Sushibuffettien hinnat jo jotain aivan järkyttävää
Ei kai noissa sushipaikoissa viiti enää käydä. Tekis mieli tohon uuteen Itsudemoon, mutta hinta 17,90€ löi ällikällä. Lounasajalla toki halvempaa, mutta siltikin. Miten voi olla niin kallista? Mietiskelin sitä ja toki ravintoloitsijan pitää vuokra maksaa, mutta eikö tässä voi vuokranantaja tulla yhtään vastaan? Ahneus iskenyt joka paikkaan. Ilmankos firmoja menee konkkaan. Suomikin on kohta kuin uppoava Titanic.
Kommentit (53)
Vierailija kirjoitti:
Huutista tälle ryöstöhintojen maalle.
Suomesta tehtiin maailman kallein maa suhteessa tulotasoon 2020-2025. Kaikkien tuotteiden ja palveluiden hinnat ja katteet nostettiin kymmeniä ja satoja prosentteja. Yritysten valtava ahneus tuhosi suomalaisten talouden. Ja sitten kaksi hallintoa ja päämediat valehtelivat tämän johtuvan 8% inflaatiosta eikä suunnattomasta rikkaan eliitin ahneudesta.
19,90€ viikonloppuisin. Koska haistavitttu kaikille koska on viikonloppu.
Oletteko opiskelijoita vai miten tuo on muka kallista?
En ymmärrä sushin syömistä ravintolassa. Aika helppoa tehdä itse, jos jaksaa vähän edes tutustua ruokalajiin.
Vierailija kirjoitti:
Oletteko opiskelijoita vai miten tuo on muka kallista?
Kattokaa tätä walhruusia täällä. Tuokaa tälle mitali!!!!!
Kannattaa ladata Resq -sovellus, jossa ravintolat (mm. sushiravintolat) myy sushihävikkiä.
Toki jos tykkää syödä sushinsa täysin tuoreena, niin ei kannata.
Henkilökunta suoraan kiinnasta eivätkä osaa suomea. Onkohan passit otettu talteen lentokentällä ja nukkuvat keittiön lattialla...
7,40 on sushibuffasta sopiva hinta. Ostan heti kun hinta passeli.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä sushin syömistä ravintolassa. Aika helppoa tehdä itse, jos jaksaa vähän edes tutustua ruokalajiin.
Et varmaan ymmärrä mitään muutakaan😂
Vierailija kirjoitti:
Helppoa ehkä mutta tolkuttoman työlästä nyhertämistä.
Ihan sama kuin siirtäisit tonnin hiekkakasan paikasta toiseen lusikalla.
Vierailija kirjoitti:
Päinvastoin. Kaikkea muuta pystyy kokkaamaan kotona aika hyvin paitsi sushia ja pizzaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päinvastoin. Kaikkea muuta pystyy kokkaamaan kotona aika hyvin paitsi sushia ja pizzaa.
https://www.kodinkuvalehti.fi/artikkeli/kokkaa/reseptit/nain_loihdit_vi…
Ei näytä kauhean vaikealta.
MIKÄ ON SEURAAVAN SPÄMMISI AIHE?
Keskustelu | Aihe vapaa | 21:12 | 30.10.2025 | 0
Kahviloiden hinnat jo jotain aivan järkyttävää
Ei kai noissa kahviloissa viiti enää käydä.
Keskustelu | Aihe vapaa | 17:51 | 30.10.2025 | 380
Pizzojen hinnat jo jotain aivan järkyttävää
Ei kai noissa pizzerioissa viiti enää käydä.
Keskustelu | Aihe vapaa | 20:59 | 30.10.2025 | 13
Hampurilaisaterioiden hinnat jo jotain aivan järkyttävää
Ei kai noissa hampurilaisravintoloissa viiti enää käydä.
Sushit ylipäätään on järkyttävää. Riisiä, vatsahappoa ja mädänmakuista kalaa. Hyi saatana. Ja olen kulinaristi, mutta tämä ei vain uppoa, vaikka yritetty on useampia laatuja.
Ap:lla on iltalääkkeet ottamatta, sen huomaa kun katsoo tekemiään spämmejä.
17€ sushibuffetrista on helvetin halpaa, jos on oikeasti kaikki tuoretta kamaa ja hyvää. Mutta epäilen, että onko oikeasti niin hyvää. Minkä takia tässä maassa kaikki kärttää ilmaista ruokaa? Hyvä ja terveellinen maksaa. Niin se vain on.
Opetelkaa tekemään itte, niin ei tule niin kalliiksi.
Edullinen tuo 17,90. Itsun buffa on todella hyvä ja runsas.
Kuinka hirveesti sitä sushia pitäis pystyä sitten mättämään alle kympillä? 30 palaa? Mulle riittää 10 hyvää nigiriä ja olen raavas mies. Maksan sellaisista 20€ iisisti.
Huutista tälle ryöstöhintojen maalle.