Pizzojen hinnat jo jotain aivan järkyttävää
Ei kai noissa pizzerioissa viiti enää käydä. Tekis mieli uuteen Pizza Hutiin, mutta hinta 17,90€ löi ällikällä. Lounasajalla toki halvempaa, mutta siltikin. Miten voi olla niin kallista? Mietiskelin sitä ja toki ravintoloitsijan pitää vuokra maksaa, mutta eikö tässä voi vuokranantaja tulla yhtään vastaan? Ahneus iskenyt joka paikkaan. Ilmankos firmoja menee konkkaan. Suomikin on kohta kuin uppoava Titanic.
Kommentit (405)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun lähipizzeriassa maksaa peruspizza 10-15 euroa. En pidä pahana hintana.
On se paha kun oikea hinta on 7,40.
Mihin viittaat?
Pizzan ja hampurilaisaterian oikea hinta on 7,40.
Voi jeesus sentään
Ei mun mielestäni 20 - 25 euroa pitsasta ole kovin paha hinta, eihän sitä nyt joka viikko syödä.
Vierailija kirjoitti:
Vaadin 2,50€ pitsat takaisin! No, inflaatiokorjattuna hyväksyn 5€ lätyt
Kohta varmaan saadaan taas edullista pizzaa, kun kansalaisuuden saamiseksi pitää olla muita tuloja kuin tuet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On se paha kun oikea hinta on 7,40.
Mihin viittaat?
Pizzan ja hampurilaisaterian oikea hinta on 7,40.
Missä niin on linjattu?
Vierailija kirjoitti:
Teen itse pellillisen pitsaa ja hinta noin 4 euroa. Pizzerioihin mulla ei ole ollut vuosiin varaa.
on varmaan hyvää ja onkin,mutta ei noita kotona tehtyjä voi pitsoiksi kutsua. italian laatupitsoja tai turkin-espanjan oikeiden tekijöiden tekosia.
Aika köyhää jos ei ole edes varaa ostaa pitsaa pitseriasta.
Tarviiko noissa käydä koko ajan?
Mulla on tosiaankin varaa maksaa joku hiton parikymppiä pizzasta kerran kuussa.
Tokmannilta 4 pizzaa kympillä. Mene sinne.
Vierailija kirjoitti:
Pizzakivi ja Pizza Backenin pakastepizzat.
Tohtori Oetkerilla on hyviä pakastettuja pannupizzoja, joita voi vielä tuunata paremmiksi lisätäytteillä kuten tonnikalalla, edamjuustolla ja mausteilla. Ne tulevat silti halvemmiksi kuin pizzeroissa myytävät pizzat, ja ne voi halutessaan leikata 8 yhtä isoon viipaleeseen, jotta koko pizzaa ei ole pakko ahtaa kerralla.
Muutiin Ouluun joskus 2006 paikkeilla ja pizza lähiravintolassa maksoi silloin 3,90€. Ei ollut mikään roiskeläppä, vaan kunnon pizza. Yleinen hinta oli 5-6 euroa. Tuoppi olutta 0.4l oli 2-3 euroa, opiskelijailloissa sai eurolla. Vähän on hinnat nousseet.
Vierailija kirjoitti:
Jaa! Mieti vähän mitä sillä rahalla saa...Vastaus: ei paljon mitään. Siinä syy miksi en ole käynyt pizzalla noin viiteentoista vuoteen, hinnat on järjettömiä suhteessa tuotteeseen! Pitsa pohja K-mafialla: 2,75 neljä kappaletta, eli vajaa 70 senttiä ja tämä on kaupan hinta. Oma kustannus hinta lienee tehtaalla luokkaa 4-5 senttiä. siittä saa vähän mittakaavaa katteeseen...asia joka tuli jo markka-aikaan esille hinnoittelussa. Silloin Saarioisten pitsa pallukka maksoi 20 penniä, valmiin pitsan maksaessa luokkaa 10 markkaa...
Vierailija kirjoitti:
Aika köyhää jos ei ole edes varaa ostaa pitsaa pitseriasta.
Riippuu kuinka usein sitä aikoo ostaa. Jos laittaa 15€/päivä, siitä tulee jo 450€/kk.
Ei minusta kahdella täytteellä 9.90€ kovin kallista ole.
Menisin mielummin buffettiin. Saa syödä niin paljon kun jaksaa ja hinta vitosen halvempi.
Vierailija kirjoitti:
Tarviiko noissa käydä koko ajan?
Mulla on tosiaankin varaa maksaa joku hiton parikymppiä pizzasta kerran kuussa.
Tokmannilta 4 pizzaa kympillä. Mene sinne.
Ei tokmannissa myydä ruokaa pk-seudulla
Kallita ovat todellakin, mutta myös helvatun rasvaisia. En ollut pitkään aikaan syönyt pizzaa ja tilasin pizzahutin kasvispizzan, niin se taikina oli kuin voita olisi haukannut! Siis ihan pehmeä ja pullamainen ja tihkui rasvaa.
Vierailija kirjoitti:
on pitsoja ja pitsoja. laatu courmee ja saarioisten hätävarat. muuten italian pitsat oma lukunsa kuin espanjan. no jos rahasta tiukkaa ja pakko kaupasta jotain ottaa, niin ota grandiosa,esim mexika.
Miksi ostaa joku 6-7€ grandiosa kun monesta pizzeriasta saa alle kympillä tuoreen?
Vierailija kirjoitti:
Atrian pitsat köyhille, ei tarvitse valittaa.😉
Ajaa täysin saman asian kuin pizzerian pizzat, jos ei riitä syö kaksi.
Vierailija kirjoitti:
Muutiin Ouluun joskus 2006 paikkeilla ja pizza lähiravintolassa maksoi silloin 3,90€. Ei ollut mikään roiskeläppä, vaan kunnon pizza. Yleinen hinta oli 5-6 euroa. Tuoppi olutta 0.4l oli 2-3 euroa, opiskelijailloissa sai eurolla. Vähän on hinnat nousseet.
Vähän on myös karsittu pizzapaikkoja, joissa työntekijöille ei maksettu palkkaa ja verotkin jätettiin maksamatta. Sillä on hintansa, että pyörittää yritystä ihan laillisesti.
Saksassa onkin, mutta siellä ihmiset eivät joudu maksamaan itseään kipeäksi syömisestä ja juomisesta.