Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisten pepputrikoot salilla

Vierailija
29.10.2025 |

Miehet väittää, etteivät katsele, mutta miksi me naiset niitä muuten pidettäisiin?

Kommentit (91)

Vierailija
21/91 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse kyllä käytän koska perus collarit ovat aivan liian kuumat ja hiostavat. Pitkää t-paitaa kuitenkin pidän päällä, jotta miehet eivät pääse kyyläämään. En kyllä tajua, miten vaikeaa joillain heistä on olla tuijottamatta. 

https://www.amazon.co.uk/Latex-Small-Sleeve-Erotic-Apparel/dp/B0091ZKAE…

Herääkö tästä mitään ajatuksia?

Eipä nyt. Pitäiskö?

Niinpä!

Pääsimme juuri ongelman ytimeen eli siihen, ettei tunnisteta omaa häiriökäyttäytymistä vaan pidetään sitä normaalina.

Vierailija
22/91 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse kyllä käytän koska perus collarit ovat aivan liian kuumat ja hiostavat. Pitkää t-paitaa kuitenkin pidän päällä, jotta miehet eivät pääse kyyläämään. En kyllä tajua, miten vaikeaa joillain heistä on olla tuijottamatta. 

Eipä nyt. Pitäiskö?

Niinpä!

Pääsimme juuri ongelman ytimeen eli siihen, ettei tunnisteta omaa häiriökäyttäytymistä vaan pidetään sitä normaalina.

Siis miksi naisten pitäisi tunnistaa, että sinua häiritsisi se, että jonkun penis näkyy? Naisilla ei ole peniksiä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/91 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo ei ole vielä mitään. Itse näin kuinka naisilla oli pienet urheilurintsikat niin että tissit hyvin esillä. Selvästi huomiota haluavat. 

Vierailija
24/91 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sulla ongelmat!

Vierailija
25/91 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en käytä salilla perus collareita. 

Mutta en käytä myöskään persvakoon kuroutuvia trikoita.

Ne eivät ole ainoat vaihtoehdot, eivätkä itseasiassa joillekin, (kuten minulle) vaihtoehtoja lainkaan.

Vierailija
26/91 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä nyt. Pitäiskö?

Niinpä!

Siis miksi naisten pitäisi tunnistaa, että sinua häiritsisi se, että jonkun penis näkyy? Naisilla ei ole peniksiä. 

Niinpä!

Pääsimme juuri ongelman ytimeen eli siihen, ettei tunnisteta omaa häiriökäyttäytymistä vaan pidetään sitä normaalina ja päälle vielä akkapingpong.

Miettisit sitä omaa käytöstäsi äläkä pelaa pingpongia. Salit on treenaamista varten ei genitaalien esittelemistä varten.

Ps. Käyn salilla varhaisteini-ikäisen poikani kanssa ja kyllä perstrikoita selvästi hävettää, kun lapsia on paikalla.

Vierailija
27/91 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on täysin ihonmyötäiset vaatteet ja housut persvaossa on kyllä kieltämättä halunnutkin että katsellaan. Mikäs siinä, kivompi treenata.

Hyhhyh... pershiki haisee...

Vierailija
28/91 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmoset mitkä menee persvakoon, on ällöjä...myös farkut ym jotka menee persvakoon. XD

Vierailija
29/91 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä nyt. Pitäiskö?

Niinpä!

Siis miksi naisten pitäisi tunnistaa, että sinua häiritsisi se, että jonkun pen

Vähän on sulla anatomia hukassa. Naisen genitaalit ovat kehon sisäpuolella, miten kummassa se näkyisi housuissa kuten penis? 

Vierailija
30/91 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet pukeutuvat pyöräillessään tiukkoihin trikoo housuihin ja perse vilkkuu näiden alta? Onko tarkoitus esitellä naisia varten omaa vartaloaan tai onko vain kyseessä mukamas vähempi tuulen vastus? 😂

Vierailija
31/91 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä nyt. Pitäiskö?

Niinpä!

Siis miksi naisten pitäisi tun

Vähän on sulla anatomia hukassa. Naisen genitaalit ovat kehon sisäpuolella, miten kummassa se näkyisi housuissa kuten penis? 

Jos on tiukat housut niin kyllä ainakin ulkoiset häpyhuulet näkyvät pulleina ja haaroväliin uppoutuu. 

Vierailija
32/91 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet pukeutuvat pyöräillessään tiukkoihin trikoo housuihin ja perse vilkkuu näiden alta? Onko tarkoitus esitellä naisia varten omaa vartaloaan tai onko vain kyseessä mukamas vähempi tuulen vastus? 😂

Eli tämä ei sitten ole OK, mutta suljetussa pienessä peilejä täynnä olevassa tilassa samoissa vehkeissä pyllistely on ok.

Huomaatko jo kuinka vtun sekaisin olette?

Vierailija
33/91 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä nyt. Pitäiskö?

Niinpä!

Voi itku. Vai että huulet. Meillä on sellaiset keskellä naamaakin. 

Vierailija
34/91 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen miehillä myös kunnon housut päällä ja paita, mutta nykyään näkee salilla tiukkoja trikoita myös miesten päällä ja jopa ilman paitaa tai hihaton paita päällä? Miksi? Haluavatko esitellä itseään naisia varten? Miten on? Hävetkää te miehet! 

Vierailija
35/91 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä nyt. Pitäiskö?

Niinpä!

Pääsimme juuri ongelman ytimeen eli siihen, ettei tunnisteta omaa häiriökäy

Shh. Kohta miehet alkaa vaatia naisille säkkejä päähän, kun jotkut harrastaa suuseksiäkin. 

Vierailija
36/91 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne eivät ole ainoat vaihtoehdot, eivätkä itseasiassa joillekin, (kuten minulle) vaihtoehtoja lainkaan.

Saman tyyppiset vaatteet, joita miehetkin käyttää salilla, on just hyvät! Teknisestä materiaalista tehdyt shortsit & t-paita vaikkapa. 

Vierailija
37/91 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyöräilyhousujen on pakko olla ihonmyötäiset: jos niihin jää kangasta myttyyn, tulee äkkiä hankaumia. 

Perse vilkkuu? En ole nähnyt yhdelläkään pyöräilyhousuja käyttävällä perseen vilkkuvan. Pyöräilyhousut on korkeavyötäröisiä, usein niissä on henkselitkin. Farkkujen kanssa voi pajatso vilkkuakin. 

Vierailija
38/91 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilin kerran tosi tiukkoja trikoita, oli kamalat päällä. Lähtivät heti kierrätykseen. Sellaiset vähän liian isot trikoot ovat parhaat. Niiden päälle joku rento paita tai pitkä toppi. Rentoa ja mukavaa. Toki visuaalisesti ei stimuloi ketään - onneksi!!

En tajua kuinka joku jaksaa ahtaa itsensä liian pieniin trikoisiin, ne ovat hikiset ja kauheat päällä. Vatsakin tulee kipeäksi kun vyörärönauha painaa liikaa palleaan.

Kuka lähtee jonnekin salille iskemään miehiä? Maailman mielikuvituksettomin paikka. Kaikki vaan treenaavat luurit päässä. 

Tuijottelu ei ole kohteliasta käytöstä. 

Vierailija
39/91 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinua ja minua ei olisi olemassa jos naisten perseet eivät kiinnostaisi miehiä.

Vierailija
40/91 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minäkään kyllä ihan niitä rakoon meneviä käytä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan viisi