Miksi suomalaiset naiset eivät huolehdi ulkonäöstään?
Siis verraten moniin muihin maihin, suomalaiset naiset eivät laittaudu samalla lailla. En tarkoita mitään toimenpiteitä tai isoa kerrosta meikkiä, vaan ihan pukeutumista ja esim. hiustenlaittoa?
Ihan vilpittömästi mietin, mistä tämä kumpuaa? Minusta on ihanaa nähdä, kun kadulla kävelee vastaan kauniisti pukeutunut nainen, muussakin kuin verkkareissa ja tuulitakissa.
Ja olen itsekin nainen.
Kommentit (435)
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset naiset ovat surkeita pullaposkia.
Aah, taas katsoit peiliin ja kirjoitit mitä näet. Kokeile nyt ihan oikeasti, yritä nyt jotain omaperäistä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Japanilaiset naiset ovat hoikkia, kun ne ei lihota itseään jäätelöllä kuten suomiakat.
Japanilaiset naiset pukeutuu tyylikkäästi, ovat erittäin kohteliaita, mukavia ja kunnioittavat suomalaisia miehiä.
Sori, manga ei ole totta
En toi puhunut mangasta, vaan japanilaisista naisista ja kuinka ne ovat kaikilla tasoilla parempia kuin suominainen.
Ai sinulla on japanilainen vaimo. Lapsiakin taitaa olla jo useita, vai?
Palataan asiaan sitten kun miehet ovat oppineet pesemään alapäänsä ym. perusasiat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Japanilaiset naiset ovat hoikkia, kun ne ei lihota itseään jäätelöllä kuten suomiakat.
Japanilaiset naiset pukeutuu tyylikkäästi, ovat erittäin kohteliaita, mukavia ja kunnioittavat suomalaisia miehiä.
Sori, manga ei ole totta
En toi puhunut mangasta, vaan japanilaisista naisista ja kuinka ne ovat kaikilla tasoilla parempia kuin suominainen.
Ovat kyllä tosi seksikkäitä ja kauniita. mustat pitkät hiukset hyvä vartalo huh sellaisen kun saisi.
kaveri heivas suomi läskin ja vaihtoi taikku naiseen ovat olleet vuosia yhdessä nyt mennään porukalla mökille iltaa viettämään ja sillä naisella taikku kaveri mukana.
Taikku?😂😂😂👌
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sori, manga ei ole totta
Ovat kyllä tosi seksikkäitä ja kauniita. mustat pitkät hiukset hyvä vartalo huh sellaisen kun saisi.
kaveri heivas suomi läskin ja vaihtoi taikku naiseen ovat olleet vuosia yhdessä nyt mennään porukalla mökille iltaa viettämään ja sillä naisella taikku kaveri mukana.
Taikku?😂😂😂👌
Joo ei suomi läski.
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset naiset ovat surkeita pullaposkia.
Huvittavaa, että vihasi on selvästi päähenkilönä tässä tekstissä 🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sori, manga ei ole totta
Myös japanilaiset naiset älyttömän kauniita.
Tänään just tunsin itseni kauniiksi, kun olen laihtunut, ja minulla akateeminen tyyli, vaikka en ole meikannut liki 10 vuoteen. Tunsin itseni keski-ikäiseksi ja viehättäväksi, koska olen ollut aina kaunis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en ainakaan laihduta yhdenkään miehen takia!
Onneksi nuoret oikeistolaiset naiset laihduttaa meidän miesten takia. :-)
Ja sekös näitä vasemmistolaisia miesvihaajia vituttaa, kun eivät saa nuoria naisia puolelleen.
Kiitos tunteiden ja itsetutkiskelun jaosta.. suuttumus näyttää kuuluvan sinulle, ei minulle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä ihmeen takia pitäisi laittautua? Ketä varten?
Ketä?? Oletko tyhmä? Miksi et halua panostaa itseesi?
