Tästä maasta on kyllä vaikee löytää hyväkroppaista sinkkumiestä!
25-vuotiaillakin saattaa olla jo vatsassa kunnon vararengas.
Kommentit (65)
taas pelkkää vittuilua, eikö teille kaikille tule vain paha mieli näistä?
Niin on. Miehet myös ehkä kuvittelevat, ettei heidän tarvitse leikata muodikasta tukkaa tai muotoilla partaa.
Kannattaisi ottaa mallia lähi-idän ja eteläisen Euroopan maista.
Vierailija kirjoitti:
taas pelkkää vittuilua, eikö teille kaikille tule vain paha mieli näistä?
Itse ainakin yritän auttaa neuvoillani palstan miehiä, en vittuilla. En tarkoita pahaa, kun annan ulkonäköön liittyviä neuvoja. Naisille kerrotaan koko ajan miltä pitää näyttää jne eivätkä he ota sitä loukkauksena vaan menevät laittamaan hiuksens, meikkaavat, ostavat kivoja vaatteita, jotkut jopa laihduttavat.
Vierailija kirjoitti:
Niin on. Miehet myös ehkä kuvittelevat, ettei heidän tarvitse leikata muodikasta tukkaa tai muotoilla partaa.
Vaatteet ja silmälasit on myös vuodelta 2010.
Ap
No voi voi..tavallisia pulliaisia molemminpuolin. Voit tuhlata aikasi itsesi silotteluun jos se on sinulle tärkeää, itse hakkaan mielummin klapeja vaikka tunnin tai kaksi.
Poikani on sellainen,treenattu ja koulutettu,ei toki ole vapailla markkinoilla,toki puolisonsa samanlainen.
Nuorilla miehillä kuitenkin tutkitusti isommat vehkeet. Oon huomannut! N34
Meidät hyväkroppaiset miehet viedään aika nopeasti pois markkinoilta kauniiden naisten toimesta.
Vierailija kirjoitti:
Missä tällaiseen tutkimukseen voi tutustua?
Vierailija kirjoitti:
Poikani on sellainen,treenattu ja koulutettu,ei toki ole vapailla markkinoilla,toki puolisonsa samanlainen.
Toivottavasti hänellä on parempi lukutaito kuin vanhemmallaan...
Vierailija kirjoitti:
Olen huomannut saman.
Ap
Täällä olisi varttuneempi voimamies,kyttäämässä mammaa, etsimään yhdessä kummituksia.
Vierailija kirjoitti:
No pysy sinä niissä "laadukkaissa" lähi-idän miehissä. Joku kerta voit saada päin näköä tai ehkä jos vielä parempi tuuri käy niin poltetaan elävältä autoon. Mutta onpahan parta mintissä kun sen tekee 😄
Vierailija kirjoitti:
Täällä olisi varttuneempi voimamies,kyttäämässä mammaa, etsimään yhdessä kummituksia.
Oikea järjen jättiläinenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaatteet ja silmälasit on myös vuodelta 2010.
Ap
Varsinainen määkijä olet. Et ole kiinnostava. Olisit kyllä tylsä kumppani. Tyyyyyyyyylsä. Ei viittis vaivautua.
Vierailija kirjoitti:
Miten niin kuvittelee? Kuka käskee leikkaamaan? Minä olen aikuinen mies ja leikkaan hiukseni ja partani tasan silloin kun minusta tuntuu, en tarvitse siihen kenenkään randomin neuvoa. Minäkin voisin neuvoa sinua laihduttamaan, olen lähes satavarma että olet ylipainoinen kun noita tilastoja katsoo
Hyväkroppaiset miehet ovat kaikki vähintään bi, jollei gay
-gaubou
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikea järjen jättiläinenkin.
Sitäkö aapee kaipasi?
Ei.
Kropasta on kyse.
Sama naisilla.