ei mekään, Jukka Rintala olis varmaan kade niin kade,,, Jukka ei ois mitään hänen rinnallaan. Onneksi oli menneessä aikamuodossa ja lyhyeen loppui, emmekä ihmettele. 

Vierailija
53/61 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taivaansiniset pillulegginsit, valkoinen t-paita ja punaiset korkokengät. 👠

Vierailija
54/61 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miss universum ja kaikki osallistujat ovat maasta. Nuo kisat on erittäin yksipuoliset. 

Totta. Itse venuslaisena olen aika loukkaantunut.

Vaadimme venusta esiin. Myös uranus ansaitsee edustajansa.

Vierailija
55/61 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehetkö näitä kirjoittelevat. Itseäni ei ole koskaan naisena kiinnostaneet yhtään tissikisat, karjanäyttelyt joita miehet katsoo kieli pitkällä.

Naisten esineellistämistä ja todella aikansa elänyt höpöhöpö - skaba. Ei muuta. 

Ainoat ketkä näitä kisoja katsovat olette te naiset. Itse esineellistätte itsenne kun haluatte julkisuutta ja helppoa rahaa. Syö vıttusi. 

M

Vierailija
56/61 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomen fantasiapuku on vuodesta toiseen kilpailun tylsimpiä. Perinne siis jatkuu. Ihan kivahan tuo asu on, mutta se ongelma on nimenomaan se "ihan kiva". EI kukaan muista tuota pukua ja koko kilpailijaa, kun amerikan missit saapuu näyttävinen asuineen lavalle. 

Toi on yks parhaimmista mitä Suomesta on lähetetty, mutta totta, jää aivan muiden jalkoihin. Pitäisi osata heittää se vaatimattomuus roskiin jo.

Vierailija
57/61 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tuonne nyt oikeasti sais kunnon sponsoreita ja suunnittelijoita. Joka kerta pikkusievää, halpaa, täysin väärät värit ja vanhanaikaista. 

Vierailija
58/61 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vulkanuslaisena en ymmärrä tämän kaltaista tunteellista suhtautumista asiaan.

Vierailija
59/61 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vulkanuslaisena en ymmärrä tämän kaltaista tunteellista suhtautumista asiaan.

Eroticalaisille missikisat on vakava asia. Meillä on oma missi kaikille asioille. Myös missisikoille on oma missinsä. 

Vierailija
60/61 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkyttävää, että sarvet päähän!