Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi suomalaiset naiset eivät huolehdi ulkonäöstään?

Vierailija
30.10.2025 |

Siis verraten moniin muihin maihin, suomalaiset naiset eivät laittaudu samalla lailla. En tarkoita mitään toimenpiteitä tai isoa kerrosta meikkiä, vaan ihan pukeutumista ja esim. hiustenlaittoa? 

Ihan vilpittömästi mietin, mistä tämä kumpuaa? Minusta on ihanaa nähdä, kun kadulla kävelee vastaan kauniisti pukeutunut nainen, muussakin kuin verkkareissa ja tuulitakissa. 

Ja olen itsekin nainen. 

Kommentit (435)

Vierailija
81/435 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei voisi vähempää kiinnostaa ulkonäköstandartit. Olen tyytyväinen ulkonäkööni pieruverkkareissa ja hupparissa, ilman meikkiä ja tukka sojossa. Muutakin ajateltavaa kuin leikkiä prinsessaa tuntemattomia miellyttääkseni.

Pieruverkkarinainen. Mä taidankin tietää sut.

Joo välillä käyttää collari pöksyjäkin kun farkut eivät mahdu jalkaan.

Vierailija
82/435 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä sinä muiden ulkonäöstä piittaat, huolehdi omista asioistasi vaan. Et voi tietää MITÄÄN sen toisen ihmisen elämästä. Ehkä häntä ei voisi vähempää kiinnostaa ulkonäkönsä muiden arjen haasteiden keskellä.

Oho, kylläpäs tämä kävi jonkun pullukan itsetunnon päälle, no sellaisia nuo naiset ovat.

Sori, olet väärässä ketjussa. Tässä ei ole tarkoitus haukkua naisten painoa vaan heidän vaatteitaan ja hiuksiaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/435 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen mies sanoo

Lopeta. Ihan turhaa.

Kaunis oot ollut aina.

Älä laita itsees. Mennään jo. 

Ei sun tarvi laittaa mitään.

Naiseuden pienentäminen. 

Mustasukkaisuus.

Vierailija
84/435 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullista jos kaikki pyörii miehen tai lesbotapauksessa naisen miellyttämisen ympärillä.

Vierailija
85/435 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri kun ylistettiin sitä luonnollisuutta toisessa ketjussa, niin sitten hyökätään toisesta suunnasta kimppuun. 🤣

Vierailija
86/435 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä kyllä latistetaan heti joku vähänkin massasta erottuva kaunis nainen. 

Kai siinä tulee joku alemmuuskompleksi. 

Missä sinä tätä olet tavannut? En ole ikinä kohdannut tällaista, vaikka pukeudun monien mielestä tyylikkäästi ja naisellisesti. Jestas taas. Saan selkeästi parempaa kohtelua kun silloin kun "käväisen" kaupassa farkuissa ja tylsässä takissa. 

Minä saan hyvää ja samaa kohtelua kaupoissa, vaikka ylläni ei olisi se kaunein takkini. Kumisaappatkaan eivät aiheuta huonoa kohtelua. 

Vierailija
87/435 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinä vaiheessa kun sain miehen niin enää ei tarvi huolehtia ja saan vihdoin olla niin kuin itse haluan kun eihän miehet voi jättää kun se tulee aina miehelle todella kalliiksi

Ja sä tarttet miestä sitten mihin.. Pasi.. 🙄

Vierailija
88/435 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä ap:n kanssa. Mielestäni siisti ulkoasu on itsestään huolehtimista, itsensä arvostamista ja muiden huomioonottamista, ei hienostelua.

Ihmisen KÄYTÖS on se jolla otetaan muita ihmisiä huomioon eikä jumalauta mikään ulkonäkö 🖕

Vierailija
89/435 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikea kysymys on, miksi suomalaiset miehet eivät huolehdi ulkonäöstään.

Toisessa ketjussa miehet juuri ulisevat, miten epistä on, kun naiset haluavat seksiä vain hyvännäköisten miesten kanssa.

Ulkonäöstään huolehtiminen on siis miehille tärkeämpää kuin naisille, jos miehet kerran haluavat enemmän seksiä.

Tämän ymmärtäminen on miesten aivoille liian haastavaa. 

Laihduta niin ei tarvitse olla miehille katkera kun eivät pane sinua.

Logiikkasi pettää.

Minä olen nainen ja voin saada niin paljon seksiä kuin haluan. En halua sitä enempää.

Täällä palstalla taas miehet ulisevat katkerina, että eivät saa seksiä naisilta, vain hyvänn

Sinä olet lihava ja ruma nainen  vain hyvännäköiset naiset saavat seksiä.

Olet väärässä. En tiedä hänen ulkonäöstään, koska hän ei kertonut siitä mitään, mutta kaikki naiset saa seksiä. Sinä sen sijaan joudut tyytymään käteesi.

Miksi muuten oletat hänet rumaksi ja lihavaksi? Koska olet itse sellainen vai? Vai koska haaveilet itse rumista ja lihavista naisista?

Vierailija
90/435 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se maksaa aikaa ja rahaa?

