Suomalainen klubi
Mitä mieltä: Suomen yksi pitkäikäisimmistä miesten homoklubeista äänestää siitä, hyväksyykö se naiset mukaan. Itse tässä vähän pohdin, että kun siellä ei kukaan kuitenkaan pidä naisista, niin tavallaan miksi moinen vaiva, vai onko tässä ajatuksena, että jatkossa lesboparitkin voivat tulla mukaan?
Kommentit (8)
Vierailija kirjoitti:
Ei naisia kaivata ! He sähköttävät rikkaita ikäloppu miehiä.
Sikarin poltto häiriintyy jos naiset tulla tupsahtavat klubille.
Osa jäsenistä ehti kuolla ennen äänestystä :(
Perimmäinen tarkoitus on veliverkosto. Hyväveliverkosto.
Olen jäsen, jäsentilaisuuksissa keski-ikä on varmaan yli 70, harvemmin jaksan osallistua kun viiskymppisenä olen joskus porukan nuorin.
Minä olen aina ihmetellyt, miksi yksityinen kerho ei saisi kokoontua juuri sellaisella kokoonpanolla kuin haluaa. Miten ihmeessä tästä on onnistuttu vääntämään sukupuoli- tai tasa-arvokysymys? Eihän mikään estä naisia perustamasta vastaavaa, vain naisille tarkoitettua klubia.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen aina ihmetellyt, miksi yksityinen kerho ei saisi kokoontua juuri sellaisella kokoonpanolla kuin haluaa. Miten ihmeessä tästä on onnistuttu vääntämään sukupuoli- tai tasa-arvokysymys? Eihän mikään estä naisia perustamasta vastaavaa, vain naisille tarkoitettua klubia.
Kokoomus yhteys
Vierailija kirjoitti:
Ei se ole mikään valtava ongelma mutta kun Suomalainen klubi kuitenkin on ihan varteenotettava yhteiskunnallinen keskustelukerho, voi joistakuista tuntua vähän vanhanaikaiselta tuo naisten puuttuminen. Se vääjäämättä vähentää klubin uskottavuutta. Samoin kuin pörssiklubilla joka voisi olla tärkeä talousfoorumi mutta on pappakerho.
En usko että rappareilla on samaa ongelmaa, ensinnäkin siellä fokus on oman itsen kehittämisessä kuin yhteikunnallisessa tai taloudellisessa keskustelussa ja naisilla on nykyään jo omat loosinsakin.
Ei naisia kaivata ! He sähköttävät rikkaita ikäloppu miehiä.