Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka paljon voin kirjoittaa eksästäni nettiin?!

Vierailija
13.06.2025 |

Olen huomannut että aika monet kertoo hyvinkin yksityisiä asioita eri sovelluksiin entisistä kumppaneistaan ja näiden uusista virityksistään. Missä menee raja että saat syytteen kommenteistasi?

Jos nyt ajatellaan että itse omalla nimelläni julkaisen elämästäni asioita joita on tapahtunut ja ne voidaan yhdistää eksääni niin onko siitä jotain haittaa minulle ja mitä? Jos en käytä kuitenkaan kenenkään nimiä niin voinko kertoa ikävistäkin tapahtumista?

Syy miksi harkitsen avautumista on se että eksäni ja hänen viimeisin eukkonsa on levitellyt pitkin kyliä minusta ja lapsistani törkeitä valeita. Ovat aiheuttaneet vaikka ja mitä ongelmia meille. Perättömiä lasuja tehty, kouluun otettu yhteyttä jne. Taloudellisesti on aiheutettu eron aikana, jälkeen valtavia ongelmia. Eikö minullakin ole joku oikeus pitää puoliani ja edes yrittää tuoda totuutta esiin? Ja kyllä, asumme pienellä paikkakunnalla jossa juorut kulkee eikä muutto ole mahdollista tällä hetkellä.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile. Raastuvassa tavataan.

Ex

Vierailija
2/15 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös sitä voisi hakea jo syytettä kunnianloukkauksesta jos ovat tuollaista tehneet?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voithan kirjoittaa vaikka, että sinusta on levitetty perättömiä valheita. Ei tarvitse paljastaa, kuka levittelee. 

Vierailija
4/15 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä tosiaan mietin että en tietenkään käytä nimiä mutta toki teksteistä tajuaisi että entisestä kumppanistani kerron. Mitä meille on tehty tahallisesti. Kuinka hullua elämä on ollut ja kuinka ei näy loppua kiusaamiselle. ap

Vierailija
5/15 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä tosiaan mietin että en tietenkään käytä nimiä mutta toki teksteistä tajuaisi että entisestä kumppanistani kerron. Mitä meille on tehty tahallisesti. Kuinka hullua elämä on ollut ja kuinka ei näy loppua kiusaamiselle. ap

Keskity ennemmin siihen, että keräät sinua loukannutta todistusaineistoa talteen. Jätä väliin somessa avautumien.

Vierailija
6/15 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni on ala-arvoista alkaa levittelemään yhtikäs mitään ulkopuolisille omasta parisuhteesta. Keskenään ne asiat tulee käydä lävitse. Toista kunnioittaen.

Vierailija
7/15 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimerkki:

minua hakattiin ollessani avioliitossa

Kukaan ei sanonut että puoliso hakkasi, vaan että se tapahtui avioliiton aikana, esimerkiksi ravintolassa tuntemattoman riidanhaastajan toimesta joka luuli että yritän iskeä hänen miestään, erehtyi henkilöstä.

Vierailija
8/15 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole periaatteessa mitään oikeutta levitellä valheita eikä edes yksityishenkilöä haittaavia tietoja. Kannattaa kuitenkin muistaa myös se, että vaikka laki on puolellasi, on velvollisuutesi todistaa rikokset sekä haitat ja ottaa riski, eli maksaa oikeuskuluja. Käytännössä tuo on vastahyökkäys.

Itse olen laittanut rajan siihen, että teen aina rikosilmoituksen jos aihetta on sekä vaadin rangaistusta, ja jos yleinen syyttäjä lähtee asiaa viemään eteenpäin, niin sitten vie. Itse en ala mitään verikoiria palkkailemaan.

Joskus vastaavaan tilanteeseen joutuneena totesin, että mitä enemmän syöpämyrkylle antaa elämässään sijaa, sitä vahvemmaksi se kasvaa. Se eksä menee hautaansa varmaan niitä valheita ja kirouksia sylkien - minä en elämääni sellaiseen käytä. Toinen juttu mitä kannattaa miettiä, että miksi takertuisit tuollaisen ihmisen ä päriin. Jos olet parempi niin käyttäydy kuin parempi ihminen ja jätän saastan jälkeläiset saastan hoteisiin, ennen kuin nekin alkavat tuhoamaan sinua. Jos taas pidät näitä arvokkaina, niin ehkäpä tuo eksäkin on "tasoasi".

Vierailija
9/15 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksu ihminen ei kirjoita mitään

Vierailija
10/15 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esimerkki:

minua hakattiin ollessani avioliitossa

Kukaan ei sanonut että puoliso hakkasi, vaan että se tapahtui avioliiton aikana, esimerkiksi ravintolassa tuntemattoman riidanhaastajan toimesta joka luuli että yritän iskeä hänen miestään, erehtyi henkilöstä.

Väärin. Tuo lause kertoo, että avioliitossa. Avioliitossa on vain 2 henkilöä. Metsään meni että pölähti.

Vierailija
11/15 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni on ala-arvoista alkaa levittelemään yhtikäs mitään ulkopuolisille omasta parisuhteesta. Keskenään ne asiat tulee käydä lävitse. Toista kunnioittaen.

Näinhän normaalit ihmiset tekee. Vaan jos toinen on täysi kuspää niin minkäs teet? Ei se ole kivaa että sinusta on kerrottu keksittyjä törkeyksiä ja sinua pidetään syyllisenä koko sotkuun. Vaikka se entinen on juossut vieraissa ja harrastanut rankkaa henkistä väkivaltaa perhettään kohtaan. Niin ei se vaan oikein ole että pitäisi vaan kääntää aina poskensa ja antaa kiusaamisen jatkua?  ap

Vierailija
12/15 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit yrittää, mutta sitten lähdet leivättömän pöydän ääreen.

Tuomio voi olla jopa kaksi vuotta!

See U in court, cocksucker.

Love: ex

Vierailija
13/15 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voit yrittää, mutta sitten lähdet leivättömän pöydän ääreen.

Tuomio voi olla jopa kaksi vuotta!

See U in court, cocksucker.

Love: ex

Höpö höpö. Täällä joku pelkää että entinen alkaa pistää totuutta pöytään.

Vierailija
14/15 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä sano mitään. Julkaise kivoja juttuja sinusta ja perheestäsi. Kyllä ihmiset tajuavat, kun sinä olet hiljaa ja toiset vaan räksyttää. Karma kostaa, usko pois.

Vierailija
15/15 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin lukemassa threadssia ja kylläpä porukka kirjottelee sielläkin omalla nimellään ja kuvallaan eksistään vaikka mitä juttuja. Kaikki pettämiset, mitenkä toinen käyttäytyy, mitenkä seksiä harrastelee ja ties mitä. Ilmeisesti sallittua kun näin tehdään? Itse en ihan noin henkilökohtaisia menisi laittamaan mitä just äsken luin... ap