Pizzojen hinnat jo jotain aivan järkyttävää
Ei kai noissa pizzerioissa viiti enää käydä. Tekis mieli uuteen Pizza Hutiin, mutta hinta 17,90€ löi ällikällä. Lounasajalla toki halvempaa, mutta siltikin. Miten voi olla niin kallista? Mietiskelin sitä ja toki ravintoloitsijan pitää vuokra maksaa, mutta eikö tässä voi vuokranantaja tulla yhtään vastaan? Ahneus iskenyt joka paikkaan. Ilmankos firmoja menee konkkaan. Suomikin on kohta kuin uppoava Titanic.
Kommentit (405)
Onhan se kallista jos aiot päivittäin käydä lättämässä niitä lättyjä naamaasi. Me normaalit ihmiset käymme ehkä kerran tai kaksi kertaa kuukauden aikana ja muutoin syömme normaalia ruokaa.
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama, kaupasta saa pizzan eurolla.
Mistä kaupasta? Ei ainakaan Pirkanmaalla yhtään mistään...jos löytyy niin kertokaa mullekkin!
Vierailija kirjoitti:
Muutiin Ouluun joskus 2006 paikkeilla ja pizza lähiravintolassa maksoi silloin 3,90€. Ei ollut mikään roiskeläppä, vaan kunnon pizza. Yleinen hinta oli 5-6 euroa. Tuoppi olutta 0.4l oli 2-3 euroa, opiskelijailloissa sai eurolla. Vähän on hinnat nousseet.
Silloin ei vielä eletty mahdottoman kalliissa loppukapitalistisessa digidystopiassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika köyhää jos ei ole edes varaa ostaa pitsaa pitseriasta.
Riippuu kuinka usein sitä aikoo ostaa. Jos laittaa 15€/päivä, siitä tulee jo 450€/kk.
Huh kun on kallista. Mutta onneksi tuo raha tupakkaan ei paljon maksa. Eikä ylinopeat kännykkäliittymät, suoratoistopalvelut, pelit....
Vierailija kirjoitti:
Vaadin 2,50€ pitsat takaisin! No, inflaatiokorjattuna hyväksyn 5€ lätyt
Ei ne 5 euron ns. pizzat ole lähelläkään oikeita naolin pizzoja.
Minä ostin tänään 2 pizzaa 5€ hintaan. K-supermarketissa saa Pirkka pakastepizzat plussakortilla 2kpl 5e. Ihan hyvä lätty oli.
Vierailija kirjoitti:
Ajaa saman asian ja on usein parempaakin kuin pizzerian pitsat.
Vierailija kirjoitti:
Aika köyhää jos ei ole edes varaa ostaa pitsaa pitseriasta.
Jos koet maksavasi liikaa jostain ruuasta, niin etkä tunne tulleesi huijatuksi vaikka siihen olisi varaa? Hampurilaiset ovat minusta olleet aina turhan kalliita välipaloja, ja niiden sijasta teen mielummin uunipellillisen lämpimiä voileipiä mm. paahtoleivistä ja erilaista täytteistä. Kebab-ateria sentään täyttää paremmin kuin "megatuplahampurilainen" ns. isojen ranskalaisten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä kaupasta? Ei ainakaan Pirkanmaalla yhtään mistään...jos löytyy niin kertokaa mullekkin!
Mistä tahansa kaupasta saa roiskeläpän eurolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viime viikolla ostin Keskiseltä kaksi Saarioisten 70 sentin pizzaa, eli 1,40 yhteensä. Yleensä keskisellä aina joko Atrian tai Saarioisten pizzat euron kappale.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teen itse pellillisen pitsaa ja hinta noin 4 euroa. Pizzerioihin mulla ei ole ollut vuosiin varaa.
on varmaan hyvää ja onkin,mutta ei noita kotona tehtyjä voi pitsoiksi kutsua. italian laatupitsoja tai turkin-espanjan oikeiden tekijöiden tekosia.
Eipä juuri kotona tehty pelletti pizzauunissa tehtynä eroa. Sähköuunissa nyt ei tietenkään voi pizzaa tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Mun lähipizzeriassa maksaa peruspizza 10-15 euroa. En pidä pahana hintana.
Kolmen päivän ruuat saa prismasta.
Vierailija kirjoitti:
Atrian pitsat köyhille, ei tarvitse valittaa.😉
Niillä ja Saarioisten roiskeläpillä ei juurikaan ole mitään tekemistä oikean pitsan kanssa...vain nimike!
Vierailija kirjoitti:
Ei todellakaan ole kallis! 1/3h palkka.
Aivan, hinnat ovat hyvin suhteellisa, minulle laadukas pizza maksaa noin 2h palkan.
Vierailija kirjoitti:
Ei minusta kahdella täytteellä 9.90€ kovin kallista ole.
eikö sooseja, jalapenoa,paprikaa,punasipulia jne.. onko niin vajaa lätty että nuuka ja vatsan täyttää se taikinalätty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ratinan Lidlistä Atrian mikropitsa 1,15€. Pyööristyy euroksi.
Vierailija kirjoitti:
Mun lähipizzeriassa maksaa peruspizza 10-15 euroa. En pidä pahana hintana.
VAi puhutko nyt semmoisesta karvakäsipaikasta eli kebulasta? Ihan normihintaista heille, eivätkä ole kovin kummosia.
Vierailija kirjoitti:
Ei mun mielestäni 20 - 25 euroa pitsasta ole kovin paha hinta, eihän sitä nyt joka viikko syödä.
on se 7,40 hintaisesta tuottesta aivan liikaa. Pizzanpaistajan ei kuulu olla miljonääri.
Vierailija kirjoitti:
Olisiko hyvä jos pizzan kääntäjät saisi palkkaakin?
Olisi, koska nyt myyvät ne pizzat tavallaan ilmaiseksi ja elävät valtion tuilla, eli veronmaksajien rahoilla.
Meidän kylän Fizza automaatissa halvin lätty taitaa maksaa vajaa 8€