Mikä olisi hyvä akkuporakone kotiin?
Hei! Te jotka tiedätte enemmän akkuporakoneista niin minkä mallinen/merkkinen olisi hyvä? Tulisi siis ihan perus käyttöön. Huonekalujen kokoamiseen ja pienempiin porauksiin sekä ruuvinvääntöihin.
Kommentit (237)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos haluat laitteen, jota on mahdollista huoltaa ja johon saa varaosia, osta Makita. Samat akut sopivat kymmeniin muihinkin Makitan tuotteisiin. Iskutoiminto on yleensä tarpeeton, joten valitse edullisempi malli jossa sitä ei ole.
Samaa mieltä, meillä myös ammattikäytössä. Muista tarkistaa että paketissa on laturi mukana, makitaa myydään myös ilman akkua ja laturia
Makitaa löytyy täältäkin, paras mitä mulla ikinä ollut.
Vierailija kirjoitti:
Ja mikäli haluat oikeasti tehdä rankkoja töitä niin 36 volttinen kone on ehdoton vaatimus.
Nämä sitten ovat myös todellisia ranteensurmia, jos ei ole tottunut käyttämään.
Ensimmäistä kertaa käyttäessäni kolmekutosta. aiemmin käyttämäni 18 volttisen sijaan, olin lähellä loukata ranteeni ennen kuin ymmärsin miten näitä tulee käyttää, Näissä on nimittäin vääntöä ja ranne sanoo kyllä poks helposti.
Ei se ihan niin yksinkertaisesti toimi, että enemmän voimaa = parempi.
Koska tehokkaampi kone on myös painavampi. Jos pitää koko pitkä työpäivä jumpata sen koneen kanssa niin mielummin otan pienen ja näppärän. Ellei sitten ole erityinen tarve lisäteholle. Jos vääntää pieniä ruuveja niin mielummin väännän ihan pienellä koneella jossa on pieni akku kiinni. Ennemin kuin se monsteri väännin jossa on koko päiväksi riittävä kilon painoinen akkujötikkä kiinni.
t. Oikeasti joskus töitä tehnyt
Trollauksen 101 menossa toimestasi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja mikäli haluat oikeasti tehdä rankkoja töitä niin 36 volttinen kone on ehdoton vaatimus.
Nämä sitten ovat myös todellisia ranteensurmia, jos ei ole tottunut käyttämään.
Ensimmäistä kertaa käyttäessäni kolmekutosta. aiemmin käyttämäni 18 volttisen sijaan, olin lähellä loukata ranteeni ennen kuin ymmärsin miten näitä tulee käyttää, Näissä on nimittäin vääntöä ja ranne sanoo kyllä poks helposti.
Ei se ihan niin yksinkertaisesti toimi, että enemmän voimaa = parempi.
Koska tehokkaampi kone on myös painavampi. Jos pitää koko pitkä työpäivä jumpata sen koneen kanssa niin mielummin otan pienen ja näppärän. Ellei sitten ole erityinen tarve lisäteholle. Jos vääntää pieniä ruuveja niin mielummin väännän ihan pienellä koneella jossa on pieni akku kiinni. Ennemin kuin se monsteri väännin jossa on koko päiväksi riittävä kilon painoinen akkujötikkä kiinni.
t. Oikeasti joskus töitä tehnyt
Yleensä niissä koneissa pitäisi olla se säädin, mistä vääntövoimaa saa säädettyä, sekä myös momentti mihin kireyteen. Akulla ei lopulta tämän asian kanssa ole mitään tekemistä.
Samaa mieltä siitä, että mitä kevyempi laite sitä parempi ja helpompi käsitellä sitä laitetta
Mies tykkää ajaa. En ymmärrä ollenkaan
Elämä on kuin pelikortit et tiedä mitä seuraavaksi saat.
En tiedä kuuluuko tähän mutta vidi!
Ota syvään henkeä ja laske kymmeneen.
Älä ota itseäsi niin vakavasti!
No jopas jotakin. Päästiin vielä yhtaikaa tänne varvihyllylle. Levätään hetken ennen..
Mulla on Hikikomori, se on paras!