Kysyin edellisen lukion rehtorilta ohimennen jos hän on tyytyväinen kun sai minut häädettyä koulusta raskauspahoinvoinnin takia
Huomasin hänet K-kaupan hedelmäosastolla kun olin ostamassa eväitä matkalle. Lähestyin ja kysyin ihan ystävällisesti että oliko hänestä aamupahoinvointi ainoa syy miksi hän halusi minut pois koulustaan. Hän käänsi selän ja käveli pois. Ihme touhua.
Kommentit (24)
Mä valmistuin ammattiin ja olin jo aika pitkällä raskaana, eikä kukaan edes tiennyt että olen raskaana. Maha oli sen verran pieni että sai vaatteilla piiloon. Neuvolassa kävin normaalisti, mutta varasin ajat niin että ei tullut poissaoloja niiden takia. Pahoinvointia oli vähän, eikä se herättänyt huomiota.
Vierailija kirjoitti:
Mä valmistuin ammattiin ja olin jo aika pitkällä raskaana, eikä kukaan edes tiennyt että olen raskaana. Maha oli sen verran pieni että sai vaatteilla piiloon. Neuvolassa kävin normaalisti, mutta varasin ajat niin että ei tullut poissaoloja niiden takia. Pahoinvointia oli vähän, eikä se herättänyt huomiota.
Ap:n käräytti oksentelu tunnilla ja tiedustelu jos edes jotain neuvolajuttuja voi hoitaa koulun terkkarilla.
Unohdit lisätä otsikkoon sen sun "16v ja raskaana" ja sitten tuon liibalaaban joka siinä jo on
Oi kiitos. Minä jouduin vaihtamaan paikkakuntaa lukion ja neuvolan takia. Myös neuvolassa simputettiin.