Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ratsastus kyykyssä

Vierailija
30.10.2025 |

Olen ollut kahden naisen kanssa jotka ovat pystyneet ratsastamaan kyykkyasennossa niin kauan että spermat roiskahti sisään. Kohdalleni ei ole sattunut kuin nämä kaksi vahvajalkaista naista. Onko miten yleistä? Teettekö näin mielellänne ja pystyttekö kyykkäämään niin kauan että mälli lentää.

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyykkypanon taika on pillun muuttuminen lypsykoneeksi, nimittäin alas laskeutuessa paikat rentoutuu ja ylös noustessa supistuu tiukaksi. Siksi se laukaisee nekin miehet, jotka ei muuten naisen ollessa päällä laukea.

Lypsäminen ei vaadi mitään työntöjä; emätin hoitaa "homman" .  Molemmat nauttivat.

Vierailija
42/47 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo varmasti mukavaa vaihtelua, mutta isolla temmillä työstäessä ei naiselta tarvita kyykkyhyppelyä eikä muutakaan akrobatiaa. M46

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen vaimoni teki kyykystä oikein sujuvasti. Oltiin silloin kahden-ja kolmenkymmenen välissä ja hän oli vahvajalkainen ja persevä. Ei hänellä sattunut kun painoi palleja myöten sisäänsä. Mulla on 17 cm pitkä. Kun hän kyykkäsi katselin häpyhuulten liikettä kullinvarrella. Ne venyi ulos vetäessä varmaan 3-4 cm ja oli tosi rivon näköistä. Vaimoa nauratti kun kiemurtelin ja kulli potki kuin hengenhädässä spermat sisään. Valitettavasti elämä menee joskus päin veetä sairauksien ja muitten juttujen takia päin veetä joten emme ole enää yhdessä 

Vierailija
44/47 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo ihan tavallinenkin ratsastus on isokullisen kanssa tuskien tie jos heittäytyy varomattomaksi. 

Kyykyssä en ole kokeillut, kunnosta se tuskin jäisi kiinni, nimim. salilla tavattu nykyisen kanssa :D

Mutta eipä mies kaipaa ratsastusta muutenkaan, tykkää olla itse päällä ja ohjissa kaikin tavoin. Saan toki ratsastaa jos itse haluan, harvakseltaan mukavaa puuhaa mutta ei itselleni mikään suuren nautinnon asento. 

Vierailija
45/47 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa aihe saanut kommentteja. Varmaan juuri noin että kovakuntoinen tekee , mikäli tykkää ja huonompi kuntoinen ei pysty vaikka tykkäisi. Vain kaksi on 16 naisen otannalla tähän pystynyt. Kaikilta en edes kysynyt tai he ehdottaneet   ap.

Vierailija
46/47 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuossa asennossa vain perseeseen

On muuten miehen näkökulmasta visuaalisesti vielä doggy styleäkin parempi asento kun nainen kyykkää kalua ahteriinsa persaus mieheen päin

Tämä on ihan mahtava, ei kestä kauaa katsoa kun vaimo innostuu pumppaamaan kalua ahteriinsa. Meinaa laueta välittömästi näkymistä. 

Vierailija
47/47 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä 65 v rouva joka pystyy tuon tekemään. Olen sellainen vahvajalkainen kuivankesän orava. Ei ole suosikki, mutta joskus annan miehelleni kyydit näin. Sali ja hiihto on kuulunut elämääni. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan viisi