Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kysyin edellisen lukion rehtorilta ohimennen jos hän on tyytyväinen kun sai minut häädettyä koulusta raskauspahoinvoinnin takia

Vierailija
30.10.2025 |

Huomasin hänet K-kaupan hedelmäosastolla kun olin ostamassa eväitä matkalle. Lähestyin ja kysyin ihan ystävällisesti että oliko hänestä aamupahoinvointi ainoa syy miksi hän halusi minut pois koulustaan. Hän käänsi selän ja käveli pois. Ihme touhua.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulin myös lukioaikana raskaaksi ja kohtasin paljon huonoa kohtelua, asiattomuuksia ja vähättelyä. Kirjoitin hyvät paperit ja jatkoin yliopistoon. Kyllä minäkin kuittailisin opettajille, jotka nykyään tienaavat minua vähemmän.

Oi kiitos. Minä jouduin vaihtamaan paikkakuntaa lukion ja neuvolan takia. Myös neuvolassa simputettiin.

Vierailija
22/24 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä valmistuin ammattiin ja olin jo aika pitkällä raskaana, eikä kukaan edes tiennyt että olen raskaana. Maha oli sen verran pieni että sai vaatteilla piiloon. Neuvolassa kävin normaalisti, mutta varasin ajat niin että ei tullut poissaoloja niiden takia. Pahoinvointia oli vähän, eikä se herättänyt huomiota. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä valmistuin ammattiin ja olin jo aika pitkällä raskaana, eikä kukaan edes tiennyt että olen raskaana. Maha oli sen verran pieni että sai vaatteilla piiloon. Neuvolassa kävin normaalisti, mutta varasin ajat niin että ei tullut poissaoloja niiden takia. Pahoinvointia oli vähän, eikä se herättänyt huomiota. 

Ap:n käräytti oksentelu tunnilla ja tiedustelu jos edes jotain neuvolajuttuja voi hoitaa koulun terkkarilla.

Vierailija
24/24 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohdit lisätä otsikkoon sen sun "16v ja raskaana" ja sitten tuon liibalaaban joka siinä jo on