HS; Naisia ei edellenkään hyväksytä Suomalaiseen Klubiin.
Miksi naisten täytyy edelleen yrittää tunkea poikakerhoon?
https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011595686.html
Kommentit (245)
Melkoisen kaksisuuntaiselta klubilta tuo kuulostaa. Ensin haluavat naisia klubiin, mutta päättävät että eivät haluakaan naisia klubiin.
Vierailija kirjoitti:
Eräs haastateltu perusteli sillä, että pitää saada avautua myös perheasioista.
On taas oikea nössölauma 😄
Ketä miestä kiinnostaa jotkut perhejutut?
Klubilla keskustellaan sijoitusportfoliosta.
En mä taida miehenäkään päästä naisten kuntosalille.
Vierailija kirjoitti:
Entä Suomalaisten kuntosalille?
En kyllä menisi mihinkään äijäkerhoon, vaikka kuinka pyydettäisiin. Miehistä pidän kyllä sinällänsä.
Vierailija kirjoitti:
"Naisasialiitto Unionin jäsenyys on avoin kaikille naisille..."
3 Jäsenyys:
Yhdistys hyväksyy varsinaisiksi jäsenikseen naisia itsemäärittelyä kunnioittaen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä Suomalaisten kuntosalille?
Saattaisin päästä suomalaisten kuntosalille.
Vierailija kirjoitti:
Aivan sama. Ketä kiinnostaa?
En tiedä. Minua naurattaa.
Miehille pitää aina olla se puumaja, minkä ovessa lukee isoilla kirjaimilla EI TYTÖILE NIILÄ ON PÖPÖJÄ.
Entä jos nainen vaihtaa sukupuolensa mieheksi? Pääseekö sitten tuonne klubiin mukaan?
Miksei naiset perusta rouvakerhoa?
Vierailija kirjoitti:
Haluisko joku oikeasti osallistua vapaaehtoisesti illanviettoon?
En kunnolla ymmärrä miksei tuossa klubissa voisi olla naisia jäseninä, mutta en myöskään ymmärrä että miksi sitä niin kauheasti taivastellaan vuodesta toiseen että vieläkään naiset eivät pääse jäseniksi.
Haloo, kyseessä on klubi, eikä edes mikään koko kansan tiedossa oleva sellainen. Ei todellakaan ole mikään valtiollinen instituutio. Tuon klubin jäseniksi naiset eivät nyt ainakaan toistaiseksi pääse, mutta naiset voivat olla jäseninä lähes missä tahansa muussa pilipali-kerhossa tai perustaa ihan oman klubinsa ellei sellaista jo ole.
Vierailija kirjoitti:
Meillä on paljonkin kerhoja rouville, neideille, sinkuille, äideille yms.
Milloinkahan Naisasia unioniin harjoittama syrjintä miehiä kohtaan on Hesarin ensimmäisenä uutisena? Ei sillä että tuskin sinne kukaan mies haluaisikaan. Jotenkin tuntuu että nämä miesten kerhot halutaan vaan tuhota ja todellisuudessa noihin ei naiset edes halua liittyä. Tarve on ilmeisimmin saada aikaan kohu syrjinnästä ja siten saada miehet huonoon valoon.
Vierailija kirjoitti:
Milloinkahan Naisasia unioniin harjoittama syrjintä miehiä kohtaan on Hesarin ensimmäisenä uutisena? Ei sillä että tuskin sinne kukaan mies haluaisikaan. Jotenkin tuntuu että nämä miesten kerhot halutaan vaan tuhota ja todellisuudessa noihin ei naiset edes halua liittyä. Tarve on ilmeisimmin saada aikaan kohu syrjinnästä ja siten saada miehet huonoon valoon.
Siis tää kikkelikerho ihan itse haluaa naiset sinne mukaan, enemmistö heistä. Että kai ne neropatit haluaa sitten ite tuhota kerhonsa.
Kuka nainen edes haluaa tuollaiseen kerhoon jossa noinkin suurella prosentilla ei naisia hyväksytä ja on aina otsikoissa negatiivisessa mielessä.
Vähän sama kuin joskus ala-astella opettaja pakotti muut lapset ottamaan minut mukaan leikkiin. Oli vähän vaivaantunut olo seurassa jossa minua ei kaivattu.
Miksei noin jakaudu kahdeksi ryhmäksi kun kerta noin paljon erimielisyyttä?
Mutta mitä tapahtui?