Mikä olisi hyvä akkuporakone kotiin?
Hei! Te jotka tiedätte enemmän akkuporakoneista niin minkä mallinen/merkkinen olisi hyvä? Tulisi siis ihan perus käyttöön. Huonekalujen kokoamiseen ja pienempiin porauksiin sekä ruuvinvääntöihin.
Kommentit (191)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me ostettiin tyttärelle Dewaltin akkuporakone ja pojalle lahjaksi sähkövatkain.
Ei sitä wokeilua tarvitse joka paikkaan tuutata vaikka koulussakin pojat ovat käsityöntunnilla ja tytöt teknisessä työssä. Nykymiehet voisi suoraan laittaa hameet päälle t. kirvemies seppo
Akkuporakone ja muutamat valikoidut työkalut on parasta, mitä nuorelle naiselle voi hankkia. Itse ostin opiskeluaikojen alussa itse porakoneen, ja harvasta tavarasta on ollut niin paljon hyötyä. Aika monesta selvisi ilman miestä ja kirvesmiestäkin.
Makita on hyvä, 18V, laitteita löytyy pensasleikkurista renkaan täyttökoneeseen.
Vierailija kirjoitti:
Köyhällä ei ole varaa ostaa halpaa - sanonta pätee tässä tapauksessa esimerkillisesti. Mitään niitä alle sadan euron hinnat-alkaen-halpiksia ei ainakaan kannata ostaa. Niitä ei pitäisi edes olla myynnissä.
Tai sitten ostaa nimenomaan sen Parksiden - kohtuulaatua tosi halvalla
Jos ei jatkuvaa suht runsasta käyttöä tiedossa, niin voi ehkä parempi akullisen sijasta sähköjohdollinen kone.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen ollut varsin tyytyväinen Lidlin Parksiden tuotteisiin. Edullinen hinta ja kohtuullisen hyvä laatu. Ovat Boschin valmistamia.
Kiinalaisia ne on.
Mitä on töitä tehty Boschilla niin malesialaisia ovat olleet. Ei kait mitään Euroopassa ole tehty pitkiin aikoihin. Ostin itelle Fein - merkkisen akkuporan Motonetista joku vuosi sitten, ihan ok on. Edellinen oli Wurthin laite eli Bosch, edelleen kunnossa 25 vuoden jälkeen mutta akut kalliita, siksi ostin Feinin. Tänäpäivänä ostaisin Lidlin laitteita.
Syö järkevämmin ja lopeta tupakointi
Siis mikä tän ketjun idea nyt oikein on?
Makita raksakäyttöön
kovempaan käyttöön milwaukee
Satunnaiseen kotikäyttöön riittää joku halvempikin. Kannattaa ostaa kaikki akkulaitteet samaa merkkiä, että akkuja tulee ladattua useammin, niin pysyvät paremmassa kunnossa
Joku erittäin pienitehoinen ja äänekäs.
Vierailija kirjoitti:
Jos haluat laitteen, jota on mahdollista huoltaa ja johon saa varaosia, osta Makita. Samat akut sopivat kymmeniin muihinkin Makitan tuotteisiin. Iskutoiminto on yleensä tarpeeton, joten valitse edullisempi malli jossa sitä ei ole.
Niin mutta miten sitten saan porattua betoniseinään reiän naapurin puolelle jos ei ole iskutoimintoa???
Miten hiivatin huono itsetunto teillä on
Jos ihan tuollaiseen käyttöön niin robota. On joku kiinalainen, mutta tarvittaessa siihen käy esim Makitan akku jos sattuu sellainen parempi olemaan jossain satishfyerissä esim.
Olet kyllä niin pihalla kommentteinesi.
Jokaisella on omat surunsa polvilleen.
Vierailija kirjoitti:
Jos ei jatkuvaa suht runsasta käyttöä tiedossa, niin voi ehkä parempi akullisen sijasta sähköjohdollinen kone.
No ei kai niitä johdollisia jaksa turata sen johdon kanssa, akkukone vaan ensimmäisenä...
Ryobi on harrastajalle ykkönen.
Meillä akka poraa kun nyyhkyleffoja katsoo.