On tärkeämpääkin tekemistä. Ja ei tätä hiirenhäntää mitenkään nätisti sais muutenkaan, eli täysin hukkaan heitettyä vaivaa. 

Vierailija
91/435 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti ku miehet näyttää mallia. :)

Vierailija
92/435 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei voisi vähempää kiinnostaa ulkonäköstandartit. Olen tyytyväinen ulkonäkööni pieruverkkareissa ja hupparissa, ilman meikkiä ja tukka sojossa. Muutakin ajateltavaa kuin leikkiä prinsessaa tuntemattomia miellyttääkseni.

Paska asenne. Kun jotain täytyy kuitenkin päällensä laittaa niin miksei laittaisi jotain, jossa näyttät hyvältä? Jos käytät aamulla 15min kevyeen meikkiin ja laitat hiukset kivasti niin et ole vielä prinsessa. Ja sinulla edelleen aikaa miettiä niitä muita ajatuksia.

Vierailija
93/435 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo 51 vuotias nainen. Olin töissä pankissa yli 20 vuotta, ja meikkasin joka työpäivä ja pukeuduin Lady like tyyliin, jakkupukuihin ja korkokenkiin yms. Joka päivä meni lähes tunti aamuisin suihkussa käyntiin, hiusten laittoon ja meikkaamiseen. 

Nyt burn outin jälkeen kouluttauduin uudelleen opetusalalle, ja meikki olisi vain tiellä ulkoillessa ja hikoillessa esim liikuntatunnilla. Vaatteetkin on nykyään farkut & villapusero/flanellipaita ja kengät mukavat ja ergonomiset lenkkarit, joilla jaksaa seisoa koko työpäivän. 

Nautin siitä, että ei tarvitse enää olla ns edustava vaan voi pukeutua rennosti ja mukavasti. Ja nykyään aamutoimiun menee vain puolituntia! 

Kaikella on aikansa ja paikkansa. En enää viisikymppisenä naisena kaipaa jatkuvaa ulkonäön puunaamista ja korkokenkiä

Vierailija
94/435 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä vaiheessa kun sain miehen niin enää ei tarvi huolehtia ja saan vihdoin olla niin kuin itse haluan kun eihän miehet voi jättää kun se tulee aina miehelle todella kalliiksi

Ja sä tarttet miestä sitten mihin.. Pasi.. 🙄

Vaikka mihin :)

-eri

Vierailija
95/435 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toisessa ketjussa miehet juuri ulisevat, miten epistä on, kun naiset haluavat seksiä vain hyvännäköisten miesten kanssa.

Ulkonäöstään huolehtiminen on siis miehille tärkeämpää kuin naisille, jos miehet kerran haluavat enemmän seksiä.

Logiikkasi pettää.

Minä olen nainen ja voin saada niin paljon seksiä kuin haluan. En halua sitä enempää.

Täällä palstalla taas miehet ulisevat katker

Vai kaikki naiset saa seksiä mut miehet ei.no kenen helvetin kanssa sitten naivat jos miehet eivät saa.logiikkasi vähän pettää lihava mamma.

Vierailija
96/435 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi aloituksen tökeröstä otsikosta ja ylipäätään naisen ulkonäköön kohdistuneesta aloituksesta. 

Kritiikki vastaanotettu ja toimin jatkossa toisin. 

Ap

Ääh, älä nyt lumihiutaloidu. Kestät kritiikin kuin nainen, eli huonosti.

Vierailija
97/435 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä ap:n kanssa. Mielestäni siisti ulkoasu on itsestään huolehtimista, itsensä arvostamista ja muiden huomioonottamista, ei hienostelua.

Ihmisen KÄYTÖS on se jolla otetaan muita ihmisiä huomioon eikä jumalauta mikään ulkonäkö 🖕

Molemmat, kultaseni, molemmat

Vierailija
98/435 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Logiikkasi pettää.

Täällä palstalla taas miehet ulisevat katker

Eikö se nyt enää olekaan miesten valehtelua että naiset saavat aina seksiä halutessaan? Mites kun täälläkin on miljoona ketjua joissa naiset ulisevat kun ei seuraa löydy eikä seksiä tipu vaikka olisi ukkokin.

Vierailija
99/435 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska aikuiset ihmiset tosissaan luulevat että ulkonäöllä ei ole mitään väliä ja ainoastaan sisin on tärkeä 🤣 Jos lukee noita turn-offit naisissa/miehissä-ketjuja niin siellä on monenmonta kauhistelemassa miten ihmiset voivat olla niin pinnallisia 😱

Jos ulkonäöllä ei olisi oikeasti mitään väliä niin toisten ulkonäöstään huolehtiminen ei näitä rähjäisiä haittaisi. Niin vaan tämäkin ketju on täynnä vihaisia puolusteluviestejä koska rähjäiset homssutkin tietävät ulkonäön olevan sosiaalista valuuttaa - ja varsinkin naisille.

Vierailija
100/435 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heti ku miehet näyttää mallia. :)

Yhyyhy mutku miehet