Tästä maasta on kyllä vaikee löytää hyväkroppaista sinkkumiestä!
Kommentit (65)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä mielummin olisin hiukan tukevamman miehen kanssa, joka käy töissä ja pyrkii taloudellisesti elämässä eteenpäin.
Kuka jaksaa ihmistä, joka käy 6 krt viikossa salilla?
Todennäköisesti se tukevampi mies kuolee nuorempana. Kuka normaali ihminen ei noudata liikuntasuosituksia?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä mielummin olisin hiukan tukevamman miehen kanssa, joka käy töissä ja pyrkii taloudellisesti elämässä eteenpäin.
Kuka jaksaa ihmistä, joka käy 6 krt viikossa salilla?
Kyllä minulla on neljä kertaa viikossa kolmen kilsan uintilenkki riittänyt sykealueella 120-140. Eikä mene kuin tunti kerralla tai ehkä puolitoista matkoineen, sen verran löytyy aikaa kaikilta. Puolisen miljoonaa on pankissa, oma omakotitalo eikä velkaa yhtään joten omasta mielestäni talouskin on kunnossa uimarikropan lisäksi. Onko se sitten hyvä vai ei on katsojan silmässä, minä viihdyn siinä varmuudella paremmin kuin läskimahan kanssa vaikka ei siitä kokemusta olekaan. M55
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etenkin jos on itse vittumainen ja lihava akka.
Mä en ole ja juuri sen takia toivon, että mieskin pitää itsensä kunnossa.
Ap
Kaikki ihmiset rupsahtavat jossain vaiheessa. Kroppaa tärkeämpää ainakin itselleni on, että saan elää mukavan, luotettavan ja älykkään ihmisen seurassa, jonka kanssa asioista voi keskustella ja joka ei nillitä joka asiasta. Löytyy huumoria ja tukea haasteellisissa elämäntilanteissa. Näillä asioilla on nyt paljon enemmän merkitystä kuin timmillä kropalla.
Mitä teet miehellä, joka on epäluotettava petturi, kohtelee huonosti, valehtelee, päästelee sammakoita suustaan, on ilkeä ja ikävä. Niinpä. Mieluummin luotettava ja kiva tyyppi vaikka niillä vatsamakkaroilla.
Ja se epätimmi ei voi sitten olla epäluotettava petturi? Olipa hölmö kommentti.
Ap
Kaikki ihmiset rupsahtavat jossain vaiheessa. Kroppaa tärkeämpää ainakin itselleni on, että saan elää mukavan, luotettavan ja älykkään ihmisen seurassa, jonka kanssa asioista voi keskustella ja joka ei nillitä joka asiasta. Löytyy huumoria ja tukea haasteellisissa elämäntilanteissa. Näillä asioilla on nyt paljon enemmän merkitystä kuin timmillä kropalla.
Mitä teet miehellä, joka on epäluotettava petturi, kohtelee huonosti, valehtelee, päästelee sammakoita suustaan, on ilkeä ja ikävä. Niinpä. Mieluummin luotettava ja kiva tyyppi vaikka niillä vatsamakkaroilla.