Nuoret miehet joukkopakenevat Ukrainasta!
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/758b4ebc-823a-4c47-9079-e5f67b44633b
100 000 asevelvollisuusikäistä miestä pakeni välittömästi rajan yli:D Toki moni jäi Zelenskin kuolemanpartioiden haaviin, jotka päivystävät raja-asemilla vangitakseen lisää tykinruokaa.
Fiksuja nuoria miehiä, eivät halua kuolemaan Venäjän ylläpitämään karmeaan lihamyllyyn epätoivoisessa puolustussodassa, jossa Venäjä jyrää!
Suomesta löytyy varmasti innokkaita simohäyhiä rysssiä ampumaan, ainakin internetissä näyttää olevan:D:D
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset ei voi lähteä maasta, jos tulee vastaava tilanne.
"Mikä on roolisi, jos sota syttyisi - asiantuntijat vastaavat."
Myös ulkomaille muuttanaat armeijan käyneet joutuvat tulemaan takaisin Suomeen, jos tulee sota.
Ja mitä sitten, jos eivät tule? Interpolin most wanted listalle?
Viime sodassa Suomi käytti runsaasti voimavaroja suomalaisten hakemiseen ulkomailta.
Tämä tehtiin, koska ei haluttu ihmisten ajattelevan, että voi paeta velvollisuuksia.
Vierailija kirjoitti:
Myös ulkomaille muuttanaat armeijan käyneet joutuvat tulemaan takaisin Suomeen, jos tulee sota.
Ne puolustaa, jotka a) haluavat tai b) kykenevät. Muut eivät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja mitä sitten, jos eivät tule? Interpolin most wanted listalle?
Viime sodassa Suomi käytti runsaasti voimavaroja suomalaisten hakemiseen ulkomailta.
Tämä tehtiin, koska ei haluttu ihmisten ajattelevan, että voi paeta velvollisuuksia.
Älä viitsi trollata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Velvollisuus puolustaa maataan on raskas velvoite. Kaikki haluavat elää. Kenet siis voimme velvoittaa kuolemaan maansa puolesta sodissa, joita jotkut hullut, tässä tapauksessa hullu-Putin, on aloittanut. En ainakaan itse pystyisi sanomaan yhdellekään suomalaiselle nuorelle, että sinun täytyy lähteä rintamalle.
Tämäpä se. Mitään muuta ihmisellä ei ole kuin yksi elämä. On kohtuutonta odottaa ihmisen luopuvan siitä ja ottavan sen toisilta pois vain psykopaattijohtajien toimien takia. Minä joutaisin rintamalle - olen 55-vuotias. On tässä tullut jo talllustelteltua. Nuorten pitää saada elää, turvassa.
On kohtuutonta vaatia keneltäkään aseen käyttämistä. Hyvinvointi-Suomessa sellaista saattoi vielä vaatia, ja nykyisenä sukupuolineutraalina aikana velvollisuuden olisi voinut ulottaa kaikkiin eikä vain miehiin, mutta koska hyvinvointivaltiota puretaan vauhdilla ja tilalle rakennetaan luokkayhteiskuntaa, omistava luokka joutaa palkkaamaan armeijan puolustamaan itseään ja omaisuuksiaan. Ei kokoomuksen ihannoimassa USAssakaan ole asevelvollisuutta kellään - vapaa aseenkanto-oikeus kylläkin.
Satatuhatta 18..22 vuotiasta miestä pariin kuukauteen haneen on melkoinen määrä. Varsinkin ottaa huomioon sikäläisen väestörakenteen, eli nuorison pienen määrän.
Mikään valtio ei ole sen arvoinen, että jonkun maapalasen takia pitää tappaa ja tulla tapetuksi. Ihmiskunta pystyy parempaan. Kenenkään ei tarvitse lihamuuriin joutua poliitikkojen, rahan ja vallan takia. Ei kenenkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja siitä huolimatta ei rysy pärjää.
Kulleppas, kyllä ne rysyt vaan pärjää. Huonosti käy Ukrainan. Rysystä ei miehet karkaile niinkuin velttope rsiit Ukrainassa, esimerkiksi Suomeen. Fakta.
Vähemmän niillä nyt on tonttia Ukrainassa, kun 2022.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Velvollisuus puolustaa maataan on raskas velvoite. Kaikki haluavat elää. Kenet siis voimme velvoittaa kuolemaan maansa puolesta sodissa, joita jotkut hullut, tässä tapauksessa hullu-Putin, on aloittanut. En ainakaan itse pystyisi sanomaan yhdellekään suomalaiselle nuorelle, että sinun täytyy lähteä rintamalle.
Tämäpä se. Mitään muuta ihmisellä ei ole kuin yksi elämä. On kohtuutonta odottaa ihmisen luopuvan siitä ja ottavan sen toisilta pois vain psykopaattijohtajien toimien takia. Minä joutaisin rintamalle - olen 55-vuotias. On tässä tullut jo talllustelteltua. Nuorten pitää saada elää, turvassa.
On kohtuutonta vaatia keneltäkään aseen käyttämistä. Hyvinvointi-Suomessa sellaista saattoi vielä vaatia, ja nykyisenä sukupuolineutraalina aikana velvollisuuden olisi voinut ulottaa kaikkiin eikä v
Käännyin feministiksi. Naiset saisi itse puolustaa omaa maataan. Ei täällä tarvita enää miehiä, varsinkaan sotimaan!
Suomella olisi ainutlaatuinen tilaisuus lähettää asepalveluksessa olevia nuoria hakemaan oppia ukrainan rintamalta. 6kk koulutusta suomessa ja 6 kk rintamalla tositoimissa.
Kulleppas, kyllä ne rysyt vaan pärjää. Huonosti käy Ukrainan. Rysystä ei miehet karkaile niinkuin velttope rsiit Ukrainassa, esimerkiksi Suomeen. Fakta.