Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi suomalaiset naiset eivät huolehdi ulkonäöstään?

Vierailija
30.10.2025 |

Siis verraten moniin muihin maihin, suomalaiset naiset eivät laittaudu samalla lailla. En tarkoita mitään toimenpiteitä tai isoa kerrosta meikkiä, vaan ihan pukeutumista ja esim. hiustenlaittoa? 

Ihan vilpittömästi mietin, mistä tämä kumpuaa? Minusta on ihanaa nähdä, kun kadulla kävelee vastaan kauniisti pukeutunut nainen, muussakin kuin verkkareissa ja tuulitakissa. 

Ja olen itsekin nainen. 

Kommentit (435)

Vierailija
381/435 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset naiset ovat surkeita pullaposkia.

Vihasi suomalaisia naisia kohtaan kertoo enemmän puutteistasi kuin heistä. Älä sure, kyllä ne vielä laskeutuu, ja kryptorkidismiinkin saa hoitoa.

Vierailija
382/435 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieru verkkarit lihavalla näyttää tosi typerältä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
383/435 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset eivät laittaudu klassisen kauniisti tai ole edes muodikkaita - kauneudentajua uupuu, kun ei seurata huippumuotia ja kehitetä estetiikkaa.

WHITE TRASH -tyylistä porukkaakin on  Suomessa paljon; rumat tatuoinnit, tyylitön kampaus ja väri, kaikin tavoin epäsopivat vaatteet vartaloon ja ikään nähden, ylipaino ja liikkumattomuus näkyy myös. 

Köyhissä maissa naiset laittautuvat paitsi miesten, niin myös sen takia, että kauneuskin luo hyvää oloa. Ja kauneutta voi luoda ihan ilmaiseksikin, esim. liikunta ja tyylitaju auttavat paljon.

Vierailija
384/435 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerrankin joku muu ihmettelee samaa. Vastaan tulee vain rumia läskejä pieruverkkareissa tai mauttomissa vaatteissa. Suomalaiset miehet on suhteutettuna paremman näköisiä kuin +35 v naiset vaikka miehetkin kulkee pieruverkkareissa. En yhtään ihmettele että miehet haluaa nuorempaa seuraa, suomiläskit rouvat on niin vastenmielisen näköisiä että oksettaa.

Ite oon duunari ja paskaisessa työssä, mutta ei tulisi mieleenkään hillua pieruverkkareissa edes lähikaupassa.  

Missä päin Suomea tuollaista tapahtuu? Sen täytyy olla jonkun pikkukylän tapa, omassa kotikaupungissa en ole noita nähnyt.

Vierailija
385/435 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Japanilaiset naiset ovat hoikkia, kun ne ei lihota itseään jäätelöllä kuten suomiakat.

Japanilaiset naiset pukeutuu tyylikkäästi, ovat erittäin kohteliaita, mukavia ja kunnioittavat suomalaisia miehiä.

Sori, manga ei ole totta

En toi puhunut mangasta, vaan japanilaisista naisista ja kuinka ne ovat kaikilla tasoilla parempia kuin suominainen.

Ovat kyllä tosi seksikkäitä ja kauniita. mustat pitkät hiukset hyvä vartalo  huh sellaisen kun saisi.

kaveri heivas suomi läskin ja vaihtoi taikku naiseen ovat olleet vuosia yhdessä nyt mennään porukalla mökille iltaa viettämään ja sillä naisella taikku kaveri mukana.<

Taikku?😂😂😂👌

Joo ei suomi läski.

Aa, puhuit siis itsestäsi taas. Ihan jatkoa varten vihjeeksi, se sana ei ole 'taikku' vaan 'taukki'.

Vierailija
386/435 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä joka aamu vaatteet päälleni puen ja hiukseni harjaan. Mitä mun pitäs vielä tehdä että herra olis tyytyväinen? Hiukset on puhtaat ja harjatut. Vaatteet siistit ja puhtaat.

Ihmettelen mistä ajatus muidne miellyttämisestä on peräisin? Minä laittaudun ihan omaksi ilokseni enkä miellytä ketään ja laittautumiseen kuuluu oma rutiini, joka kattaa siis kokonaisvaltaisen omasta hyvinvoinnista huolehtimisen. 

Mutta jospa se laittautuminen ei tuota iloa itselle? Toiset elävät toisia enemmän ulkonäön kautta = kun näyttää hyvältä, on parempi olo. On pinnallisia ja vähemmän pinnallisia ihmisiä.

Siinä taas toinen stereotypia, että laittautuminen olisi pinnallista vaan kun ei ole!

Vierailija
387/435 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voi kävellä sellaisissa vaatteissa missä viihtyy. Kun ne on vain ehjät ja puhtaat. Vaikka ne ois sitten vaikka verkkarit. Ja eikös ne ole muotia tänään!

