Miksi miehet ihastuu helpommin pitkätukkaisiin kuin lyhythiuksisiin naisiin?
Olen suosittu miesten keskuudessa, kun minulla on pitkät hiukset vaikka en ole muuten kaunis.
Kommentit (80)
Lyhyt tukkaiset on maskuliinisempiä ja melkovarmasti feministejä. En etsi kumppaniksi ihmistä joka käyttää minua hyväksi ja vihaa minua miehenä vaan etsin puolisoa
Kalju kauniskavoinen nainen on hot
Juljus kirjoitti:
Koska pitkä tukka on naisellinen ja seksikäs.
Pitkät hiukset ovat naiselle hyvin tehokas ja luonnolinen tapa korostaa omaa naisellisuuttaan. Siitä varten ei tarvitse ostaa kilokaupalla meikkejä tai suurentaa rintoja silikonilla kuten jotkut tekevät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lyhyet hiukset kuuluvat miehille ja pitkät naisille.
Lyhyet hiulset ovat homomiehille. Heillä ei pitkiä hiuksia näy. Täten pitkät hiukset miehellä on heteroin vaihtoehto.
Et voi kiistää.
Kaikki miehet eivät voi vapaita taiteilijoita tai rockbändin jäseniä, joilla oli ennen muinoin tyypillistä pitkät hiukset. Lyhyet hiukset ovat ominaisia monelle järjestysvallan edustajille kuten sotilaille, poliiseille ja virkamiehille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paremmalta pitkät näyttää kaikilla vaikka joku aina yrittää muuta väittää. Yleensä kateelliset naiset.
Oon huomannut, että naiset helposti just haukkuu niitä enemmän feminiinisiä piirteitä omaavia naisia. Ihan super ärsyttävää.
Rakastan laittautua ja rakastan feminiinisyyttä ja kauniit naiset on niin upeita ja ihania. Oikeasti ärsyttävää, kun toiset naiset haukkuu kauniita naisia.
T. Nainen
Samoin! Itse saan jatkuvasti kehuja pitkistä hiuksista (tuuhennokset), ripsistä (ripsiteknikon laittamat) ja punaisista kynsistä (sormissa rakennekynnet, varpaissa geelilakkaus). Käyn myös säännöllisesti salilla ja juoksulenkeillä. On ihana huolehtia itsestä. Saan treffikutsuja, vaikka olen naimisissa. Ikää yli 40v.
Esim. mustaihoisilla afrikkalaisilla naisilla ei hiukset kasva kovin pitkiksi. Ovat luonnostaan käkkärät ja lyhyet.
Nythän ovat pitkät hiukset niin kovin muotia. 80-luvulla oli naisilla (myös nuorilla) melko lyhyet permanentatut hiukset. Ei se tehnyt heistä mitenkään miesmäisiä. He olivat sen ajan muodin mukaisesti tyylikkäitä.
Kiinnitän naisessa ensimmäiseksi huomion hiuksiin. Pitkät hyvin hoidetut hiukset on minulle äärimmäisen voimakas vetovoimatekijä. Varmaan puhdasta biologiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paremmalta pitkät näyttää kaikilla vaikka joku aina yrittää muuta väittää. Yleensä kateelliset naiset.
Oon huomannut, että naiset helposti just haukkuu niitä enemmän feminiinisiä piirteitä omaavia naisia. Ihan super ärsyttävää.
Rakastan laittautua ja rakastan feminiinisyyttä ja kauniit naiset on niin upeita ja ihania. Oikeasti ärsyttävää, kun toiset naiset haukkuu kauniita naisia.
T. Nainen
Kun naiset manipuloi toisia naisia leikkaamaan hiukset lyhyemmäksi, se on sama kun miehet manipuloisi toisia miehiä pienentämään hartioita ja lihaksia, ja sanoisi että "se sopii sulle ja sun tyyliin".
Jotkut vielä uskoo sen ja hokee että "mulla on niin ohuet hiirenhännät että mulle ei sovi pitkät hiukset". 😷🤕
Oikein ohuet hiukset nyt vaan näyttää surkeilta pitkinä. Ei tuo ole mitään manipulointia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lyhyet hiulset ovat homomiehille. Heillä ei pitkiä hiuksia näy. Täten pitkät hiukset miehellä on heteroin vaihtoehto.
Et voi kiistää.
Kaikki miehet eivät voi vapaita taiteilijoita tai rockbändin jäseniä, joilla oli ennen muinoin tyypillistä pitkät hiukset. Lyhyet hiukset ovat ominaisia monelle järjestysvallan edustajille kuten sotilaille, poliiseille ja virkamiehille.
Myöskin jokaisessa yhteiskunnassa jossa oli orjia, ei miehillä sallittu pitkiä hiuksia. Järjestysvallan edustajat ovat orjia valtiolle.
Lyhyet hiukset ovat täten "kuohitun" tai homomiehen valinta.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä luultavasti olet muutoinkin kaunis. 😊
Olen nainen ja itsekin pidän enemmän pitkistä hiuksista naisilla. Feminiinisemmät. Nämä ovat makuasioita.
N-24
Itsellä on tosi ohuet hiukset, kuten niin monilla muillakin suomalaisnaisilla. Ne näyttää ihan hirveiltä pitkinä, kunnon liuhuletti. Kaukana feminiinisestä.
Vierailija kirjoitti:
Kouvolatukka on aivan järkyttävä. Jos naamaan tulee ryppyjä ei ne rumalla tukalla sileenny.
Tämä. Miettiä nyt jollain kolmekymppisellä kananperstukka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et voi kiistää.
Kaljut ovat varmaan kunnon homoja?
Mitäs väliä niillä hiuksilla on kun naiset ei ihastu tavis miehiin ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän hyvin. Sairastin syövän enkä koe näyttäväni haluttavalta tai edes terveeltä lyhyellä tukalla.
Tuosta tulee mieleen milla madetoja, oli helvetin kaunis ja seksikäs nainen normaaleilla pitkillä hiuksillaan, ja nyt kun joutunut ne syöpänsä takia leikkaamaan pois, niin on aika rajun näköinen muori.
Olet sinäkin kyllä tyhmä. Arvioit täällä syöpää sairastavan ihmisen ulkonäköä.
Vierailija kirjoitti:
Molempi käy, lyhyt tukka naisella voi olla todella seksikäs.
Mies, joka tykkää lyhyestä tukasta naisella, on kaappihomo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Molempi käy, lyhyt tukka naisella voi olla todella seksikäs.
Mies, joka tykkää lyhyestä tukasta naisella, on kaappihomo.
Ei. Mies joka kirjoittaa kuten äskeinen yllä, on kaappihomo itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitkä tukka mutta lyhyet hiukset?
Koulussa opetettiin että tukka on housuissa ja hiukset päässä.
Housuissa? Erikoiset housut sinulla.
Vierailija kirjoitti:
Tällainen luonnollinen itsestäänselvyys ei palstapeukuttajille käy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällainen luonnollinen itsestäänselvyys ei palstapeukuttajille käy.
Koska se ei ole totta. Historia on täynnä esimerkkejä kulttuureista, joissa miehillä on ollut pitkät hiukset.
Ehkä joskus 1800-luvulla