Tästä maasta on kyllä vaikee löytää hyväkroppaista sinkkumiestä!
25-vuotiaillakin saattaa olla jo vatsassa kunnon vararengas.
Kommentit (65)
Vierailija kirjoitti:
Raksalla on paljon hyväkroppaisia miehiä. (On toki niitä möhömahojakin, mut on paljon niitä jotka vieläpä treenaa fyysisen työn lisäksi). Muutoin eivät kylläkään ole kovin laittautuneita.
T raksanainen
Raksalla ei ole hyvät palkat. Insinööri tienaa tuplasti. Rahakin on tärkeää.
Vierailija kirjoitti:
Mun isä ei käynyt kertaakaan salilla. Meni mökille treenaamaan. Rakensi kolme rakennusta, laittoi pihan hienoksi jne. Tämä oli fyysistä kuntoilua. Iloa on ollut koko perheelle. Ei oltais saatu mökkiä, jos olisi pyörinyt salilla.
Minä taas rikkaana miehenä rakennutan talon ja pyörin salilla kattomassa paksuperäsiä fitnespimuja.
Kokemuksesta: onnistuin kerran saamaan hyväkroppaisen nuoren miehen luokseni, turn off tuli aika äkkiä, hän pyysi dildottamaan peppuansa
-Sofia 33v
Vierailija kirjoitti:
Kokemuksesta: onnistuin kerran saamaan hyväkroppaisen nuoren miehen luokseni, turn off tuli aika äkkiä, hän pyysi dildottamaan peppuansa
-Sofia 33v
Oletpa tylsä, ahdasmielinen ja estynyt.
Vierailija kirjoitti:
taas pelkkää vittuilua, eikö teille kaikille tule vain paha mieli näistä?
Suomesta on vaikea löytää ei vittumaista naista.
Vierailija kirjoitti:
-Sofia 33v
Pistitkö dildoa perseeseen?
Joel Hokka on hyväkroppainen sinkkumies.
Ja yli 25v.
Etenkin jos on itse vittumainen ja lihava akka.
Vierailija kirjoitti:
Nuorilla miehillä kuitenkin tutkitusti isommat vehkeet. Oon huomannut! N34
Onko sinulla jotenkin väljä pillu kun tuollaisen huomaat?
Vierailija kirjoitti:
Onko väljän pillun ongelma?
Kuulostaa somen kautta saadusta mieskuvasta. Ne filtterit ja kuvanmuokkaukset on yhtä pielessä niin miesten kuin naistenkin todellisuudesta. Silti olen sitä mieltä, että myös naisilla on oikeus havitella sellaista miestä kuin haluavat.
Vanhoille voi antaa vähän mahaa anteeksi, kun aineenvaihdunta on oikeasti hidastunut eikä sille voi mitään, mutta mikään ei selitä nuorta pömppöä. Pitää olla panokunnossa ja silloin sixpäk on ainoa oikea. Pyöreämasuiset kaverit kuuluu siihen osastoon, jota rapsutellaan korvan takaa ja annetaan pullaa pöydästä. Sen voi korvata koiralla.
25-vuotiailla voi olla, minulla ei. On tiukka six pack, oli silloin ja on edelleen. M55
Vierailija kirjoitti:
Vanhoille voi antaa vähän mahaa anteeksi, kun aineenvaihdunta on oikeasti hidastunut eikä sille voi mitään, mutta mikään ei selitä nuorta pömppöä. Pitää olla panokunnossa ja silloin sixpäk on ainoa oikea. Pyöreämasuiset kaverit kuuluu siihen osastoon, jota rapsutellaan korvan takaa ja annetaan pullaa pöydästä. Sen voi korvata koiralla.
Aineenvaihdunta ei kylläkään juurikaan hidastu. Hyvin marginaalista eikä selitä mitään.
Vierailija kirjoitti:
Etenkin jos on itse vittumainen ja lihava akka.
Mä en ole ja juuri sen takia toivon, että mieskin pitää itsensä kunnossa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sinulla jotenkin väljä pillu kun tuollaisen huomaat?
Sehän on just päinvastoin. Eihän se isokaan tunnu missään, jos on väljät paikat.
Hyvän kropan ohje
Miehet: riuhdo salilla kuin mielipuoli ja optimoi ruoka ja uni viimeisen päälle
Naiset: älä syö kuin oksettava virtahepo
Vierailija kirjoitti:
Ja sulla löysä pillu ja pienet tissit
Mä harrastan crossfittia, sekä uintia ympäri vuoden parilla eri rantasaunalla. Näen näissä harrastuksissa joka ikinen päivä hyväkroppaisia miehiä.
Kannattaa AP käydä sellaisissa paikoissa, joissa urheilulliset miehet käyvät.
N34
Kyllä noita löytyy naisistakin. Jotenkin säälittävää ainakin silloin kun ryppyjä alkaa tulemaan. Se oli sitten siinä.