Vierailija
388/435 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä joka aamu vaatteet päälleni puen ja hiukseni harjaan. Mitä mun pitäs vielä tehdä että herra olis tyytyväinen? Hiukset on puhtaat ja harjatut. Vaatteet siistit ja puhtaat.

Ihmettelen mistä ajatus muidne miellyttämisestä on peräisin? Minä laittaudun ihan omaksi ilokseni enkä miellytä ketään ja laittautumiseen kuuluu oma rutiini, joka kattaa siis kokonaisvaltaisen omasta hyvinvoinnista huolehtimisen. 

Mutta jospa se laittautuminen ei tuota iloa itselle? Toiset elävät toisia enemmän ulkonäön kautta = kun näyttää hyvältä, on parempi olo. On pinnallisia ja vähemmän pinnallisia ihmisiä.

Siinä taas toinen stereotypia, että laittautuminen olisi pinnallista vaan kun ei ole!

No minkä takia sitä naamavärkkiä yrittää laitata parempaan kuntoon?

Vierailija
389/435 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samoin yhdyssanavirheet.

Vierailija
390/435 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä voi kävellä sellaisissa vaatteissa missä viihtyy. Kun ne on vain ehjät ja puhtaat. Vaikka ne ois sitten vaikka verkkarit. Ja eikös ne ole muotia tänään!

Annatko persettä?

Vierailija
391/435 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai niiden tarvitse kun eivät suomalaiset miehetkään huolehdi. Sopivat hyvin yhteen.

Vierailija
392/435 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samoin yhdyssanavirheet.

Työtön  pilkunviilaaja kusipää tuli itkemään.

Vierailija
393/435 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä sinä muiden ulkonäöstä piittaat, huolehdi omista asioistasi vaan. Et voi tietää MITÄÄN sen toisen ihmisen elämästä. Ehkä häntä ei voisi vähempää kiinnostaa ulkonäkönsä muiden arjen haasteiden keskellä.

Niin tätähän tässä juuri alkuperäinen kysyjä ihmettelee! Luuletko, että muissa maissa naisilla ei olisi arjen haasteita?? Silti pidetään ulkonäöstä huolta. Jos katsot vaikka Ruotsalaisia tai Norjalaisia tai vaikka itä-eurooppalaisia (vaikkapa Virolaiset), niin aivan varmasti on samoja "arjen haasteita" kuin Suomalaisilla, mutta ulkonäöstä pidetään enemmän huolta. 

Vierailija
394/435 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos jäisit ainoaksi ihmiseksi maailmaan niin et taatusti laittautuisi. Laittaudutko myös kotonasi jos et ole menossa minnekään?

Älä panettele siinä. Olen pienestä pitäen laittautunut ja juuri äslen valitsin huomiselle tyylikkään asukokonaisuuden. Olen tälläkin hetkellä laittautuneena kotona, en ole koskaan homssuinen tai huolittelematon.

Vierailija
395/435 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se on vaikka sitä yritetään muuksi usein selittää.

Vierailija
396/435 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä sinä muiden ulkonäöstä piittaat, huolehdi omista asioistasi vaan. Et voi tietää MITÄÄN sen toisen ihmisen elämästä. Ehkä häntä ei voisi vähempää kiinnostaa ulkonäkönsä muiden arjen haasteiden keskellä.

Niin tätähän tässä juuri alkuperäinen kysyjä ihmettelee! Luuletko, että muissa maissa naisilla ei olisi arjen haasteita?? Silti pidetään ulkonäöstä huolta. Jos katsot vaikka Ruotsalaisia tai Norjalaisia tai vaikka itä-eurooppalaisia (vaikkapa Virolaiset), niin aivan varmasti on samoja "arjen haasteita" kuin Suomalaisilla, mutta ulkonäöstä pidetään enemmän huolta. 

Miltä laudalta sä olet tänne eksynyt? Suomi kirjoitetaan isolla, suomalaiset pienellä. Jos siis et halua vaikuttaa ihan naurettavalta.

Vierailija
397/435 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä taas toinen stereotypia, että laittautuminen olisi pinnallista vaan kun e

En tiedä, kun en käytä enkä aiokaan käyttää plastiikkakirurgiaa tai muita täytehoitoja. 

Vierailija
398/435 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samoin yhdyssanavirheet.

Työtön  pilkunviilaaja kusipää tuli itkemään.

Ahaa, sitä seistään siis yhä peilin edessä 😂😂😂😂

Vierailija
399/435 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kansalaisuudet kirjoitetaan pienellä alkukirjaimella eikä sanassa itäeurooppalaiset ole väliviivaa. Nyt tarkoitat sukunimiä.

Vierailija
400/435 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä te näitä erimaalaisia näette? Jossain televisiossa vai netissä? Turisteja ei lasketa, pukeutuvat usein paremmin kuin kotimaassaan. Tämän kyllä tietää jos oikeasti matkustelee ympäri maailmaa tai asuu toisissa maissa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yhdeksän