En vain kiinnosta naisia enään
Joo olen huomannut kun ikää tullut jo 40 v en kiinnosta naisia. Tilanne oli ennen erilainen. Kai mun taso on laskenut tai olen rupsahtanut. Tinderissä ei tule yhtää osumia jne. Facebook dating välillä tulee, mutta naiset eivät kirjota mitään. On komeaksi osa sanonut. Ilmeisesti pitäisi muuttua.
Kommentit (80)
20-35 v mulla oli paljo enempi naisia kohtaamisia ja pääsi treffeille
Tuntuu et moni nainen pitää itsestään huolta. Urheilee ja on sosiaalista elämää. Koulutettuja
Tuntuu pahalta ja olen kai masentunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu et moni nainen pitää itsestään huolta. Urheilee ja on sosiaalista elämää. Koulutettuja
H*ora!
Ei tietenkää tuollasille naisille ikinä kelpaa.
Hoikat ja normaalipainoset eivät ollenkaa minusta kiinnostu.
Jännä juttu kun nuorempana oli hyvin vientiä.
Huomasin saman kun neljäkymmentä ylittyi, ei ollut enää vientiä. Mutta nyt kun 50 alkaa lähestyä, tilanne on muuttunut. Nyt etenkin nuoremmat naiset ovat kovin aktiivisia esim. Tinderissä.
Naiset on tosi nirsoja ja vaativia nykyään. Itse olen tavallinen. Vähä mahaa. Tavis duunari.
Vierailija kirjoitti:
Huomasin saman kun neljäkymmentä ylittyi, ei ollut enää vientiä. Mutta nyt kun 50 alkaa lähestyä, tilanne on muuttunut. Nyt etenkin nuoremmat naiset ovat kovin aktiivisia esim. Tinderissä.
Okei outoa. Mua ei olla sanottu rumaksi ja monta kuvaa tinderis en saa osumia
Tuntuu vain pahalta ettei kiinnosta naisia.
Ajat niin muuttunut. Naisia ei vain kiinnosta ollenkaa. Olen yrittänyt mut ei niitä kiinnosta
Ehkä olen lihonut ja muuttunut rupsahtanut.
Vierailija kirjoitti:
Ajat niin muuttunut. Naisia ei vain kiinnosta ollenkaa. Olen yrittänyt mut ei niitä kiinnosta
Mitä v*ttua sinä sitten vonkaat? Anna asian olla!
No taidan luovuttaa kun ei kelpaa. Olen yrittänyt kehunut naisia mutta ei he halua nähdä mua.
Mee hoitoon!