Mikä olisi hyvä akkuporakone kotiin?
Hei! Te jotka tiedätte enemmän akkuporakoneista niin minkä mallinen/merkkinen olisi hyvä? Tulisi siis ihan perus käyttöön. Huonekalujen kokoamiseen ja pienempiin porauksiin sekä ruuvinvääntöihin.
Kommentit (288)
Luettiinko me samaa juttua? Tässähän kerrottiin aivan toisenlaisia asioita kuin vastauksissa
Vierailija kirjoitti:
Kaikki on ok, meistä jokainen on erilainen.
Älä sotke wokea tähän!
Joku semmoinen merkki mihin saat ostettua muitakin laitteita. Millä esimerkiksi samoilla akuilla toimii: Porakone, kuviosaha, käsisirkkeli, moottorisaha, ruohotrimmeri raivaussaha ja ruohonleikkuri
Kun akut ovat tasaisessa käytössä ja niitä ladataan säännöllisesti, niin kestävät paremmin
Riippuu siitä mihin sitä tarvitset. Mulla on edullinen kahden akun DeWalt, jolla pärjää kyllä kunhan ei tarvitse betonia alkaa roilottaa. Tarjouksessa noin 150€
Sillä vedin viime viikolla tv-seinätelineen kiinni koolinkiin ja viereen viinitelineen.
Ja mikäli haluat oikeasti tehdä rankkoja töitä niin 36 volttinen kone on ehdoton vaatimus.
Nämä sitten ovat myös todellisia ranteensurmia, jos ei ole tottunut käyttämään.
Ensimmäistä kertaa käyttäessäni kolmekutosta. aiemmin käyttämäni 18 volttisen sijaan, olin lähellä loukata ranteeni ennen kuin ymmärsin miten näitä tulee käyttää, Näissä on nimittäin vääntöä ja ranne sanoo kyllä poks helposti.
Täällä Ryobi juurikin sen takia että samat akut käyvät moniin Ryobin laitteisiin.
Mulla ei ole aavistustakaan asiasta
Roikun palstalla aina töissä ollessa T. Akateeminen av-mamma
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei ole aavistustakaan asiasta
Sen kyllä huomaa...
ilmiannettu