Miksi itseensä pitäisi panostaa juuri laittautumalla? Kai on muitakin tapoja panostaa itseensä.
Annas esimerkkejä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, ap on mies.
Ja edelleenkin: Koska meidän naisten velvollisuus ei ole miellyttää kaikkia maailman miehiä ulkonäöllämme ja olemuksellamme ja puheellamma ja ja ja.
Tämä! MUUTA AP , JOKA OLET MIES SELLA7SEEN MAAHAN, JONKA NAISTEN ULKONÄÖN HUOLENPITO VASTAA SINUN MIEMTY YKSIÄSI!
Nyt paloi joltain pieruhousuiselta hermot lopullisesti! Huijui!
Jep nyt mennään jo kauppaan ostamaan suklaata ja puolet perseestä paistaa kun pieruverkkarit uhkaa tippua.
Perse paistaa miehellä, jonka lantio on kapeampi kuin vyötärö. Hyvin harvoin naisella on näin.
Käytä poika henkseleitä tai tökkään sun persvakoon jääpuikon.
Jonnet ja Jennat eivät tiedä, että pajatsoon laitetaan kolikoita eikä jääpuikkoja. Ohis.
Vierailija kirjoitti:
Tänään just tunsin itseni kauniiksi, kun olen laihtunut, ja minulla akateeminen tyyli, vaikka en ole meikannut liki 10 vuoteen. Tunsin itseni keski-ikäiseksi ja viehättäväksi, koska olen ollut aina kaunis
Mikä on akateeminen tyyli? Mun akateemiset tutut kulkee rönttövaatteissa.
Kerrankin joku muu ihmettelee samaa. Vastaan tulee vain rumia läskejä pieruverkkareissa tai mauttomissa vaatteissa. Suomalaiset miehet on suhteutettuna paremman näköisiä kuin +35 v naiset vaikka miehetkin kulkee pieruverkkareissa. En yhtään ihmettele että miehet haluaa nuorempaa seuraa, suomiläskit rouvat on niin vastenmielisen näköisiä että oksettaa.
Ite oon duunari ja paskaisessa työssä, mutta ei tulisi mieleenkään hillua pieruverkkareissa edes lähikaupassa.
Miehet osaa taas haukkua naisia täällä, luuserit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sori, manga ei ole totta
Joo ei suomi läski.
Jos provosoituminen olisi taito, olisit jo mestari.. valitettavasti se vain näyttää typerältä."
Jämämiehet on vauhdissa. Tuliko hyvä mieli?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sori, manga ei ole totta
Jaha. Kiitos tiedosta. Vielä kun tietäisi mikä nainen on taikku. Ilmeisesti Taivalkoskelta kotoisin? Välimerkkejäkin olisi hyvä käyttää kun kirjoittaa.
Niin se on kaikissa muissakin maissa. Leggingsit ja nuttura.
Juuri todistin makissa maailmalla, kun nuori nainen oli onnistunut viettelemaan vahan komeamman miehen itselleen. Oli ylipainoa, verkkarit, lasit ja taysin huolittelematon. Silti ne pussaili siina intohimoisesti :) ja viela koko ajan puhelimessa kiinni kuin mikakin zombi<3
Silta tytolta ei itseluottamusta ainakaan puuttunut ja ehka se on se taikavoima..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä joka aamu vaatteet päälleni puen ja hiukseni harjaan. Mitä mun pitäs vielä tehdä että herra olis tyytyväinen? Hiukset on puhtaat ja harjatut. Vaatteet siistit ja puhtaat.
Ihmettelen mistä ajatus muidne miellyttämisestä on peräisin? Minä laittaudun ihan omaksi ilokseni enkä miellytä ketään ja laittautumiseen kuuluu oma rutiini, joka kattaa siis kokonaisvaltaisen omasta hyvinvoinnista huolehtimisen.
Jos jäisit ainoaksi ihmiseksi maailmaan niin et taatusti laittautuisi. Laittaudutko myös kotonasi jos et ole menossa minnekään?