Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi miehet ihastuu helpommin pitkätukkaisiin kuin lyhythiuksisiin naisiin?

Vierailija
30.10.2025 |

Olen suosittu miesten keskuudessa, kun minulla on pitkät hiukset vaikka en ole muuten kaunis.

Kommentit (80)

Vierailija
41/80 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai, hiukset on tärkein ominaisuus, no minulla on pixien ja en elä miestenpuutteessa, erikoista, jospa miehet kuvittelevat että pitkähiuksinen nainen on antelias, kiltti ja sopii hyvin nyrkin ja hellan väliin. Tiedä häntä !

Vierailija
42/80 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkätukkaista on helppo jymäyttää! 😅

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/80 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kokeillut monenlaisia hiustyylejä pitkästä lyhyeen ja tummasta blondiin. Lyhyemmissä hiuksissa on se bonus, että ne pitävät tietyntyyppiset miehet loitolla.  Vaikken ole mikään "hyvä jätkä" en myöskään ole mitään kotivaimotyyppiä, joten lyhyet hiukset sopivat paremmin persoonaani. 

Ja lyhyet hiuksethan ei sitten automaattisesti tarkoita pinkkiä Kouvola-tukkaa. Itselläni on ollut esim. tämäntyyppinen leikkaus: https://www.artofit.org/particle/626141154476304989/short-hair-2024-top…

Vierailija
44/80 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska hyvinvoivat hiukset kertovat terveydestä ja siitä että naaras todennäköisesti on lisääntymiskykyinen. Luonnossa hiuksettomuus tarkoittaa joko todella vanhaa tai sairasta naarasta (kapi tms). 

Kaikki mitä pidämme vastakkaisessa sukupuolessa viehättävänä tai kiinnostavana perustuu lisääntymisbiologiaan ja lajinsäilymiseen. Samoin sileä iho, litteä vatsa, leveät lanteet ja kehittyneet rinnat ovat vetoavia koska ne kertovat että lisääntymisikä on saavutettu, naaras ei ole jo raskaana ja että tämä on nuori ja pystyy näin ollen paitsi selviytymään synnytyksestä niin myös huolehtimaan poikasesta riittävän pitkään. 

puhut kuin eläimistä..heh

Vierailija
45/80 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska lyhytukkaisesta naisesta ei saa hiuksista kunnon otetta, kun panen takaapäin.

Vierailija
46/80 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

pikkutyttömäisyys viehättää miehiä. pitää myös kikatella heille niin kiinnostus on taattu.

Vierailija
47/80 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juljus kirjoitti:

Koska pitkä tukka on naisellinen ja seksikäs.

Maailmassa on valtavasti lyhythiuksisia ja jopa kaljuja seksikkäitä naisia! Itsellä on perseelle yltävät pitkät paksut hyväkuntoiset hiukset, mutta naama kuin lehmän perse joten ei hiukset ole miehiä tuoneet.

Vierailija
48/80 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lyhyet hiukset ovat usein (ei siis ihan aina) enemmän tai vähemmän tätimäisiä ja valitettavan usein tämä näkyy myös naisen käytöksessä ja asenteessa.

Tyttömäinen huolettomuus on se mikä lähes kaikkia miehiä kiinnostaa, siksi sitä nuorempaan vaihdetaan.

Tyttömäisyys on juurikin se juttu, todennäköisesti biologisista syistä. Emme etsi naisesta niinkään järkevää patsasta kuin pulppuilevaa lähdettä.

Vierailija
49/80 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän hyvin. Sairastin syövän enkä koe näyttäväni haluttavalta tai edes terveeltä lyhyellä tukalla.

Onneksi olkoon toipumisesta! 💕

Pystyisiks käyttään peruukkeja tai hiuspidennyksiä? Nehän vois tuoda taas itsevarmuutta lisää. :) 

Hiuspantaa käytän. Tukan pituutta ei ole vielä tarpeeksi pidennystä varten :(

Hentoihin hiuksiin ei kannata ottaa pidennyksiä tai tuuhennoksia, ne vaan pilaa ne hiusten alut. 

Vierailija
50/80 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kinosta koko homa sairasta lajitelyä.

Vierailija
51/80 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Molempi käy, lyhyt tukka naisella voi olla todella seksikäs. 

Voi olla, joillekin naisille käy lyhyt tukka. Mutta he ovat yleensä muutenkin kasvoista tosi kauniita, eli eivät olisi rumia millään hiustyylillä.

