Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En vain kiinnosta naisia enään

Vierailija
30.10.2025 |

Joo olen huomannut kun ikää tullut jo 40 v en kiinnosta naisia. Tilanne oli ennen erilainen. Kai mun taso on laskenut tai olen rupsahtanut. Tinderissä ei tule yhtää osumia jne. Facebook dating välillä tulee, mutta naiset eivät kirjota mitään. On komeaksi osa sanonut. Ilmeisesti pitäisi muuttua.

Kommentit (87)

Vierailija
81/87 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin joskus köyhä, oli vain 80 euroa rahaa mutta sain siltin tyttöystävän. Olin työtönkin mutta nainen baarissa pyysi yöksi ja minä menin. Sillä tiellä olen edelleen 14 vuotta myöhemmin. Avovaimoni nykyään pyysi silloin että muutan sen luokse. Hitto mikä tuuri kävi ajattelin silloin ja ajattelen edelleen. Avovaimoni on kaunis normaalivartaloinen nainen ja kävi kyllä melkoinen flaksi silloin.

Vierailija
82/87 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ovat vain liian tasokkaita täälä etelässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/87 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu että monet naiset on tosi vaativia. Koulutettuja ovat menneet elämässä eteenpäin. Minä en.  Olen velkaantunut pahasti ja juon alkoholia.

Vierailija
84/87 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu että monet naiset on tosi vaativia. Koulutettuja ovat menneet elämässä eteenpäin. Minä en.  Olen velkaantunut pahasti ja juon alkoholia.

Enhän minä tuommoisille naisille ikinä kelpaa kun ovat ihan eri maailmasta

Vierailija
85/87 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis pitäny ehkä nuorempana hoitaa asiat. Olen vähän kuopassa kun velkaa 45 tuhatta

Vierailija
86/87 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Velka ei lyhene ja ryyppään vaan

Vierailija
87/87 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en mä jaksa tänne yksin kirjotella. Kai tää on jokin pakkomielle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kuusi