Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tästä maasta on kyllä vaikee löytää hyväkroppaista sinkkumiestä!

Vierailija
31.10.2025 |

25-vuotiaillakin saattaa olla jo vatsassa kunnon vararengas.

Kommentit (65)

Vierailija
21/65 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin on. Miehet myös ehkä kuvittelevat, ettei heidän tarvitse leikata muodikasta tukkaa tai muotoilla partaa.

Kannattaisi ottaa mallia lähi-idän ja eteläisen Euroopan maista.

No pysy sinä niissä "laadukkaissa" lähi-idän miehissä. Joku kerta voit saada päin näköä tai ehkä jos vielä parempi tuuri käy niin poltetaan elävältä autoon. Mutta onpahan parta mintissä kun sen tekee 😄

Muuhun ei riitäkään aikaa sitten, kun treenata salilla. Ihmiset opiskelee, käy töissä, rakentaa elämää monella tapaa. Sixpack ei nyt ole olennaisin asia elämässä. 

Vierailija
22/65 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää olla säälittävä elämä että tällaista laittaa heti aamusta. Kuvittele, heräät niin heti ensimmäisen on mielessä että minkähän miestenhaukkumisketjun tänään tekisi 😆 siis ajatella kuinka tyhjä elämä, mutta mikäs siinä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/65 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin on. Miehet myös ehkä kuvittelevat, ettei heidän tarvitse leikata muodikasta tukkaa tai muotoilla partaa.

No pysy sinä niissä "laadukkaissa" lähi-idän miehissä. Joku kerta voit saada päin näköä tai ehkä jos vielä parempi tuuri käy niin poltetaan elävältä autoon. Mutta onpahan parta mintissä kun sen tekee 😄

Höpö höpö, puhuin ulkonäöstä, en luonteesta. Mutta miehiä ei saa neuvoa näköjään, edes ystävällisesti. Heti tulee paskaa niskaan.

Vierailija
24/65 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä mielummin olisin hiukan tukevamman miehen kanssa, joka käy töissä ja pyrkii taloudellisesti elämässä eteenpäin. 

Kuka jaksaa ihmistä, joka käy 6 krt viikossa salilla? 

Vierailija
25/65 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä olisi varttuneempi voimamies,kyttäämässä mammaa, etsimään yhdessä kummituksia.

Oikea järjen jättiläinenkin.

Läskiperse. Äiti sanoo komeaksi. Tuu syömään supersalmiakkia. Mukavampi syödä kahdestaan.

Vierailija
26/65 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raksalla on paljon hyväkroppaisia miehiä. (On toki niitä möhömahojakin, mut on paljon niitä jotka vieläpä treenaa fyysisen työn lisäksi). Muutoin eivät kylläkään ole kovin laittautuneita. 

T raksanainen

Vierailija
27/65 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyväkroppaiset miehet ovat kaikki vähintään bi, jollei gay

-gaubou

Tämä

Vierailija
28/65 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä mielummin olisin hiukan tukevamman miehen kanssa, joka käy töissä ja pyrkii taloudellisesti elämässä eteenpäin. 

Hyvään kroppaan ei tarvita 6 kertaa kuntosalia viikossa. Siihen riittää yllättävän pieni panostus, kun tekee joka päivä pieniä järkeviä valintoja. Mikään lihaskimppu ei tarvitse siis olla, mutta iso ja pehmeä vatsa ja huono ryhti ei ole viehättäviä ominaisuuksia.

Ap

Vierailija
29/65 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli panna vuohia?

Vierailija
30/65 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvään kroppaan ei tarvita 6 kertaa kuntosalia viikossa. Siihen riittää yllättävän pieni panostus, kun tekee joka päivä pieniä järkeviä valintoja. Mikään lihaskimppu ei tarvitse siis olla, mutta iso ja pehmeä vatsa ja huono ryhti ei ole viehättäviä ominaisuuksia.

Ap

Eikä naiselle seksin toitottaminen. Antaa epämukavan kuvan.

Vierailija
31/65 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Tiedätkö mitä? Pieni panostus sinne ja tänne on kuitenkin pois siitä olennaisesta. Jos piirrät 5 min. joka päivä, niin 10 vuotta ja piirrät kuin Picasso. 

Antaa mahan olla vain ja mies voi keskittyä olennaiseen. Eli leivän hankintaan. 

Vierailija
32/65 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun isä ei käynyt kertaakaan salilla. Meni mökille treenaamaan. Rakensi kolme rakennusta, laittoi pihan hienoksi jne. Tämä oli fyysistä kuntoilua. Iloa on ollut koko perheelle. Ei oltais saatu mökkiä, jos olisi pyörinyt salilla. 

Vierailija
33/65 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Tiedätkö mitä? Pieni panostus sinne ja tänne on kuitenkin pois siitä olennaisesta. Jos piirrät 5 min. joka päivä, niin 10 vuotta ja piirrät kuin Picasso. 

Sama aika menee terveellisen kuin epäterveellisenkin ruoan syömiseen. Ja normaalilla työläisellä on työpäivän jälkeen 8 tuntia aikaa nukkumiseen ja 8 tuntia kaikkeen muuhun toimintaan, joten piirtämisen lisäksi ehtii kyllä vähän liikkuakin.

Ap

Vierailija
34/65 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun isä ei käynyt kertaakaan salilla. Meni mökille treenaamaan. Rakensi kolme rakennusta, laittoi pihan hienoksi jne. Tämä oli fyysistä kuntoilua. Iloa on ollut koko perheelle. Ei oltais saatu mökkiä, jos olisi pyörinyt salilla. 

Että en kyllä arvosta mitään sixpackia. Haluan miehen tuovan vaurautta, mökin jne. Miten se sen tekee, on sama. Yleensä käymällä töissä. Ja kehittämällä itseään henkisesti vapaa-aikana. 

Vierailija
35/65 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Sa

Minusta ei ehdi. Niitä kehitettäviä asioita on niin paljon. Mikään sixpack ei tuo rahaa taloon. Ellei kyseessä ole malli. Harvemmin on. Minua lämmittää oma mökki. Ja lomamatkat. 

Vierailija
36/65 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa ottaa huomioon, että jos on kovin hyväkroppainen, niin silloin todennäköisesti käyttää aikaa paljon kroppansa ylläpitoon. Eli urheilee säännöllisesti.

Pahimpia aikatuhlareita on Salisepot, joiden 5-6 kertaa viikossa tapahtuva treeni kestää saunoineen ja matkoineen 2,5 h. Ole siinä sitten parisuhteessa ja pikkulapsiarjessa, kun mies tulee kotiin klo 16.45, syö pikaisesti ja kohta huikkaa ovelta, että meen salille (josta tiedät hänen palautuvan kotiin joskus klo 20 jälkeen).

Ennemmin olen naimisissa hieman möhömahaisen sunnuntaikävelijän kanssa, joka tekee lappivaelluksen kerran pari vuodessa ja loppu aika nyhjätään mökillä.

Vierailija
37/65 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi hän sitten oli sinkku?

Vierailija
38/65 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuorilla miehillä kuitenkin tutkitusti isommat vehkeet. Oon huomannut! N34

Afrikkalaisilla vielä suuremmat.

Vierailija
39/65 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi hän sitten oli sinkku?

Oli 60 vuotta äidin kanssa naimisissa. Kyllä stressi lihottaa. Mutta meillä on ollut herkkuja pöydässä. 

Vierailija
40/65 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avasin eilen Tinderin pitkästä aikaa, ja kyllä siellä ainakin tuli hyväkroppaisia miehiä vastaan vaikka kuinka paljon. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yhdeksän