Vierailija
52/80 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elinvoimaa, kyllä minä naisenakin ihailen muiden naisten kauniita pitkiä hiuksia. 

Vierailija
53/80 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paremmalta pitkät näyttää kaikilla vaikka joku aina yrittää muuta väittää. Yleensä kateelliset naiset.

Minun mielestäni taas aika harvalle sopii pitkät. Usein niitä pidetään vaan kiinni koska vaikka ovatkin nätit niin hankala niiden kanssa on olla jos lepattavat auki. Mikä nyt toki kenellekin on sitten pitkä tai lyhyt mutta sellainen longbob sopii mielestäni tosi monelle!

Vierailija
54/80 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän hyvin. Sairastin syövän enkä koe näyttäväni haluttavalta tai edes terveeltä lyhyellä tukalla.

Onneksi olkoon toipumisesta! 💕

Pystyisiks käyttään peruukkeja tai hiuspidennyksiä? Nehän vois tuoda taas itsevarmuutta lisää. :) 

Hiuspantaa käytän. Tukan pituutta ei ole vielä tarpeeksi pidennystä varten :(

Hentoihin hiuksiin ei kannata ottaa pidennyksiä tai tuuhennoksia, ne vaan pilaa ne hiusten alut. 

Eivät ole lainkaan hennot, ovat vain lyhyet, jotain 6 cm tällä hetkellä.

Vierailija
55/80 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paremmalta pitkät näyttää kaikilla vaikka joku aina yrittää muuta väittää. Yleensä kateelliset naiset.

Oon huomannut, että naiset helposti just haukkuu niitä enemmän feminiinisiä piirteitä omaavia naisia. Ihan super ärsyttävää.

Rakastan laittautua ja rakastan feminiinisyyttä ja kauniit naiset on niin upeita ja ihania. Oikeasti ärsyttävää, kun toiset naiset haukkuu kauniita naisia. 

T. Nainen

Kun naiset manipuloi toisia naisia leikkaamaan hiukset lyhyemmäksi, se on sama kun miehet manipuloisi toisia miehiä pienentämään hartioita ja lihaksia, ja sanoisi että "se sopii sulle ja sun tyyliin".

Jotkut vielä uskoo sen ja hokee että "mulla on niin ohuet hiirenhännät että mulle ei sovi pitkät hiukset". 😷🤕

Vierailija
56/80 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryppyjä, naama roikuu ja hiukset roikkuu, liikaa roikkuvia elementtejä! 😆 harvalle yli 40v sopii pitkät hiukset.  Nuorella ne on ihan nätit ja säästää rahaa, ei tarvi joka kk juosta kampaajalla. Pitkälettinen mies? Parta? Vaatii upeat hampaat ja muutenkin muodikkaan ulkonäön. Suomessa semmoista saa etsiä! 

Vierailija
57/80 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nainen pitää lyhyttä tukkaa, niin tulee mieleen entisaikojen rangaistusvangit.

Mjoo.. kuten Marilyn Monroe? Mjuu olen eri mieltä mutta voin olla toki väärässä.

Vierailija
58/80 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon huomannut, että naiset helposti just haukkuu niitä enemmän feminiinisiä piirteitä omaavia naisia. Ihan super ärsyttävää.

Rakastan laittautua ja rakastan feminiinisyyttä ja kauniit naiset on niin upeita ja ihania. Oikeasti ärsyttävää, kun toiset naiset haukkuu kauniita naisia. 

T. Nainen

Olet kaunis 😘 T. Mies 

Vierailija
59/80 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi niitä aikoja kun nuorena minulla oli pitkät tuuheat hiukset, hoikka vartalo ja kauniit kasvot, mutta olin maailman epävarmin ja aika angstinen ihminen. Juoksin karkuun kiinnostuneita poikia. Nyt vuosikymmenien kuluttua asiat ovat päinvastoin :) On kyllä kivempi olla nyt kun olen sisäisesti vapautuneempi ja onnellinen.

Ne tuuheat pitkät hiukset olivat kyllä upeat. Harmi, etten sitä(kään) silloin niin ymmärtänyt ja arvostanut.

Vierailija
60/80 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lyhyet hiukset kuuluvat miehille ja pitkät naisille.

Lyhyet hiulset ovat homomiehille. Heillä ei pitkiä hiuksia näy. Täten pitkät hiukset miehellä on heteroin vaihtoehto.

Et voi kiistää.